Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

ja, kjøpt litt til, dette er bare en liten bump, selv om den er irriterende stor.

2 Likes

105% opp og 9% ned. Slik kan det gjerne fortsette :smiley:

7 Likes

Tippelek: Slutter over 60kr? JP Morgan som dukket opp på aksjonærliste er de virkelig fornøyd med sin beholdning??

Tipper rekordvolum også i dag!?

Store som vil inn gjør vel lurt i å ta en liten “time-out” slik at de kan begynne kjøpet på et lavere nivå.

Kjøpe kjøpe kjøpe, selg litt (markedet henger seg på), kjøp kjøp kjøp, selge litt (markedet tar gevinst) osv

4 Likes

Jeg tipper over 60 før ESMO

3 Likes

lure ut noen tradere, slik de får frigjort aksjer, tipper topp 50 er like sta som tidligere i år :rofl:

1 Like

husk nå da om den kjører på oppover, la den bryte 65 før dere selger , se om vi får litt fomo så er vi brått i 70+

den er ment til traderpostene - vi andre venter på fire siffret :wink:

4 Likes

AstraZeneca vet de vil ha tilgang til PCI. Så er spørsmålet, ønsker de å ha det alene eller dele ?
De fleste ønsker monopol.
ESMO øker sannsynligheten for at andre aktører ønsker avtaler.
Tiden renner ut for AstraZ.
Skjer det noe plutselig ?

5 Likes

Litt rart dette, ble plutselig kjørt opp på lavt volum. Tror det er noen drevne traidere som styrer kursen nå.

2 Likes

Planen min er å øke hver dag frem til 12. des. Så er det juleferie.

2 Likes

VWAP är på 57.5 så mycket som gått i närheten av gårdagens slutkurs.
Skakar ut lite fallfrukt idag.

3 Likes

En må ta høyde for store svingninger i kursen til norsk biotek for tiden.
Luksusen er at det ligger ikke negative forhold av betydning bak svingningene.
Ene og alene psykologi.
Svært vanskelig å selge på 62 men lettere på 52 , menneskelig.
:upside_down_face:
“mot dumskap kjemper selv gudene forgjeves”

5 Likes

Kryper litt oppover igjen nå…

2 Likes

PCIB (og flere andre i norsk biotek) går noen spennende dager i møte nå i desember.

Neste fredag den 13. desember vet vi nok litt mer, og eg blir ikkje overrasket hvis vi da har passert 70.

Ned for å ta ny sats i dag…

4 Likes

10 kr i fra topp til bunn ( så langt) på en dag tror jeg ikke vi har opplevd tidligere i gull-aksjen vår? Tenk positivt og vær glad for at flere kan komme med på laget i løpet av dagen. En kompis skulle øke i fra 12 til 17k i dag ( håper han ikke kjøpte på starten i dag)

3 Likes

Pga. av ESMO kan AZ foele seg tvunget til og legge inn bud tidligere enn foventet. For de sitter ikke trygt etter ESMO den 12.12.

Derfor er det ikke umulig det kan bli en tidlig julepresang paa oss?;-)) 6 uker til videre testing er bare tull. AZ har allerede alle informasjon de trenger. Dette er kun et reve og forsikringsspill. Forsikringsspill slik at PW ikke lover mer enn han kan holde datovise. I mellomtiden kan alt skje.

4 Likes

Jeg kjenner et bud på gikta :wink:

4 Likes

Aksjen oppfører seg identisk med toppdagen i januar 2017. Husker ikke dato, men den gikk i CB rundt 63, fortsatte litt ti (65?)l og tok heisen ned til 53 ca.

2 Likes

Her er vel alle langsiktige? Det er iallefall det flertallet hevder, så da er det bare å logge av. :slight_smile:

3 Likes

https://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article11796820.ece

mRNA som PCIB booster opp virkningen på med sin PCI delivery teknologi (fimaNAc) (50X forsterkning?) tilhører fremtiden

3 Likes