Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Minner meg litt om de kurs bevegelsene som var i store deler av Juni før FOMO smalt noe skikkelig

6 Likes

Om gallegangskreft, veldig sterk lesning.

https://www.vg.no/forbruker/helse/i/Ln0blV/mari-og-mirakelhaapet

8 Likes

Regner med småprats oppmenn har tipset henne omden nye hjemmesiden til Release?

Hun kan nås på Twitter

2 Likes

Neppe, ikke etter min kjennskap, og slikt som dette drar ikke i rett retning.

Nei, det gjør vi overhodet ikke, synes det er overflod av dem. Det PCIB mangler er millioner i anerkjennelse fra BP, ikke “millioner” fra en ymse trader eller håpefull hobbyinvestor som flytter kursen noen øre.

Savner forøvrig “dagens kursoppdatering” fra Lothian. Mest sannsynlig pga brukerens pene lilla farge på brukernavnet.

3 Likes

De største aksjonærene har jo vært svært så stabilt siste årene :partying_face: :muscle:

1 Like

Lørdag 3/10 og fortsatt stillhet, men grunnen er jo at de ikke har lov til å informere markedet og videre er det bare innsiderne som vet, men …eksklusivitet er i mine øyne høyst sannsynlig noe AZ ønsker. Jeg tror evalueringen/forhandlingene🙏 dreier seg om 1-3 indikasjoner. AZ ville som sagt ha eksklusivitet, men det kunne ikke PCIB gå med på (Bøhn, Must & Co har lagt lista høyt for BP AZ) pga de andre i nac og vipps så var BioNTech borte. Så det er jo ikke utenkelig at AZ har lagt inn et bud på 1-3 eller hele nac. Vært drøyt med salg, men videre utvikling av PCIB hadde og vært GULL!! Pcib’s levering av mRNA (noe som kan revolusjonere levering av medisiner) er som skrevet hvorfor jeg tror på eksklusivitet. De søkte (AZ) jo tidligere i sommer etter en drug delivery scientists noe de ikke gjør lenger. Men …hva har vi uten AZ? Sa ikke Pål Falck at kursmålet kunne heves betraktelig( samme kurs ish som da) på å inkludere Asia? Å er ikke vacc ca 8x bedre en Hiltanol? Avlesning interim chem etter 60 pasienter GGK. MOS ligger ann til å bli minst 2 år mot 1 år nå med dagens standard (8x bedre respons en Hilton) I Nac har vi AZ og substansial improvment in The effect of mRNA, siRNA og DNA. (Henviser til fremtidens medisiner som har som mål å tilføre gener eller relaterte molekyler som igjen kan påvirke det genetiske maskineriet i celler noe som har et enormt potensial) Så her er det bare å smøre seg med noen uker/måneder i lengste fall for dette kan slå ned anytime!!! God hælj videre!!!

19 Likes

Tviler på at en magiker kan endre kurs og handelsvolum- nei vi må nok fint finne oss i å vente til det kommer nyheter i fra selskapet og det kan komme SNART.

1 Like

Sannsynligheten for å få syv rette i Lotto er vel ca en til fem millioner. Håper sannsynligheten for en pci-avtale er noe høyere :sweat_smile:

5 Likes

Gjentar denne forslitte frasen:

Slik går no dagan

Håper tåka snart letter :fog:

Er det ikke tåke, kan det være brillene. Uansett; stol alltid på gode kart. Med kompass og ei skikkelig hodelykt kan du trygt fortsette. Alternativt kan du grave deg ned. Å snu kan noen ganger også gå bra, men det er ikke uten risiko.

2 Likes

Bare til å slå leir å vente på at det klarner opp. Fyr opp bålet og les en god bok.

7 Likes

God morgen alle PCIB-ere. Ny uke som kan bli superspennende om den rette meldingen smeller i bordet.
Vi kommer en dag nærere avklaring uansett hvordan verden i rundt oss går så på med dem positive brillene- fyll opp barskapet-bestill reker og gjør dere klare.
Ønsker alle en fin uke.

30 Likes

Arve, til tross for kritikk om en del gjentakelser og ikke alltid like mye innhold i postene dine, må jeg si at positiviteten din er smittende og at du nesten alltid bidrar til godt humør. Om vi noengang blir “rike” på PCIB så skal jeg jammen gå ut og kjøpe reker og rødvin for å feire! Skål!

17 Likes

Getting now into October. Still no FPD in either US or Asia. I know covid delays etc etc, but it was running behind from the start. Is anyone else getting worried that Release is looking a bit like Nano’s Paradigme study (from a recruitment point of veiw)? Or are we all just hoping AZ saves the day here? Feel like if we dont have any news from AZ and no news on Release before the next Q Report, we might be in for another decent sell off. Not planning on selling anytime soon, just cant shake the feeling i have that Release is struggling…

6 Likes

Takker for den. Jeg sier til alle i rundt meg at det er nok mennesker som er sure så jeg velger å være BLID. Latteren sitter løst her og det gjør livet lettere. PS. Når det gjelder det faglige i PCIB så har jeg alltid innrømmet at jeg er nesten blank så derfor prøver jeg å bidra på min måte.

6 Likes

Selvsagt umulig å si noe sikkert om. Men jeg tror (og håper) at det kommer nyhet(er) i oktober. Triggerliste er delt i tråden. Tror noen at ikke en melding blir servert i oktober?

Og håper melding(er) selvsagt er positive :crossed_fingers:

Ebitor du er virkelig i det optimistiske hjørnet :rocket:. Da er vi nære take-off :wink:

2 Likes

Håper på melding neste år :wink::+1:
Blir høylytt overrasket om det kommer melding i år.
Time will show :thinking:

Jeg tror ikke. Jeg er bull og langsiktig men ser det som svært tvilsomt at det kommer noe i oktober. Større mulighet i november men jeg ville antatt at det blir i desember. Det er fortsatt mye styr rundt covid, AZ er fortsatt et enormt selskap, og det er fortsatt slik at det er ganske vanlig å bruke all tiden man har til disposisjon.

Håper PW & co i det minste klarer å forhandle seg til å få lov til å si noe på neste Q slik at ikke vi faller 20% (eller mer) på lunken Q etter høye forhåpninger

1 Like

Even worse off than Paradigme so far, in my view – Lets hope they can turn it around, but interrim-readout in 2022 doesnt seem very probable to me, right now.

3 Likes

I juli var du den sureste på forumet, og var med på å gruse kursen. Og det etter en melding som mest sannsynlig tyder på at noe virkelig stort er på gang, og at de trengte mer tid. Bare så det er nevnt fra en som sitter 100% long, har mer bedre magefølelse enn noen gang, og som også tolket utsettelsen som et bevis for hva vi har i vente. Det lukter oppkjøp av hele PCIB eller Nac, eller enorm avtale, over hele Sunnmøre.

10 Likes