Her er vi ikke enig, jeg har aldrig, som i ALDRIG set nogen af disse idioterklære andre - men er klar over at du nok især henviser til det såkaldte “haussekor”
Men ej heller her vil vi være enige, for jeg har ikke set og læst nogle fra dette “kor” på nogen måde idioterklære andre.
Uenige jooo, og med stor engagement for at få vist tvivlere, at her var en rigtig god mulighed, med alverdens mere eller mindre gode argumenter.
Det kan jeg ikke på nogen måde se, er at idioterklære andre…
Selvfølgelig har der været en stor grad af optimisme - og rigtig mange ting som er blevet belyst, fundet, analyseret m.m. har i meget stor grad blevet tolket til den MEGET positive side - og helt sikkert er flere ting , som MÅSKE var relevant for en kommende mulig aftale, blevet overfortolket (Såsom ansættelser i AZ indenfor delivery…)
Til gengæld har jeg savnet at læse, fra en del af de med HELT FAIR kritiske holdninger, har vist samme engagement, for tilsvarende at finde argumenter der talte imod succes for PCIB - her har det desværre tit blot været en (i mine øjne), ukonstruktiv negativ kritik, såsom at blot at svare, uden andre argumenter end blot “at det ikke er muligt, ect. ect…”
Oggg jo, der er også overdreven og ukonstruktiv positiv kritik, og også eksempler på dårlige og lidt belærende svar til folk med mere kritiske holdning.
Ellers stor ros til dit indlæg, mange gode argumenter, hvor selv om jeg ikke er helt enige i alle, sagtens kan følge dig i dem - har flere gange sagt, at kritik er velkommen, det giver jo blot at alle os “amatører” en langt bedre mulighed for på bedst mulig baggrund at vurdere de aktier vi investere i, for at få det bedst mulige afkast
Sidst men vigtigst - PCIB skylder at orientere os lidt mere detaljeret omkring, hvorledes dette forløb er blevet håndteret.
De kan selvsagt ikke begrunde AZ vurdering for afslag, end den nævnte - men der er en del vigtige spørgsmål, bl.a. taget op her i tråden, som PCIB i stor omfang bør uddybe overfor sine aktionære…