Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Hvis flere enn meg har behov for basiskunnskap om PCIB så anbefales denne artikkelen :

2 Likes

Er Pål F fra Arctic medlem av dette forumet?
Kanskje han får inspirasjon eller blir påvirket når det kommer til nytt kursmål😛

2 Likes

Den høyeste premiumen ved oppkjøp jeg har sett var rundt 800%. Noen høyere?

4 Likes

Skulle absolutt hatt ett nytt kursmål fra Arctic for å dra oss ytterligere oppover.

Vi kan bidra her inne med å ikkje selge én eneste aksje :slight_smile:

4 Likes

Tror vi skal være svært glad for at AZ vurderer utvidet anvendelsesområder. Det holder i lange baner.

Arctic Securities sliter med et nytt seriøst kursmål når AstraZeneca har gjort som de har gjort. Økt pasientgrunnlag! Nei, mildt sagt lovende.

6 Likes

Nei, men da var det neppe tale om oppkjøp av et selskap med hovedformål å selge tjenester og/eller produkter.

Siden du nevner dette på denne tråden, er det god grunn til å framheve at ved utlisensiering fra - eller oppkjøp av - et biotekselskap i utviklingsfasen, er det helt andre tilnærminger til prisfastsettelser som gjelder. Da gir det etter mitt syn ikke lenger mening å benevne det som overstiger børsverdi (før bud) som et premium.

5 Likes

Er det ikke pent med stor spread :rofl:

Hold Hardt !

2 Likes

Da er vi over TERP!

Edit: 46NOK!
Edit2: 47NOK! 48NOK!

9 Likes

Begynner å bli vakkert dette…klarer vi å close over 50?

3 Likes

Trur du faen ikke at i det jeg la inn ordre på 46 så smalt den oppi 47,5. 1,5kr rett opp.

3 Likes

FOMO effekt nå :smiley:

5 Likes

Håll hårt i aktierna!

11 Likes

Det som gleder meg mest, nesten mer enn at kontoen buler ut, er at tresko-jævlene ikke får delta i oppturen :smile::smiley::metal::bank:

25 Likes

tynt på selgersiden nå…
image

2 Likes

Ikke for å klikke helt i vinkel, men.
Hvis man går inn på følgende side: https://www.boehringer-ingelheim-venture.com/portfolio.html
Ett ikke ukjent top15 PH, Så kan man lese av en av deres investeringer er nettopp:
image

Også leser man det med liten skrift:
image

Kult navn, hvem er Marcus Kostka
https://www.boehringer-ingelheim-venture.com/team/marcus_kostka.html

Bom bom taka boom!
Direktør for venture fondet! utklipp fra artikkelen:

"In 2006 Marcus joined the department R&D projectmanagement where he was responsible for leading project teams from preclinical development until clinical phase II studies in the area of oncology, urology, metabolism and CNS diseases. During a three years
period he brought several projects from a preclinical development state until end of clinical phase I. "

8 Likes

Lurer på hva Nyenburgh tenker nå. De kan umulig være fornøyde med sin avgjørelse, selv om de sikkert tjente penger på det?

3 Likes

Ja, treskofolket kan bare sitte der og skjemmes og gremmes :joy:

2 Likes

Jeg er evig takknemmelig for at de lot meg kjøpe på 20-tallet i hele sommer!

6 Likes

Det som er så snodig er at treskofolket skal liksom være eksperter på dette å så klarer de ikke å se et slikt case…

4 Likes

De er nok på seminar med glupingene i Storebrand. Sikkert veldig fin titel på treffet i dårekisten.

9 Likes