Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Du har sikkert rett, men det kan også hende de har noe å henge fingrene i. Og kurspleie er antakelig ikke så høyt prioritert i møte med AZ.

Har de dratt ut stikkontakten slik som ledelsen i Vaccibody har den siste tiden, så er det helt greit for undertegnede.

15 Likes

Tror det har blitt skrevet om tidligere, men finner ikke innlegge(t)ne.

Si vi får en avtale verdt 7 mrd i morgen. Prises da aksjen ved (dagens mcap + 7 mrd)/antall aksjer?

2 Likes

En aksje prises subjektivt i henhold markeds equilibrium. Mao så er det vanskelig å si hvordan markedet kommer til å reagere på en slik avtale.

2 Likes

Fantastiske nyheter har sendt denne aksjen ned 40% før. So, you never now.

1 Like

Takk for svar

1 Like

Da blir market cap mer enn 7 mrd.

Pcib som Vaccibody har en plattformteknologi og penger i kassa betyr at man kan fyre på alle sylindre og utnytte det enorme potensialet i teknologien.

14 Likes

Fint å se at vi har smøget oss inn i Oktober måned. Rimelig stille for øyeblikket fra selskapet, men enormt mye som skjer. Av triggere fremover som kan komme når som helst så har vi vel i hovedsak disse:

  1. FPD Asia
  2. FPD USA
  3. Oppklaring AZ
  4. Veien videre - fimavacc
  5. Nye sites/aktivering og oppdateringer for rekruttering fimaChem

Utover disse er det også andre trigger som potensielt kan oppstå når som helst.

  1. Partner Asia
  2. Nye avtaler eller oppdateringer på eksisterende avtaler NAc(kanskje noen andre samarbeid ønsker inn i klinikken snart?)
  3. Nye avtaler fimaVacc
  4. Nye avtaler fimaChem(noe som ofte blir glemt bort).

Med nye ansettlser så ser jeg sannsynligheten som større for at triggere om er mer uforutsette kan skje. fimaChem har det stort sett bare vært snakk om gallegangskreft, men det er ikke noen umuligheter at noen finner ut at de ønsker å bli partner på andre indikasjoner her. Så lenge de er villige til å betale så er det nok muligheter her. Jeg må si jeg er veldig spent på hva som skjer de neste månedene. Personlig har jeg også en magefølelse på at vi får oppdatering på AZ samarbeidet i løpet av november omkring når kvartalspresentasjonen kommer. Når det er stille så brygger det gjerne opp for noe. Jeg tror det kan bli spennende fremover og forhåpentligvis får vi noen godbiter å tygge på ved kvartalspresentasjonen som kommer 11 november. Ikke mye mer enn en måned til.

53 Likes

Det går ikke an å dra ut stikkkontakten.
Det du gjør, for å bryte strømmen, er å dra ut støpslet fra stikkontakten

1 Like

Feil, det går selvfølgelig helt fint å dra ut stikkontakten!

7 Likes

Ja, den så jeg ikke.
Men den varianten slukket ikke lyset.

1 Like

Følger med fra perongen på PCIB. Jfr. ovenstående diskusjon så slukker denne metoden lyset (bonus meme):

16 Likes

Kom dig inn, dette er ikke FC…it’s the real world…:rocket::artificial_satellite::ringer_planet:

2 Likes

Utrolig bra jobbet PCIB, Nå snakker vi markedsføring av Release!

Egen nettside og greier!

https://www.release-trial.eu/

117 Likes

@Investor ENIG veldig bra! Gjøres flere grep vedrørende RELEASE. Flott :+1:

Side 4 i FA i morgen:

Journalist spør Agnete Fredriksen i Vaccibody:

«– Har du sjekket aksjekursen i dag?

– Nei, det har jeg ikke og det står ikke i mitt hode nå. I dag tenker jeg bare på alle mulighetene vi har foran oss og vissheten om at vår plattformteknologi kan brukes til å utvikle mange nye produkter, sier hun.»

Virker bunnsolid denne forskeren.
Jeg kjenner et annet selskap som også innehar bunnsolide forskere og en spennende plattformteknologi og som også er i dialog/evaluering med big pharma. Men ingen avtale per nu. PCI Biotech! Og PCIB har også mulighet til å utvikle mange nye produkter! Ved en mulig avtale kan eks Bac teknologiben +++ forfølges?

Er noen likheter her. Og noen ulikheter selvsagt. En ulikhet er Vaccibody sin markedsverdi på 15,5 milliarder og PCI Biotech sin markedsverdi på ca 2 milliarder. :sweat_smile:

5 Likes

Herlig at det omsider kom, veldig informativ og lettnavigert hjemmeside.

16 Likes

Veldig bra hjemmeside!

Kanskje det kunne være vel verdt å bruke noen penger på Google Ads, så et søk på «inoperable extrahepatic bile duct cancer» o.l. returnerer en annonse for denne siden øverst i søket?

Jeg sjekket litt rundt strategien for prising i Google Ads; det trenger ikke bli så dyrt. Man kan for eksempel betale pr. klikk, og sette et maksbeløp pr. måned slik at annonsen forsvinner når klikkene/budsjettet er «brukt opp». Det er vel knapt andre enn de som HAR gallegangskreft (og TI-lesere) som søker på disse begrepene, så jeg tror vi kommer langt selv med et beskjedent budsjett :blush:.

17 Likes

Captain Evans
PCIB trenger så mye publisitet de bare kan få omkring sin gallegangstudie, så send de en mail ang. bruk av Google Ads.

11 Likes

Det spørs hvor mye Google Ads vil hjelpe. Sykdommen forekommer hyppigst hos eldre og her er det nok ikke mange som vil henvende seg til Google for søk etter behandling. De vil nok heller forholde seg til hva legen sin sier/anbefaler. På en annen side så koster det nok veldig lite å prøve. $1-$2 per click?

1 Like

Så får vi håpe legen bruker Google, da :grinning:

For jeg regner ikke med at alle leger har oversikt over alle kliniske studier, i hvert fall ikke for så sjeldne sykdommer.

Edit: men vi har jo mange leger her inne! De kan jo belyse hvordan de ville gått frem i en sånn sak, om de går rett til clinicaltrials.gov eller om de har andre kanaler.

6 Likes