Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Helt uenig, hender at pårørende bryr seg for å si det slik.

35 Likes

De svarte vel på det sist(?) de var på radium-podcasten? De visste godt hvordan det fungerte, og det var ikke aktuelt nå.

Edit: jeg husket feil. Se bort fra dette, og se svar fra sorlendingen…

1 Like

Som nevnt tidligere. Per og co virker som intelligente, oppdaterte folk. Jeg stoler på at de tar grepene de kan - og at det er lettere å hamre tastene på TI enn å faktisk støpe dette i sement. Patience.

1 Like

Kanskje det er aktuelt nå, iom den nye hjemmesiden på RELEASE.

14 Likes

Sa de ikke at de brukte et firma for å hjelpe de å promotere studien på nett. Vi må kunne anta at Google ads eller en side som er godt søkemotoroptimalisert for organiske treff er en del av den pakken om de mener det er viktig.

10 Likes

Hva tenker du om avtalen til Vaccibody hva gjelder effektdata på 14 personer og ORR på 50% vs 8% på 108? Umulig å sammenligne direkte selvsagt men ikke ulik ORR differanse fra subgruppen i ABC-02 på 7,7% (N=13) og cohort 4 fra doseeskaleringsstudiet på 50% (N=6)?

2 Likes

Spørsmål i fra en amatør: Finnes det noen mulighet for at Vaccibody kan benytte PCIB sin lev.teknologi? Eller ha andre former for tett samarbeide? Eller blir dette som å parre lakrisbåter med tyttebær?
( sikkert festlig spørsmål for dem som kan faget)

1 Like

I Radforsk sin podcast 140 rundt 42 minutter bekrefter Ronny at Google vil være involvert i deres initiativ kalt «online outreach». Dette betyr trolig at hvis du googler cholangiocarcinoma, bile duct cancer eller andre relevante ord vil den nye Release siden komme blant de øverste treffene. Kostnaden for dette er trolig rundt 500.000 kr, noe som selvsagt er vel anvendte penger.

52 Likes

Interessant spørsmål. Jeg satt faktisk og så litt på dette i går. I den anledning var jeg innom Ultimovacs. “UV1 is administered by repeated intradermal injections”, som burde passet perfekt for PCIBs teknologi.

Snøffelen skal i 2018 ha skrevet:
“Vi har avtale med det firmaet som blant kreftleger defineres som kanskje den mest spennende teknologien i Norge (Bortsett fra PCI da :0))
Ultimovacs. Gjelsten, Sundt, Hagen, m.fl. er investorer der. Ultimovacs trenger PCI for å lykkes.”

Ultimovacs meldte jo for 2 dager siden:
“Ultimovacs Announces Positive Topline Results from Phase I Combination Trial Evaluating Universal Cancer Vaccine, UV1, in Malignant Melanoma Patients”

Men hva skjedde med samarbeidet mellom PCIB og Ultimovacs?

Når det gjelder Vaccibody, så har jo de sin egen leveringsteknologi:
“The targeting unit, which targets and delivers the antigens to the immune system’s Antigen Presenting Cells (APC).”
“The MIP-1α targeting unit used in Vaccibody’s two clinical products has been selected due to its ability to attract APC and induce rapid, strong and dominant CD8 killer T cell responses. The unique ability to induce a strong CD8 killer T cell response has been shown to be important for tumor cell killing and distinguishes the Vaccibody platform from both conventional vaccines, including non-targeted DNA vaccines, and RNA- and peptide-based vaccines.”

For Vaccibody burde PCI i utgangspunktet være mindre aktuelt enn for Ultimovacs.

1 Like

Fortsatt fokus på covid ved mr Trump. PCI Biotech har blant annet en vaksinasjonsteknologi som Leiden Teamet har karakterisert til å ha svært gode resultater. Om noe bør økt fokus på pandemi kunne gi økt verdi på PCIB sin pipeline.

Fortsatt massering av kurs ser det ut til? Lovende :bomb:?!

Og meget hyggelig og positivt å se PCIB har tatt et nytt RELEASE grep! Tommel opp!

4 Likes

Mener det var noe med at man ikke fikk “riktig” respons. For mange av CD-8 eller CD-4 eller omvendt. Og for lite av den andre. Responsen var god, men ikke riktig respons som Ultimovacs var ute etter. Tenker andre med mer fagkunnskap kan svare ut dette.

2 Likes

“Markedet” har et klart svar. Det er ingen grunn til å tro på noe effekt for PCIB i denne omgang PUNKTUM

Jeg oppfatter ikke noe “klart svar” fra markedet. Det jeg heller registrer er at PCIB for tiden går under radaren til markedet.

8 Likes

Vaccibody, Genmab, Moderna har steget mye. Men milliardverdier kom ikke fram direkte på dagen. Se på grafer: plutselig gjennombrudd og går fra ti-tallskroner til noen tusen som eks Genmab. Umulig å si noe sikkert om PCIB plutselig er en del av billion usd gjengen.

«Folk» og markedet «skjønte« heller ikke Google, Amazon osv osv før de hadde steget noen tusen % :sweat_smile:

Finnes det 100% effisient marked, historien viser vel at det kun er i teorien?

6 Likes

Da skal jo PCIB rett opp :wink: Astrup :sweat_smile::joy:
Til himmels altså.

Føler det på gikta osv. :joy:

2 Likes

Jeg trodde at alle positive meldinger siste dagene SAMT at timeglasset mot AZ er passert 50% tomt/fullt så ville vi få et løft i gull-aksjen vår men jeg har tatt feil før og gjør det sikkert igjen. Bra for dem som vil øke så noen pos effekter har jo “frysing” av kursnivå.

2 Likes

Som PCIB aksjonær så føles det av og til litt slik som det her :slight_smile:

tenor

6 Likes

Ser bra ut og så får vi si som våre venner i nord: Vi står han av.

2 Likes

Jeg ser absolutt ingen positive elementer av at kursen faller! Må være såpass ærlig at jeg ikke føler med de som enda ikke har posisjonert seg – jeg er lastet til ripen og ønsker nå at en langvarig seigpining tar slutt og at kursen får en etterlengtet vitamininnsprøytning. Har vært med på en lang reise med flere spennende data og regulatoriske godkjenninger som har kommet på plass. Nå er tiden kommet for å tviholde på gullet og ikke la noen få overta stafettpinnen på sjarmøretappen!

Nydelig med egen nettside for RELEASE – nå gjenstår det bare å få på plass noen gode meldinger så stiger humøret vårt betraktelig. Får vi drittpakker i fleisen etter all denne ventingen så er jeg redd for at blodtrykket mitt når faretruende høyder.

12 Likes

Kan det være at blekket bare ikke er tørt enda?

3 Likes