Hvis flere enn meg har behov for basiskunnskap om PCIB så anbefales denne artikkelen :
Er Pål F fra Arctic medlem av dette forumet?
Kanskje han får inspirasjon eller blir påvirket når det kommer til nytt kursmål😛
Den høyeste premiumen ved oppkjøp jeg har sett var rundt 800%. Noen høyere?
Skulle absolutt hatt ett nytt kursmål fra Arctic for å dra oss ytterligere oppover.
Vi kan bidra her inne med å ikkje selge én eneste aksje
Tror vi skal være svært glad for at AZ vurderer utvidet anvendelsesområder. Det holder i lange baner.
Arctic Securities sliter med et nytt seriøst kursmål når AstraZeneca har gjort som de har gjort. Økt pasientgrunnlag! Nei, mildt sagt lovende.
Nei, men da var det neppe tale om oppkjøp av et selskap med hovedformål å selge tjenester og/eller produkter.
Siden du nevner dette på denne tråden, er det god grunn til å framheve at ved utlisensiering fra - eller oppkjøp av - et biotekselskap i utviklingsfasen, er det helt andre tilnærminger til prisfastsettelser som gjelder. Da gir det etter mitt syn ikke lenger mening å benevne det som overstiger børsverdi (før bud) som et premium.
Er det ikke pent med stor spread
Hold Hardt !
Da er vi over TERP!
Edit: 46NOK!
Edit2: 47NOK! 48NOK!
Begynner å bli vakkert dette…klarer vi å close over 50?
Trur du faen ikke at i det jeg la inn ordre på 46 så smalt den oppi 47,5. 1,5kr rett opp.
FOMO effekt nå
Det som gleder meg mest, nesten mer enn at kontoen buler ut, er at tresko-jævlene ikke får delta i oppturen
tynt på selgersiden nå…
Ikke for å klikke helt i vinkel, men.
Hvis man går inn på følgende side: https://www.boehringer-ingelheim-venture.com/portfolio.html
Ett ikke ukjent top15 PH, Så kan man lese av en av deres investeringer er nettopp:
Også leser man det med liten skrift:
Kult navn, hvem er Marcus Kostka
https://www.boehringer-ingelheim-venture.com/team/marcus_kostka.html
Bom bom taka boom!
Direktør for venture fondet! utklipp fra artikkelen:
"In 2006 Marcus joined the department R&D projectmanagement where he was responsible for leading project teams from preclinical development until clinical phase II studies in the area of oncology, urology, metabolism and CNS diseases. During a three years
period he brought several projects from a preclinical development state until end of clinical phase I. "
Lurer på hva Nyenburgh tenker nå. De kan umulig være fornøyde med sin avgjørelse, selv om de sikkert tjente penger på det?
Ja, treskofolket kan bare sitte der og skjemmes og gremmes
Jeg er evig takknemmelig for at de lot meg kjøpe på 20-tallet i hele sommer!
Det som er så snodig er at treskofolket skal liksom være eksperter på dette å så klarer de ikke å se et slikt case…
De er nok på seminar med glupingene i Storebrand. Sikkert veldig fin titel på treffet i dårekisten.