Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Tror at Fimaporfins bivirkninger vises ikke. Så tror jeg at phase II studie er ett godt oppstarts punkt eller når man har hatt for liten effekt, man får tillatelser å kjøre det videre med Fimaporfin.

Safe = safe ?

Akkurat det er jeg faktisk helt enig med deg i. Men du lufter vel også litt gammel halm her?

PS
Har hørt om Ultimovacs, men bare i tilknytning til den prekliniske samarbeidsavtalen selskapet har med PCIB.

4 Likes

Det er jeg nok ikke alene om.

Nei hvorfor tror du da Glein? For å maksimere muligheten for suksess selvsagt!

Og som det er redgjort fort gjennom Radium podcast og artikler på nettet så har FDA gått over til en mye mer dynamisk tilnærming til kliniske stuider siste årene, spesiellt etter fremveksten av immunterapi.

Ingen som sier safety ikke skal klareres, men vi får se hvordan studieoppsettet til Ultimovacs bli. Jeg er åpen for at vi får se VACC bli brukt på en eller annen måte i deres registreringstudie.

Alle har fått med seg at du tror noe annet, basert på din innsikt og kunnskap om immunterapi, FDA og deres prosesser.

Nå skal jeg lage dessert her, så du får finne deg noen andre å skyggebokse med, har ikke mer tid å kaste vekk på deg i dag Glein😘

3 Likes

Tror vi nærmer oss slutten og at vi får være enige om vår uenighet.

Avslutningsvis vil jeg si at FDA ikke er blitt så dynamiske at man kan sette igang registreringsstudier uten avklart safety, slik du fremholder.

Per bør få ut resultatene, og Ultimo må få inn pengene. Så kan vi se hva som blir enden på visa. :blush:

Nyt desserten, holder en knapp på sjokoladepudding.

1 Like

Ingen som kicker på dette?

Er onsdag 13. En tilfeldig dato?

For meg fikk ialfall spekulasjonene om at Ultimovacs og Pci har noe på gang mer vann på mølla nå.

7 Likes

Hmmm, du sier noe der Investor…:face_with_monocle:
Vi får se til uken…:crossed_fingers:

2 Likes

image

Men Erna skriver FØR onsdag 13.

PCIB Q4 er 08:30 Onsdag 13.

1 Like

Les hva Erna skriver en gang til.
Ikke kan svare før.

1 Like

En liten ting å merke seg når det gjelder FimaVacc er at optimaldose ble funnet på en lav dose, noe som gjør at man anser bivirkningsprofilen til FimaVacc som MEGET god. ref.PW Q12018

5 Likes

Nææ, bom!:wink: Sitronfromasj, laget fra bunn. Et jækla styr, men det den er helt rå!:ok_hand:t6:

3 Likes

Absolutt intressant! Men nå går nå ca 99 av 100 spekulasjoner utenfor mål, så jeg har ingen forhåpninger.
Men for en gledelig overaskelse det kunne blitt!:smiley:

4 Likes

Sjokoladepudding må det være! Med vaniljesaus ispedd kremfløte. :yum::yum: Da er livet godt å leve!

Tror jeg må ha en klar til onsdag når Q4 blir presentert.

3 Likes

Eg holder en knapp på at dette blir bra for de med galleblæra kreft, så får vi ta det andre med et smil.

2 Likes

Hiver på en sandsekk på vegne av Glein her!:wink:
Om q4 blir en høydare, så er det bare en gledelig overaskelse. Har ikke spesielle forventinger selv, men skal vi ta @Senior på ordet så kan det være noe i gjerdet.

Obsobs, spekulasjonsalarm! Eller mer et håp egentlig.
Ultimovacs får BP med på laget i sitt registreringsstudie og kjører en arm med VACC+UV1.
Ikke sikkert det gir den store utbetalingen i første omgang, men det hadde vært en bra måte å få VACC inn manesjen og satt rampelyset på teknologien.

Rykte sier jo at Ultimovacs har sett på forskjellige finansieringsmuligheter, derav en av mulighetene var å få BP til å kjøre hele studiet.

@Snoeffelen , har ikke du tidligere uttalt at det er veldige mange klinikere, forskere og leger som har veldig stor tro på Ultimovacs?

2 Likes

Vel, dersom Q4 blir en høydare, så vil det ganske sikkert skyldes børsmeldinger som kommer mandag eller tirsdag, samt at utfyllende kommentarer kommer på Q4 presentasjonen. Det er helt sikkert at det ikke vil komme børssensitiv info på Q4, som ikke er blitt offentliggjort med børsmelding i forkant.

Så stay tuned. Det kan skje mye artig frem til onsdag morgen, Og fåglane må vite hvor vil ligger kursmessig når PW går på podiet onsdag morgen. For ikke å si hva den slutt på onsdag ettermiddag. Det trenger ikke skje noe stort, men jeg føler meg rimelig sikker på at det skjer noe. Men hva, det vet jeg ikke.

4 Likes

Ultimovacs skal jo starte et nytt proof-of-concept med anti ctla-4/pd-1 +uv1, her kunne det vel passe med VACC.

5 Likes

Den første kommersielle frukten som måtte bli plukka ned fra fimaVACC-treet, håper jeg inderlig involverer et større, internasjonalt kjent farmasiselskap. Om dét også omfatter Ultimovacs i en eller annen konstellasjon av samarbeid, ville det sjølsagt være supert både for PCIB og Ultimovacs.

Mitt poeng er at det er i PCIBs interesse - og dermed også i aksjonærenes interesse - at denne første avtalen får all den publisitet og prestisje som mulig er.

8 Likes

Har du ref?

Ultimovacs sin hjemmeside, clinical trials

2 Likes

Ser de har 3 studier gående, vil tro at VACC i første omgang er mest aktuell for de to som starter i 2019.

4 Likes