Jeg tror selskapet jobber på høygir på alle tre områdene. Når det gjelder NAC , så kan vi ikke bebreide selskapet. De satte en frist til 30. Juni for evalueringen. Det som sannsynligvis har skjedd her er at AZ først ga en bekreftelse etter utløpet av fristen, trolig like før 13. Juli. At Pw ved flere anledninger i mai og juni visstnok ga beskjed om at «fristen ville bli holdt», er ikke så rart. Han kunne ikke gi noe annet svar; hvis han ikke hadde hørt noe på disse tidspunktene, kunne han ikke svare noe annet. Jeg tror mange her har misforstått dette.
Når de meldte at resultatene for VACC ville bli lansert i et tidsskrift i1. halvår 2020, så var dette en formodning som de selv ikke har kontroll over; dessverre.
Ser vi på CHEM , så har de meldt at de vil styrke innsatsen både når det gjelder nye slites, i selve rekrutteringsprosessen , og når det gjelder Asia. Vi venter på meldinger om dette. Jeg håper at de blir flinkere til å melde hvordan dette skrider frem.
Alt i alt er det ikke mye å bebreide selskapet for. Aksjekursen styres av kortsiktige aksjonærer.