Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Forutsatt at ingen nye studier startes. Tenker da på H&N.

4 Likes

De venter nok ikke til kassen er tom Ruben2, men de trenger ikke penger det første året hvis de ikke kjører igang et Vacc-studie.

3 Likes

Takk!

Hvilket tidsperspektiv tenker dere pcib må ha for å få til en partnerskapsavtale i Asia?

2 Likes

Skrev Soerlendingen noen gang en oppsummering av Q3? Kan ikke huske og ha sett noen? Han bruker normalt og komme med en analyse av hva som har utfoldet seg.

2 Likes

Den forrige kommentaren hans her var i begynnelsen av oktober.

4 Likes

Lenge siden vi har hørt fra ham.

Fra hjemmesiden

8 Likes

Flott Ufo, men i dag synes PCIB kursen og vaere doed.;-((

1 Like

Gappfill muligvis?

1 Like

Se på side19 (av 25)

“bile flow restored after CR”

Vakkert :slightly_smiling_face:

Ellers , tilbakeblikk

16 Likes

Fra PCIB’s nyeste presentasjon;

“PCI enhance CD8-cell immune responses > 100 times”

100 ganger! Hvorfor staar ikke mulige partnere i koe. Lang koe??? Det er vanskelig og forstaa hvorfor PCIB ikke har kommet lenger. For dette resultatet har de kunnet presentere de siste 18 maanedene. Det er mulig jeg er dum, men jeg forstaar ikke hvorfor de ikke har klart og selge dette til noen for lenge siden? Dvs. til noen som er villige til og betale oss penger. Og med slike resultater, forstaar jeg heller ikke hvorfor PCIB lar nye partnere faa fortsette og teste fimaVacc gratis. De burde i allefall betale oss en mill eller to for og faa lov til og sette igang med sin testing.

Og med slike resultater vil det vaere merkelig hvis vi maa igjennom en fimaVacc emisjon.

7 Likes

Ser at AZ ligger litt etter i loeypa med sin covid vaksine effekt. 70% mot konkurentenes 95%.

Kunne de gjort det bedre ved hjelp av fimaVacc??

3 Likes

Jeg har lekt med tanken om at kanskje teknologien er “for” bra, og Big Pharma er redd for at teknologien vil fungere så bra at den vil utkonkurrere og redusere profitten til flere lukrative behandlingsmetoder/“medisiner”. Men dette er min indre konspirasjonsteoretiker, og det ligger forhåpentligvis ingenting i dette.

5 Likes

Slikt har skjedd før. Menneskeliv er uten betydning. Men da tror jeg kanskje AZ hadde kjøpt hele PCIB for å legge det ned…for å konspirere helt hemningsløst…:slight_smile:

3 Likes

Hadde det vaert slik, kunne PCIB henvendt seg til Norske myndigheter og erklaert at de har loest kreftgaaten, saa hvis dere hjelper oss i gang ka vi overta brorparten av verdens kreftbehandlingsmarked , og med det skape Norges nye olje.’-))

Men det er nok desverre noe annet som holder oss tilbake. Gudene vet hva.

3 Likes

Noe av fordelen med AZ sin vaksine er enkelhet. Da passer ikke lys inn i bildet nå. De har dessuten 90 % de også ved rett dosering.

4 Likes

Det visste jeg ikke. Men hvis de har det, kommer de til og tjene saa mye penger at de enkelt kan kjoepe PCIB. ;-)))

1 Like

Det visste ikke jeg heller…

2 Likes

Q 4 er 24.2.21. Regner det som veldig sannsynlig at det har skjedd litt av hvert med PCIB lenge før den tid…og så har vi jo 31.12.20 da…til det smeller , så spekulerer vi videre…om hva som kommer først…tipper det er Takeda og fimaChem kanskje neste måned…det er jo sørgelig lite upfront som skal til for å doble kursen…

1 Like