Hva betyr mest , det ferdige produktets ytelse og kvaliteter eller veien dit?
Det må være tillatt å bli forbanna når en ser hvor tregt det har gått på frem med RELEASE studien.
Men dagens forhold gjelder “veien dit”.
Produktets kvaliteter er like fullt inntakt så det blir å holde ut løpet eller avbryte.
Å avbryte er ikke aktuelt for meg og tror veien videre vil være mye tøffere enn denne kviksand-tilstanden vi står i nå.
Tøffere fordi det skal utrolig styrke til å sitte videre når millionene ruller inn (og ut igjen) hehe , ja , det kan fortone seg som et mareritt når det går godt og en ikke skal realisere.
Knekker en sammen allerede nå så er det ingen skam.
Har en fått inn stor fortjeneste og mister troen på selskapet så kan det godt vise seg at de som sikret gjorde det rette.
Dersom du realiserer , hva vil du kjøpe i stedet?
Produktet og hva det kan gjøre innen delivery vet vi alle har meget høye muligheter for å lykkes bassert på clinical trials viser en mulig vei til noe megastort og jeg er taknemmelig som lever i en tid da jeg med beskjeden kapital kan få bli med på dette utrolige eventyret.
Ledelsen er vel helt unike når det kommer til vitenskap og forskning men på noe sikt så blir nok ledelsen "skrudd sammen / suplert og byttet ut slik at selskapet blir mere robust til å takle oppgaven med å bli et nytt “genmab”.
Dettagårgrævlafint.
Lykke til