Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Som nevnt ovenfor er aksjeselskapet P53 ganske nystifta. Det er derfor lite data å finne utenom det som allerede er nevnt. Aksjekapitalen kommer fra “TD Veen-gruppen”.

https://www.proff.no/aksjonærer/bedrift/t.d.-veen-as/937940416

Stuffers har uten tvil vurdert soliditeten og egne muligheter grundig. Her står det store penger bak, og når de har henta inn Susanne Stuffers er det åpenbart at de vil ha et godt bein innenfor biotek.

6 Likes

Tenker vi snart vil finne navnet blandt topp 50.
Tror dessuten vi passerer emisjonskursen neste uke…
Sola har snudd og vi går lysere tider i møte🤩

3 Likes

Mye mulig det, @Oxion.

Nå vet jeg ikke hvilke andre norske biotekselskap Stuffers har gått grundig inn i, men hennes verdivurdering av PCIB kjenner vi. Da ville det være rart om ikke P53 skal ha med PCIB i sin portefølje. Men kan hende gjømmer hun posten inntil videre på en eller annen meklerkonto.

Her er aksjonærliste fra 2017. Stuffers har personligen investert en del via Salamander Invest AS.

Hon har også en liten post i Vaccibody.

Hans Peter Bøhn er også aksjonær i Salamander Invest AS.

1 Like

Td veen var vel blant garantistene i emisjonen.

2 Likes

Det skjer ting i kulissene.
Tror denne uken blir siste med billigsalg. Men har tatt feil før.

1 Like

Vet ikke om dette er trukket frem tidligere. Det har ikke direkte sammenheng med PCI, men viser at Radforsk har stor tro på teknologien.

Radforsk - Forskningsmidler til PCI/PDT

6 Likes

En fimaVacc melding i morgen tidlig hadde vært noe, og (kanskje) også noe å slå i bordet med i San Francisco på tirsdag…:facepunch:

3 Likes

Helst ikke i morgen :chart_with_upwards_trend:
Skal prøve å haie inn et par K til.
Fikk 1K ekstra på fredag til 26.6.
Mange utålmodige man kan «fiske» aksjer fra nå.

2 Likes

Denne overgangen fra Arctic hadde jeg ikke fått med meg overhodet. Ser ut som en veldig smart måte for en norsk kapitalist å komme seg helt inn til kjernen av norsk biotech.

Tøft navn på selskapet.
“p53’s importance in human biology is profound: it is the most commonly mutated protein in human cancers with more than half of all tumors containing mutant p53”

2 Likes

Supert hvis det kom en melding i dag eller imorgen angående FimaVacc analysen, så kunne de sluppet katten litt ut av sekken i Showcase`n som blir presentert kl 18:30 imorgen (norsk tid) :wink:
Biotech showcase - HILTON SAN FRANCISCO UNION SQUARE

2019

6 Likes

En annen ting jeg har sett litt nærmere på er dette samarbeidet med danske Bavarian

PCI Biotech inngikk i august 2018 et samarbeide med danske Bavarian Nordic, hvor man i prekliniske studier skal undersøke, hvorvidt PCI’s teknologi også kan hjelpe til at optimere behandlingen med Bavarian Nordics kreftvacciner CV301 og Brachyury. ref. MEDwatch

Development Phase II, Planned 2018

Dette var altså i aug.18 og ser man på tidslinjen til FimaVacc studiet, så var den avsluttet og klart for dybdeanalyse før mai.18
Og som PW den gang skisserte ville ett slikt analysearbeid ta ca 1 dag pr pasient , dvs ca 90 arbeidsdager. La oss si det tok 5 hele mnd da.
Og man satt igjen med forbedring av antigenspesifikk T-celle respons på
tolerable doser, med tidligere svar og høyere responsrater , men ønsket en enda dypere analyse for å kartlegge de forskjellige T-celle responsene man får ved optimal dose og lysbehandling.
Analyser utføres i samarbeid med Laboratory of Experimental Cancer Immunologi og terapi, Institutt for medisinsk onkologi i Leiden Universitetsmedisinske senter under ledelse av prof. Sjoerd van der Burg

Jeg mener at dette samarbeidet kom som en følge av att de tidlig ser en forbedring av antigenspesifikk T-celle respons på**tolerable doser, med tidligere svar og høyere responsrater

Bavarian Nordics, skulle jo helt klart stått som ett FimaVacc samarbeid slik jeg ser det, men mulig PCIB mener den skal ligge under begge :blush:

Jeg tror at så snart denne dybdeanalysen foreligger vil det komme til å skje noe ifbm dette samarbeidet samt Ultimovacs så klart. :wink:

9 Likes

ja, spennende uke, forhåpentlig kommer det noen saftige nyheter:)

1 Like

Få en mld i ettermiddag, el morgen tidlig så har de noe å slå i bordet med i morgen på konferansen i San Francisco…

Tidenes kjedeligste aksje å sitte i. Får håpe tålmodigheten blir belønnet en eller annen dag…

Så mye får Big Pharma for 71,6 mrd norske kroner:

Ref. Endpoint News

4 Likes

ja, kurs kjedelig.

Potensiale , nei det er spennende. Muligheter er mange og alle burde ha litt pcib.

2 Likes

Alle må ta tiden til hjelp og forske for å vokse og få ut sitt potensiale!

kanskje PCIB en dag blir ustoppelig hvis vi klare å virkeliggjøre potensialet i teknologien. :wink:

#light up the darkness - quote will smith, I am Legend

3 Likes

Nå må det snart skje noe før eg tørker inn til en rosin. Å inngå et samarbeid med akademia om publiseringen kan nok koste mer tid en de i utgangspunktet tenkte seg.

1 Like

Vi har vell flere eksempler på en slik trasig kursutvikling, før det dukker opp en melding eller annet og “alle” skal inn. Ref Nano som steg fra 46kr den 21.10.2018 til høyeste 87.20 den 28.11.2018 Var vell til og med over 90 en kort periode.

Samme eksempel med Photocure. Lå på 27,50 den 05.06.2018 og interessen virket “laber”, så den 19.09.2018 steg den til på 63.50.

Føler vi ser litt av det samme med PCIB nå. Kjøpsinteressen er lav, og det virker som folk venter på at noe skal skje. Forhåpentligvis om ikke lenge venter vi en oppdatering på Fimavacc, etterfulgt av FPD på den pivotale fasen. Håper vi ser liknende utvikling som ovennevnte.

4 Likes