Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Enig. Men svar skal gi IDAG. eller leker de børs og BIOTEK Norge vil ikke ha tillit hos investorer. Noe som rammer mange særlig kreftpasienter som trenger nye medisiner

1 Like

Trenering kunne vært en årsak, men AZ er et redelig og stort selskap, så ser ikke poenget med noe slikt.

Lykke til! :champagne::fire::crossed_fingers:

Trenering måtte i så fall gå i AZ sin disfavør. 1. juli går eierskapet til data over til PCIB ved no deal.

For real!?

8 Likes

Sikkert ikke lett HVIS AZ ønsker eksklusivitet. Skal vi biche BioNTech som sitter til bords med Roche, Sanofi etc, bør vi ha jævlig bra betalt :heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign:

4 Likes

Jeg ser ikke poenget med å vente til etter stengtid i USA for en liten filleavtale med en Biotech mygg.
Hvis de venter til etter stengetid i USA så er det ikke en filleavtale.

12 Likes

Hvis du er pcib-aksjonær og leser av denne tråden, og samtidig sier at du har hvilepuls, så tror jeg ikke på deg :slight_smile::chart_with_upwards_trend::crossed_fingers:t3::pray:t3:

2 Likes

Nei,men da bør de slenge gull kortet i bordet og si vi skal ha Nac,bare skriv opp beløpet .Eller i det minste komme med et bud.

1 Like

Ikke hvilepuls på meg selv etter to GT.
Skulle så gjerne skiftet ut til nytt bølgeblikktak på huset i Thailand, men den gang ei :roll_eyes:

1 Like

@Gunnersaurus melder at “Vi har trykket i stykker newsweb :slight_smile:

3 Likes

Det var for mange nuller i meldingen som skulle gjennom. :wink:

2 Likes

Hvis det er sant som tidligere nevnt at dette er den nye gullstandarden for medisinering, da kan det vel hende at dette ikke er en filleavtale?

2 Likes

Sorry gutter og jenter for idiotinnlegg.
Taper så jævlig mye penger på at ikke pcib og PW innfrir det de har lovet om avklarende melding.

3 Likes

Skal sende en melding nå og forklare frustrasjonen.

Lurt, Walday sitter nok bare og venter på meldingen din.

1 Like

Ikke bekymre deg om det du, har sikkert nok til at de svarer.

1 Like

@polygon,

Ville det være en idé å be administrator beslutte en “Matching halt” for denne tråden nå?

Som om ikke PCIB gir oss spenning nok.

5 Likes

16 Likes

Vi får gyve løs på hjemmesiden til PCIB nå da?! Den kneler sikkert ganske fort.

9 Likes

BQpi

10 Likes