Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Det jeg mener med vrient case er…Kommer det en melding på Q2 om kurs oppgang på 10-18 kroner. Skal du selge? Ja sikkert for enkelte. Hva har vi for snitt? Noen har vært med siden 2-5 kroner. Vi som andre på 20-28. Skal vi selge? Hmm. Det vi alle venter på er noen store aktører som får «færten» av penger å plutselig så er vi kanskje på 125-175. Hva da? Selger du? Å hvis så blir så er jo interessen enda større å vil bare vokse med kurs deretter. Å så begynner det å bli enda mer prekært. Nei…for min del som tenker langsiktig å GGK. Begynner vi å nærme oss høvdingen…da begynner jeg å se på knappen.

11 Likes

Enig at caset er vanskelig… Enten lykkes leveringsteknologien eller ikke.
Flere “klør oss i hode av kurs” Vi vet egentlig ikke status. Det vi vet er at pr dags dato er at PCIB IKKE har meldt noen dårlige resultater til nå!!! Kun utsettelser. Så lykkes de, bør “Høvdingen” bli synlig :slightly_smiling_face::grin: TTT er det verste med biotech :slightly_smiling_face:

16 Likes

Til Radforsk podcast:

Hei

Husk invitasjon til Per Walday etter q2 pres 26.08.20. På forhånd takk :slight_smile:

Svar:

Takk for påminnelse.

Mvh Elisabeth

10 Likes

Litt mer om Ukraina (siden de blir en del av RELEASE) - for øvrig en meget god nyhet så takk til Chrkni for å “snappe opp” den informasjonen.

22 Likes

Dette er jo en veldig spennende nyhet. Hvis dette fører til innpass til det kinesiske markedet via sites i Taiwan. Noen som kan si noe mer rundt dette? Eller bør spm rettes PCIB.

6 Likes

Da dette ikke er direkte relatert til PCIB så tviler jeg på at noe svar fra ledelsen vil komme kring dette. Tror faktiskt ikke dem vet om dette.

Hvis de ikke vet dette har de ikke gjort hjemmeleksen sin :wink: Absolutt et berettiget spørsmål og dersom de ikke evner å svare på det burde det gi “smekk på pungen” :laughing:

9 Likes

Husker bare siste spm kring antall sites og pasienter for Asia så var ikke svaret noe direkte merkverdig. Så ikke bli skuffet om slik skjer nå og.

1 Like

Har för mig att PW fick frågan om de siktar på 20/25 patienter i Taiwan/Sydkorea. PWs svar var någonting i stil med: -Jag vet inte var dom har fått de siffrorna ifrån.

Info som finns tillgänglig bara man letar noga.

Tror de underskattar nivån på grävandet på TI , finns kanske inte i hans värd att vi dammsuger internet på fakta angående RELEASE-studien. :joy:

26 Likes

Greit å se 50 tallet igjen. Ferien er over og vi står overfor en spennende høst.

13 Likes

Der traff du spikeren presis på hodet, @Temlor.

4 Likes

Hele 30,000 aksjer omsatt til nå i dag. Ser ut som det er mange som sitter meget rolig i båten.

1 Like

Med mine svenske aner, kommer jag i håg denna strofen som kan dedikeres PW:

Inte vet jag om det kan vara sant
Men så här sa i alla fall en tant

Hele sangen lyder så her (håper PCI Biotechs kommende vinter blir annerledes…):

RÖNN
Inte vet jag om det kan vara sant
Men så här sa i alla fall en tant
Det blir extra kallt när vintern är här
Om rönnen har ovanligt rikligt med bär

Då är det säkrast med dubbla luvor
om man vill slippa midvintersnuvor
Ja då är det säkrast med dubbla luvor
om man vill slippa midvintersnuvor

3 Likes

He-he , det er nok en svensk drikkevise det der…:slight_smile:

1 Like

HISTORISK HENDELSE

image

Tirsdag 11. august 2020 var siste gang PCIB-fyrtårnet blinket farvel til femti blank!

Edit:
Nesten, siste åretaket glapp i slutthandelen. Men i morgen …

20 Likes

PW; Vi legger press paa AZ
PW: Hvis ikke vi har en avtale innen 30. juni tilfaller resultatene oss, slik at vi kan selge de til andre

  1. Juli ingen avtale.
    1. juli ny avtale om og se om det kan bli ett videre samarbeid/avtale forlenges ut aaret.

PCIB’s integritet rett i soeppla.

Men snart dukker det opp en flott AZ avtale, eller ett bud paa fimaNac aller hele PCIB, og da er alle sorger glemt;-)))

11 Likes

Ny Radium podcast ute:
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-138

28 Likes

Elisabeth:
“Var du overrasket da de meldte utsettelse av evaluering med AZ med seks måneder?”

Einarsson:

  • “Ja, det var jeg. Den så jeg ikke komme. Nå vet jeg jo at når man er i dialog med BP-selskaper, så skjer det ting plutselig. For en del år siden var vi i dialog med et stort selskap, og alt var planlagt og i orden. Plutselig får vi beskjed: Nei, det er lagt inn bud på det selskapet. Full stopp og ingen forhandlinger videre.”

Videre:

  • "Dette er bare et eksempel på at ting kan skje. TTT. Vi visste at det området vi jobbet med det selskapet om var så hot at det kom de til å fortsette på. Men det hjalp ikke, vi måtte finne oss med at det gikk en ca 2 måneder, før vi forhandlet videre om avtale (kliniske studier). "

  • “Sånne ting som dette er helt umulig å kommunisere med. Hvis PCIB bare lekker én eneste setning om noe som foregår om prosessen, der den ene er ganske stor og den andre liten… Dukker dette opp, så er man låst. Vi vet jo at dette kan skje, så feilen som er blitt gjort er at de ga en tidsfrist, som senere ble overskredet. Dette viser hvor farlig det er å guide på eksakte datoer. Jeg tror det ville vært smartere å ha sagt: Nå går vi videre, så skal vi evaluere og vurdere, uten at vi kan si noe om tid”

  • “Jeg ble nok litt overrasket og er vel der nå at: Det er ingen som kommer til å si noen ting om noe ting, før de sier: Det ble ikke noe eller det ble dette.”

Annet:

  • Diskusjon om at PCIB ofte har sluppet nyheter på sine presentasjoner. Uten å skape forventninger, runder Jonas av med at det kommer når det kommer. Han forteller videre at han er mest opptatt av hvordan det går med rekruttering og sites - fremdrift i RELEASE.

  • Det bekreftes at Ronny og Per vil stille til Podcast etter kvartalsrapport.

52 Likes

Fra 19 min og 25 sek:

Det som er litt spennende er jo at PCI skal ha sin halvårspresentasjon allerede 26 august.
Dette er jo ett selskap som har en tradisjon for å slipper nyheter på sine presentasjoner.

Er dette TI sin oppfattelse også?

5 Likes

Spørs om dem vet alt som TI støvsugeren vet kring sites å slik.

4 Likes