To sporter uten mål, hva er det du hinter til?
Fant faen ikke fotballen
Hvordan skal man legge det fram for kona hvis det blir plutselig blir et stort bud
Du bare knaller til;)
…og hva med no deal og emisjon istedet!
Ikke si noe!
Ikke noe problem når de ikke vet noe fra før
De som var 100 prosent sikre på en avtale i går, må jo være minst 160-170 prosent sikre nå etter podcasten.
Definitivt Radforsk-.effekt vi ser nå. Ikke alle som hadde mulighet til å høre den “live”
RT 73.4, takk Elisabeth
Du tar på deg leopardtrusa og byr på en fin middag med reker og rødvin
Jeg kom tilfeldigvis borti knappen som viser utvikling over 5 år. 1172.8% sto det der med grønn farge.
Jeg lurer på hva den vil stå på om 5 år fra nå.
Det har i hvertfall ikke lønt seg å trade i den tiden som har vært😉 når jeg ser på min portefølge de siste 5 åra.
Bare som et hint til de som prøver å slå markedet.
blir du happy om du blir tvangsolgt på kr 300 pr aksje? Voldsom gevinst selvsagt, men jeg er sannelig ikke sikker på om jeg jubler da.
Tvangssolgt på 300,-? Skjer ikke!
300 per aksje skjer ikke så lenge Must eier >10% av selskapet
Får håpe at det ikke er noen som har latt seg påvirke av det hysteriske kakleriet på denne tråden de siste to dagene. Per og Bøhn & Co håndterer dette helt «etter boka». Dette går veien!
tror ikke jeg heller, men jeg ser at mange andre mener det er en meget god deal.
Jeg har sympati med de som røyk på stol-loss i går, men de er utrolig heldige som får muligheten til å kjøpe seg inn igjen på disse tross alt svært lave nivåene før meldingen kommer.
Heh, denne tråden altså. I går versus i dag. Et studium i bipolaritet!
Deilig med litt oppgang https://tekinvestor.s3.dualstack.eu-west-1.amazonaws.com/original/3X/d/c/dc04f1024dcdc826724f7bf4976a712d26b576c8.mp3