Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Algoritmer som voldtar handelssystemet. Opprettet handling mellom avtalte kontoer og nesten ubegrenset kapital, så kan jævelskapen kjøre kursen akkurat dit de ønsker.

1 Like

bare vent!

Synes de gikk veldig langt i å bekrefte at det pågår forhandlinger. Uten å si det direkte så sa de veldig mye likevel.

Blir ikke overasket om dette tar kursen mot 80 igjen.

9 Likes

Dette går i boks gutter og jenter - dette blir et minnerikt år. Nyt timene og dagene og tenk at dette muligens er den eneste gang i livet du opplever noe så stort innenfor aksjesfæren🥂

9 Likes

Muligens også innenfor stratosfæren :upside_down_face:

4 Likes

Hehe, sant nok😁

2 Likes

Da er alt annet solgt og jeg er all-in i PCI:) Dette er penger på gata!

7 Likes

Og ettersom både Oslo børs og andre børser synes algoritmene er et utmerket redskap for å flytte penger fra nybeynnere til de veletablerte, har jeg avfunnet meg med at bare aksjer eid på basis av det fundamentale er verdt å eie.

9 Likes

100% enig Nike. Har vært på ose siden 1996 og veldig mye har blitt til det verre for vi som er litt for små.
Det fudamentale i Pcib er for meg klinkende klart enormt, derfor tenker jeg å avslutte med en gedigen seier. :fireworks::star_struck:

1 Like

Lurer på når markedet snapper opp dette her…

Pcib ser safere ut etter podcasten enn når kursen lå på 80 i forrige uke

Kan spare deg for sånne kommentarer.

1 Like

Så du tenker det er 60% sannsynlighet for avtale? Uvanlig positivt fra deg :slight_smile: Hva gjør at du plutselig har fått troen?!

6 Likes

Dette er ikke et forsøk på haussing dettte er min oppriktige mening:

Jeg har ikke vært av dem som har trodd på oppkjøp som særlig sannsynlig. Men nå vet jeg jammen ikke lengre. Tenker at alle scenarier er mulig nå!

Sjansen for ingenting er under 1%

29 Likes

Da er jeg blitt PCI aksjonær igjen etter tre år utenfor. Vanvittig engasjerte skribenter her inne!

6 Likes

Er jo ikke slik at man taper alt om det blir dårlig avtale, tar bare lengre tid før man eventuelt går i pluss med investeringen:)

1 Like

Den eneste aarsaken til at melding ikke har kommet, er fordi PW er bundet paa hender og foetter i forhandlinger han ikke faar lov til og ytre noe om, foer AZ sier klar ferdig gaa.

Derfor kan alle slappe av.

4 Likes

Ja, noe blir det, men hva`?

Oppkjøp, JV, dealer av alle mulige slag.

Litt av en gavepakke fra Elisabeth i dag, takk for den!:slight_smile:

3 Likes

Og derfor lastet jeg opp ytterligere…

2 Likes

Stakkars Elisabeth, skal hun analyseres i hjel nå da? :wink:

Ikke så mye å analysere da.

Ronny sa til henne at sånne forhandlinger tar tid, ergo de forhandler.

En lissepasning fra Elisabeth der, målet er åpnet. :softball: :softball: :volleyball:

6 Likes

Det finnes ingen gode grunner for å applaudere for at noen går all inn i en binær aksje på den måten. Jeg eier den selv, men på ingen måte all in.