Columna
De som selger ned kursen i dag, er nok dem som har spekulert på at det skulle komme nyheter/tidsangivelse for rapporten fra van der Burg om fimaVacc
Columna
De som selger ned kursen i dag, er nok dem som har spekulert på at det skulle komme nyheter/tidsangivelse for rapporten fra van der Burg om fimaVacc
For meg var det viktigste som kom frem i dag at det ikke synes å være et eneste skjær i sjøen for noen av feltene! Vi kan regne med FPD og resultater fra dobbel behandling før sommeren. Det bør løfte kursen over 30.
Men den største kommende trigger er utvilsomt fimaVacc. Ut fra de formuleringer som selskapet nå har rundt dette, regner jeg det som nesten 100% sikkert at rapporten fra van der Burg blir positiv. Den kan bli en enorm kurstrigger!
Så fimaVacc resultatene blir publisert i ett anerkjent tidsskrift?
Sa PW noe om det?
Ja med slike oppsiktsvekkende gode resultater skjønner jeg at PCIB ønsker at dataene skal verifiseres av et internasjonalt anerkjent fagmiljø og at den vitenskaplige artikkelen blir gitt ut i deres navn.
Det er godt gjort at vi holder beina på jorden etter slike gode resultater. ;-))
PW sa jo klart og tydelig at fimaVACC med dagens oppdatering er lagt på bordet. Vanskelig å gjøre regneøvelse på den forøvrig.
@Columna said:
“Så fimaVacc resultatene blir publisert i ett anerkjent tidsskrift?
Sa PW noe om det?”
Ja, han gjorde faktisk det. I etterpraten ble det spurt om dette av @Sorlendingen (?) og han bekreftet at det blir både konferanse og tidsskrift.
Det demrer litt mer og mer for meg nå fra samtalen etterpå.
Leiden og Van Der Burg jobber gratis for PCIB! Så dermed er PCIB litt i skvisen fordi det sømmer seg jo ikke å mase på noen som jobber gratis for en. De ville være med på dette og gjør det gratis for det er så lovende data. Bull!
Så utrolig bra🙏
Det tyder vel på at resultatene bør være såpass (meget) bra, at de både presenterer dem på en konferanse og ett anerkjent tidsskrift!
Helt enig!
Prøvde bare å teoretisere over hva som kan være grunnlaget for at noen solgte på fallende kurser i dag. Stor sannsynlighet for at de kommer til å angre!
Folk har ikke peiling!
Konferanse og tidsskrift. Veldig bra. Men etter at saa mange paa forumet har ment at PW har vaert forsinket, var det noen som spurte om naar, eller tidshorisont for dette??
Det er omsatt PCIB aksjer for 1.5 mill i skrivende stund. Om 10 tradere (Som trodde/gamblet det skulle komme kursdrivende news på Q4) hver har kjøpt for gjennomsnittlig 150k NOK så har du grunnen til dagens fall.
Eller så er det kvalitetsinvestoren som fortsetter å selge
Har verken fått lest igjennom Q, eller sett webcasten. Er det noe i presentasjonen som kunne oppfattes som negativt/nøytralt av markedet siden vi ligger i minus?
Har fått lest noen innlegg og det jeg har lest relatert til Fimavacc og extension studien tolker jeg som meget positivt.
Jeg tror dagens kursutvikling skyldes at noen mindre aksjonærer selger seg ned eller ut fordi de antar at aksjen mest sannsynlig vil gå sidelengs på kort sikt, og at det finnes andre aksjer med større sannsynlighet for oppgang innenfor samme tidshorisont.
Se svaret fra Geiran
I think it was a good presentation and I am happy the RELEASE study will also take place in the UK. Seems also that Sjøerd Van der Burg has picked up a winning team, why would he join the scientific advisory board if he is not convinced by the technology, actually this is one of the big highlights of today’s presentation.
The only thing that I don’t feel too comfortable in understanding is the response rate 5/6 subjects, why are we talking about a 6 subjects sample, does this mean that only 6 volunteers were dosed with optimum dose i.e. lowest fimavacc dose (study included more than 90 subjects)??
All in all a good presentation, can t see anything negative apart from the Ultimovacs collaboration while I hoped PW and Ronny get challenged little bit about the special investor they got on board the ship.
Good luck
Da fikk jeg litt større tro på som før nevnt at det er her det skjer.
Abstractet hadde frist 31. januar. Tipper de har fått lov å gi bitte litt av studien for å tilfredsstille aksjonærene uten at det går på bekostning av at resultatene ikke skal være offentliggjort tidligere.
16.30 – 18.30 Plenary Symposium 3 – Combination Therapy
•Rationales for combination strategies
Samir Khleif, Augusta, GA, USA
•Combination of checkpoint inhibition and vaccines
Sjoerd van der Burg, Leiden, The Netherlands
• Interaction between cytokines and checkpoint inhibitors
Aaron Ring, New Haven, CT, USA
•Combination of Oncolytic Viruses and Checkpoint Inhibitors
Alan Melcher, London, United Kingdom
•Histon-Deacetylase inhibition in combination with immunotherapy
Alfredo Budillon, Naples, Italy
•O2 – Overall responses and survival in RCC on Pegilodecakin with anti-PD-1
Aung Naing, Houston, TX, United States
18.30 Welcome Reception and Poster Viewing
Har ikke fulgt med i dag. Men tok 2k til nå.
Mye positivt framover, og 27-28 er et røverkjøp.
Også positivt med ekstrem lav cashburn.
Nå tror jeg ikke man skal henge seg for mye opp i hvordan aksjekursen går, men heller forkusere på hva som ble presentert i dag og deretter forsøke å forestille seg hva dette har å si for PCIB på litt sikt.
Det er ihvertfall helt klart for meg at det er riktig at PCIB har fått noen fantastiske resultater i fimaVACC og det er trolig hovedårsaken til at de går til et internasjonalt anerkjent fagmiljø for å få verifisert og analysert dataene slik at de kan få signaturen til dette fagmiljøet før dataene slippes til markedet. Det vil gi fimaVACC en helt annen tyngde inn mot BP og trolig åpne dører som ellers ikke ville vært like lette å åpne.
Selv om det fortsatt vil kreve stor tålmodighet, så mener jeg caset PCIB er blitt betydelig derisket gjennom 2018, både finansielt og medisinsk. Og ja, jeg tror at 2019 kan vise seg å bli et fantastisk år for selskapets aksjonærer når status skal gjøres opp.