Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Laktose

Vi vet at vår del av jobben virker.
Hva AZ har på lager av mRNA vet vi vel ikke.

3 Likes

De har det beste og samarbeider med Moderna.

3 Likes

Rettet de opp Photocure-artikkelen?

1 Like

Repeterar. :rocket:
“Kan fort komme budkrig ut av dette”
“Virker på alt de har prøvd det på”
“OVER 50% sjanse for avtale”
“sannsynlig med en kommersiell avtale innen 30.06.2020”
“Diabetes”

17 Likes

Nå synes jeg det er på høy tid med interresenter med analyser på PCIB .
Videre , infoen over PCIB er ikke samlet og krever detektiv-arbeide for å finne ut av.
Er der en mulighet for å knytte relevante og viktige info opp mot hjemmesiden til PCIB på en seriøs måte , eventuelt annet sted?
Nye aksjonærer fordrer jo også at mere må foregå på engelsk.

Den siste podcasten har åpnet øynene på meg ihvertfall.
Jeg har i mange år vært på jakt etter “det neste algeta” , faktisk enda friskere og bedre kandidat til å treffe innerblink enn nåtiden+PCIB har jeg aldri sett på børsen.

Dette går jeg for 100% og høydeskrekken er en demon som må holdes på avstand.
Kolapser nervene og en selger ut nå ( som er slutten på begynnelsen i utviklingen for PCIB) så har en utsatt den surt opptjente sparekapitalen for stor risiko helt uten grunn og mening.

Blir skjeldent spennende å se utfallet av introduksjonen av fimaVACC om ikke lenge.
Ikke noe garenti for at der blir en spontan reaksjon og hodene skal tolke og forstå men svaret er gitt på forhånd (av PW) så i verste tilfelle så blir det bare en kjedelig suksess , :upside_down_face:
En skulle jo tro at der er litt sjow og fres over lanseringen da BP ved å benytte seg av innsynsretten måtte signere på en avtale der de ikke spredte noe av innholdet… så , noe er der.
En forlanger ikke dette dersom der ikke er nyheter og/eller data.

Slitsomt å være dømt til suksess.
Trives bedre som fiasko , det er liksom litt mere hjemsligt det.

Lykke til

9 Likes

Plus:

  • fimachem in Asia
  • fimavacc publication with big pharmaceuticals sitting on the fence ref PW in Q3

Summary: all platforms are progressing well, the case is promising… keep a cool head and enjoy being part of something meaningful

10 Likes

Jeg tok det for gitt da jeg fikk svar fra Stavrum om at det var gjort, men her ser jeg de ikke har giddet å rette det skikkelig:

image

3 Likes

Det ska dæm ha, Nettavisen, dæm prøvd!

1 Like

I am done with TI for 2019, hope I did not bore you too much with my contributions … wish you all best of luck. happy new year 2020 to you and your beloved ones … talk to you again after new year.

46 Likes

God ferie. Takk for innsatsen!

1 Like

Det høres helt vilt ut,MEN…
Hadde AZ betalt 100milliarder for 50%,av pcib.
Og brukt disse på utvikling.Hadde de slått Knockout på hele legemiddel industrien :metal:

3 Likes

Tolket det ikke helt slik, men at de ikke ennå hadde funnet en god teknisk måte å gjøre det på.
Men klart hvis det finnes 80 indikasjoner som PCI-teknologien funker på, så kan det tenkes du lar den på 79 og 80. plass ligge. Er jo et ressursspørsmål.

3 Likes

have a nice vacation @StockDZ

u and me “knew” it was AZ for a long time because of ure digging :smile:
keep up the good work - we all appreciate it alot :hugs:

and now we know:
“are synergies established in oncology in vivo models transferrable to additional disease areas”

to be countinued …

5 Likes

Thank you for your insights and your always interesting posts. Enjoy your holiday!

4 Likes

Hyggelig å se at (relativt) nye funksjoner i Infront terminalen blir brukt og satt pris på :+1::blush:

2 Likes

@Krieghoff
Flott om du har anledning til å legge ut tilsvarende graf i dag. Sier jo mye om sentimentet. Da vi hadde Netfonds hadde vi alltid denne informasjonen, eller iallfalll hvor stor % av handler var hhv kjøper og selgerinitert.

1 Like

Here you go :slight_smile: Slenger med noen andre som kan være av interesse.

Volum

Indeks volum

3 Likes

Er ikke lett å følge med på alt, men prøver mitt beste :stuck_out_tongue:

Basert på kommentaren din så antar jeg at du tette bånd til Infront? Easy fix for Ichimoku Cloud?

Edit: Send gjerne PM så slipper vi å plage de andre her :stuck_out_tongue:

2 Likes

For what its worth:

Led aldri andre inn, spesiellt ikke venner og kjente! Og i biotek spesiellt: Aldri førstegangskjøpere. ALDRI!!

10 Likes

Enig med andre her, forsiktig med å anbefale aksjer til gode venner og kjente. Gjør dem i så fall smertelig klar over at mesteparten kan gå tapt.

Når det er sagt, har tidligere gått glipp av store oppturer forde jeg nektet å betale den ekstra 50 øringen pr aksje som selger krevde. Hvis målet er 500 så har det ikke så mye å si om handelen skjer på 58,8 eller 60. Hva som skjer i morgen dog er vanskelig å si.

3 Likes