Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Vil de ikke da være pliktige til å melde dette til markedet? såfall når?

Setter en flaske Amarone og noen reker på «Mr 400» er Storebrand.
Ingen andre kunne vel finne på lignende timeing på et storsalg :smile:

Tror styret kan avvise bud. Uten å melde markedet.

Men hvis styret mene budet er ok, så tror jeg de sende ut melding med anbefaling om å takke ja

1 Like

Arve? Er du på dekk?

Da kan vi vel summere at det. Jobbes på spreng,
Altså. Avtale​:champagne::champagne::champagne:

Inne i siste timen du kan handle dine siste PCIB-aksjer - om budet smeller inn etter close

Har trua på at det blir vafler og bobler i kveld!

Vet vi om de diskuterer fysisk i samme rom eller om det er over video? Ting tar jo gjerne litt lengre tid over video når man skal gå igjennom kontrakter osv vil jeg tro. Deling av dokumenter og gjennomgang blir ikke det samme over avstand.

Hva som er forklaringen på at man er på overtid blir spekulasjoner, og det er ikke nødvendigvis slik at de fortsatt sitter i forhandlinger. Overtiden kan også forklares at det er et godt stykke arbeid som skal gjøres etter at det foreligger et fremforhandlet avtaleutkast – og før noe kommuniseres med markedet, for eksempel interne beslutningsprosesser. Det er naturlig å tenke seg at avtaleutkastet skal styrebehandles – i alle fall i PCIB – og det kan jo ta tid.

Tanka opp ytterligere på 68.8 for et par timer siden, grei timing ser det ut til!

3 Likes

Nå tror jeg vi kan begynne å snakke om FOMO :upside_down_face:

1 Like

Ja da har full kontroll. Blir nok et par spennende dager og forhåpentlig avklaring før vi tar helg?

2 Likes

De kan ikke det hvis AZ oensker for mye eksklusivitet uten og ville betale for det. For da blir det vanskelig for PW og bygge industriselskapet han har planlagt.

3 Likes

Kanskje forhandler PCIB med et selskap i tillegg til AZ?

2 Likes

Kanskje det blir sol i morgen!

2 Likes

Så vidt jeg kan se, så har vi akkurat satt ny rekord i dagsomsetning i PCIB (i kroner). Lover godt!

5 Likes

Intet nytt er godt nytt!

Den sto seg i dag;)

3 Likes

Var det ikke BioNTech som også tester ut Nac ?

https://www.avanza.se/placera/telegram/2020/07/01/pfizer-pfizer-och-biontech-presenterar-positiva-data-fran-vaccinkandidat-mot-covid-19.html

4 Likes

forhandlingene foregår i styrerommet og døren er låst.

2 Likes

BioNtech og Pfizer på den ene siden og AZ og Moderna på den andre og Pcib i midten.

5 Likes

Liker fomo når jeg ser det :wink: Sorry til gutta som ble SL raidet igår :frowning:

2 Likes