Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

På meg virker dem som om utsettelsen tok all lufta i ballongen. Vi fikk OMSIDER en god forklaring men det var en mager trøst som ikke var nok til å løfte oss opp mot tidligere topper.
Selv har jeg øka i fra 70 til 100k på ca 43 etter den nedturen som kom og er jo tilfreds med det men kommer det ikke noe i løpet av oktober nå så vil/må jeg vurdere å redusere litt( men bare litt ).
Forumet er jo også tørket inn og nyheter er ikke akk dagligdags så vi må vel bare finne oss i sidelengs kurs og kjedelige dager noen uker til?

1 Like

Her bommet jeg. :frowning: My bad.

Se bort fra teksten under… Gikk litt fort i svingen. Takk for kjapp tilbakemelding Troved.

“Om ikke annet så kan den nye websiden for Release være et av flere steg for å bli mer synlig i markedet. Det var jo en god side så det kommer kanskje en oppussing av den gamle også.??”

Den gamle er jo fornyet?

1 Like

Frykter for at du må vente ut i desember før det blir landet en avtale.

Slike avtaleprosesser tar gjerne 8-10 måneder og med tanke på at anayseresultatene ikke var klare før i mai, samt korona-forsinkelsene i vinter/vår tror jeg vi skal være veldig fornøyd om man er i mål før jul.

4 Likes

Avklaring med AZ kan basically komme når som helst. Om man har vært langsiktig aksjonær i PCIB så er IKKE dette tidpunktet å kaste kortene.

8 Likes

En god forklaring hadde løfte pcib opp, det skjedde ikke. Forklaringen ble dermed opp til nå ikke oppfattet som god.
Jeg håper at vi får en eller noen avtaler i løpet av et til to år.

1 Like

Per! Are you sure you want to use this ink to sign the contract? It says here on the bottle: “Extremely slow drying ink, for guaranteed permanent fusion with paper.”

2 Likes

Fallende kurs på lavt volum. Umulig å trekke noe særlig ut av. Det KAN være lurt å stå utenfor de neste dager eller uker DERSOM det ikke blir deal. RELEASE er gold in the vault så på lengre sikt enn uker bør kursen sannsynlig kunne stige mot kursmål 82-86kr (Arctic sec) hvor tilnærmet alt er tillagt verdi kun er RELEASE.

DERSOM det blir avtale med big pharma er det tilnærmet garantert mindre lurt å stå utenfor de neste dager og uker.

Ingen ting er free lunch. Risiko og dermed stor oppside ved suksess i biotek. Vaccibody har lykkes med mye og har 8-10 ganger høyere verdi på sin plattformteknologi. Så kan man spørre seg om PCIB sin plattformteknologi kun skal være verdsatt til en brøkdel med PCIB sin eksisterende pipeline :sweat_smile:.

Det er ikke slik at «alle» biotek selskap får komme til bordet hos BP for forskningssamarbeid og evaluering i noen måneder. Kun ett fåtall. At teknologien er lovende og spennende er understatement. Likevel er det flere faktorer som skal stemme for at det blir signering. Men en må kunne ta for gitt at PCIB teknologien har vist gode resultater. Hvis ikke hadde det ikke vært en langvarig evaluering.

9 Likes

Lik og retweet jenter og gutter

https://twitter.com/savepiginvest/status/1311997650888163328

30 Likes

Bra at du uthever KAN med store bokstaver for jeg mener vi grenser opp mot russisk rulett om vi står utenfor i disse dager. Vi er snart i mål etter en maraton - er inne på stadion til æresrunde og snart blinker gullet i pupillen og da bryter du ikke løpet uten at du brekker benet.
Nei huff ikke selg men reduser om du MÅ ( ikke uten).

5 Likes

Info om selskapet som promoterer release trialen til fimaChem:

https://www.norwayhealthtech.com/member/14797/

Ser lovende ut for rekrutteringen til studiet.

26 Likes

Å hoppe av toget nå fordi du så noe annet spennende på stasjonen, kan fort bli det samme som å la være å levere inn den lottokupongen som viser seg å ha 7 rette!

6 Likes

For hver dag som går uten FPD i Asia/US er i prinsippet ytterligere forsinkelser og usikkerhet ift når vi faktisk kommer igang. Håper kursen trender oppover når dette endelig meldes, kommer positiv AZ avklaring først så overgår jo dette selvsagt alt av nåværende usikkerhetsmomenter.

3 Likes

6 maaneder eller ikke. Hvis ikke en avtale er paa plass foer Q3 rapporteringen, vil undertegnede mene at det begynner spoeke for en AZ avtale/bud.

Men skulle saa galt skje, vil vi uansett lykkes foer eller siden. Det handler kun om og finne en partner vaar leveringteknologi passer sammen med. Gvor det kan hende vi maa proeve ut 20 saa mange som 20 stk,. for og finne 3. Noe jeg er overbevist om at kommer til og skje. Paa en maate har det jo allerede skjedd med AZ, men jo lenger det tar foer en avtale er paa plass, jo mer nervoes blir man.

1 Like

To ting jeg er spent på:
Når meldes avtalen med AZ og hvilken pris må de betale pr aksje når de får tildelt 10% ved en rettet emisjon.

1 Like

Well! The webpage is good but … someone needs to update clinicaltrials.gov

From new page:

From clinicaltrials.gov

We should have 40 sites as per Q2 presentation … at least!!!
6 sites missing = potential patients missed out, simple math

25 Likes

Er det egentlig noen aksjetråder der det skrives mer enn på PCIB småprat, uten at aksjekursen løfter seg ?
Vi mangler tydeligvis en magiker her på tråden, som kan vekke aksjen fra langtidssøvnen :sleeping::sleeping::sleeping::sleeping::sleeping::sleeping::sleeping:

Hvis alle sitter stille i båten så påvirker jo ikke det kursen…

3 Likes

Du er jo en av dem som skriver mest Ebitor, kjøpe tryllestav kanskje? :thinking:

4 Likes

Tøv sjog

Jeg er ganske anonym her på tråden