Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Rodjer,
Hvorfor utsette seg for “laglig hugg” å uttale et definitivt tidspunkt for deretter å ikke innfri. Da ber du jo om å få hodet hugget av. I min verden er en tidfestet avtale en AVTALE, og om du ikke klarer å komme ajour så må du jaggu gi beskjed i det minste til dine relasjoner.

6 Likes

Jeg tenker at fristen er før børsåpning 1.juli, dvs 09.00 i morgen.

7 Likes

Helt enig og det tror jeg dem gjør, dersom ikke mener jeg som skrevet i et innlegg for få minutter siden at Pcib må be OSE om børspause inntil de har en melding klar slik at folk ikke handler totalt irrasjonelt ene eller andre veien.

5 Likes

Steikje, på denne tråden er det fulltidsjobb å være skribent, det hagler svar og innlegg. :grinning:
Dette er noe annet enn Pho trådene hvor man kan hvile å tenke litt mellom slagene.

Selvsagt, å ikke komme med noe senest før børsåpning imorgen vil være særdeles håpløst.
Men jeg mener at PW har fram til imorgen tidlig å melde.

3 Likes

Var det ikke noe i Sverige før i tiden?
VD ; vise direktør
VB ; vise berg
Nei, vi får ta en samling når denne galskapen er over en plass, uansett himmel eller helvette.

Børsmelding rundt AZ (26.11.2019) og utvidelse av videre samarbeid kom 18:10. Bedre å vente til dagen er omme enn å skjelle ut PW & co, selv i ren frustrasjon er det lov å tenke seg om to ganger.

Nå synes jeg det ville være svært rart dersom ikke avtale foreligger. Tiden nå indikerer for meg både høy kompleksitet og detaljarbeid for interessentene. Dette blir bra!

29 Likes

Enig. I tillegg har jo dette vist seg å være en gavepakke for de som ønsker kursen laaaangt ned så at man innfrir fristen når den er gjentatt flere ganger av Per den siste tiden er bare noe man MÅ gjøre.

Slik det ligger an nå vil vi jo kunne se en massakre i kursen hvis vi får en utsettelse uten varsel.

2 Likes

Flott,
Håper alle her leser ditt innlegg, det er jo enda en mulighet for en løsning basert på tidligere meldinger i samme sak.
Kanskje flere som har mistet troen fattet nytt mot nå, klokka er jo bare 17:41. :joy:

Børs er himmel el helvete,det er bare og venne seg til galskapen ,men du verden og godt det da er og leve når man lykkes.Da lærer man seg og sette pris på livet.

Hvis han ikke rekker fristen han selv har satt seg så er det jo bare rimelig å forvente at han sender ut en børsmelding om status? Det er ikke sånn at det er en grense på hvor mange børsmeldinger man kan sende ut i året?

Skjønner ikke hvordan dette kan være så vanskelig eller mye bruk av tid. Info er alfa omega, det så vi i dag. Usikkerhet preger markedet mye.

6 Likes

PS! Jeg har, klok av skade, skrudd av ALLE sms meldinger bortset fra pcib sine så hvis det kommer en melding fra 2077 er det garantert fra pcib :joy::joy::joy:

5 Likes

Dagens handel preges av irrasjonelle handlinger, og proffe handlinger.
Melding kommer før børsåpning i morgen,slapp helt av!!!
Hvorfor lage så mye bråk,når det ikke er noe å bråke om enda???

6 Likes

Rodjer,
Steikje fine betraktniga :grin:
Nå konverterer jeg til GT og går inn i en behagelig “never mind of state” .
Må innrømme at jeg er uhorvelig skuffet over PW i dag.
Fremdeles har jeg litt for mye aksjer men disse sitter jeg med til k…ken faller.

3 Likes

Jeg bor på østlandet!

1 Like

I ukesvis har folk vært sikre på stor avtale og nå skjelles pw ut over en lav sko. Fristen er ikke gått ut enda, ingen vits i å pisse i buksa :slight_smile: jeg har troa på at dette går veien, at det drar ut øker oddsen for at de har fått til noe kult de 6 ukene utenfor onkologi :grin:

10 Likes

“Most soon”, they said
image

24 Likes

Meg under raidet i dag.

image https://media1.tenor.com/images/66b71bdb3a0f40b21353c4449dce19a1/tenor.gif?itemid=13268605

21 Likes

Stemningen er til å ta og føle på her :laughing:


På tide med en poll!

Hvem blir Tekinvestors STORE snakkis i morgen etter kl 09:00 hvis det IKKE kommer en avklaring før da?

  • PW
  • Per Walday
  • CEO PCIB
  • Ingen av de nevnte

0 stemmegivere

3 Likes

Hadde resultatet vært no-deal så hadde dette vært meldt forlengst.
Ingen grunn til å vente til siste sekund hvis resultatet er negativt.

Føler meg veldig rolig og regner med at det foregår ting på overtid ift. den meldte tidsfristen.

4 Likes

100% enig
Har fin hvilepuls utrolig nok

2 Likes