Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

To sporter uten mål, hva er det du hinter til?

2 Likes

Fant faen ikke fotballen :crazy_face:

1 Like

Hvordan skal man legge det fram for kona hvis det blir plutselig blir et stort bud :smile:

Du bare knaller til;)

1 Like

…og hva med no deal og emisjon istedet! :joy:

Ikke si noe! :wink:

3 Likes

Ikke noe problem når de ikke vet noe fra før :zipper_mouth_face:

3 Likes

De som var 100 prosent sikre på en avtale i går, må jo være minst 160-170 prosent sikre nå etter podcasten.

1 Like

Definitivt Radforsk-.effekt vi ser nå. Ikke alle som hadde mulighet til å høre den “live”

RT 73.4, takk Elisabeth :wink:

2 Likes

Du tar på deg leopardtrusa og byr på en fin middag med reker og rødvin :wink:

5 Likes

Jeg kom tilfeldigvis borti knappen som viser utvikling over 5 år. 1172.8% sto det der med grønn farge.
Jeg lurer på hva den vil stå på om 5 år fra nå.
Det har i hvertfall ikke lønt seg å trade i den tiden som har vært😉 når jeg ser på min portefølge de siste 5 åra.
Bare som et hint til de som prøver å slå markedet.

2 Likes

blir du happy om du blir tvangsolgt på kr 300 pr aksje? Voldsom gevinst selvsagt, men jeg er sannelig ikke sikker på om jeg jubler da.

1 Like

Tvangssolgt på 300,-? Skjer ikke!

1 Like

300 per aksje skjer ikke så lenge Must eier >10% av selskapet

2 Likes

Får håpe at det ikke er noen som har latt seg påvirke av det hysteriske kakleriet på denne tråden de siste to dagene. Per og Bøhn & Co håndterer dette helt «etter boka». Dette går veien!

4 Likes

tror ikke jeg heller, men jeg ser at mange andre mener det er en meget god deal.

Jeg har sympati med de som røyk på stol-loss i går, men de er utrolig heldige som får muligheten til å kjøpe seg inn igjen på disse tross alt svært lave nivåene før meldingen kommer.

2 Likes

Heh, denne tråden altså. I går versus i dag. Et studium i bipolaritet! :slightly_smiling_face:

22 Likes

Deilig med litt oppgang https://tekinvestor.s3.dualstack.eu-west-1.amazonaws.com/original/3X/d/c/dc04f1024dcdc826724f7bf4976a712d26b576c8.mp3

1 Like