Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Fundamental traad; Utifra dine estimater så betyr det 1.042 mrd NOK i inntekter. (pr. aar)

Ut i fra hvilke inntekter behanlding av diabetes fotsaar innbringer hvert aar(nettopp lest paa fundamental traaden) , burde fimaNac enkelt kunne selges for 300 milliarder kr. hvis den har en helbredende effekt sammen med mRNA.;-))) Om ikke mer.

2 Likes

Jeg vil bare nevne at Biotec Pharmacon satset på det markedet med Woulgan.

1 Like

Biotec Pharmacons Woulgan kan ikke sammenlignes…dessuten var firmaet for få år siden drevet av middelmådige personer helt uten medisinsk bakgrunn…nesten tragisk , styreformannen var ingeniør som senere drev et norsk søppelfirma konkurs…

3 Likes

Jada, står ikke på det. Jeg har vært med på mye nedturer der.
Styreformann blanda til og med hva de forskjellige firmaene han var styreleder for drev med.

Men poenget er at det skal litt til å perforere markedet. Jeg trodde jo PHO skulle gå rett til tops også jeg. Det blir nok veldig bra, men det tar år. Men PHO, har jeg bestemt, skal gi meg noe av pensjonen min.

1 Like

He-he , det var faktisk jeg som avslørte at styreformannen trodde at Biotec Pharmacon var et elektronikk- firma…da sto han opp midt på natten og forandret sin egen skryteside på Wikipedia…noen år senere sto han frem på forsiden av Dagens Næringsliv og klaget over at det var for dårlig betalt å ha styreverv…sorry , kunne ikke dy meg…men her legger jo morsomme folk ut bilder av reker og smørbrød…

5 Likes

Det er lave volum og aksjen kan nok gå noe sørover og det er fristende å prøve er par trades men det er helt uaktuelt. Her kan melding komme når som helst! Jeg er all inn og ser nå på hvordan jeg kan frigjøre mer kapital å kjøpe mer. Mer spennede case skal du lete lenge etter. Ja det vil ta litt lenger tid enn mange tenkte, men vi må ikke bli overrasket over at disse avtalene vil ta noe tid. Det er faktisk ikke slik at Pci kan diktere AZ på dette stadiet. Tror man det er man nok noe naiv. Ja PW bommet litt på guidingen men det er helt ok. Jeg er sikker på al alle vil tilgi han det når vi ser resultatet. Det er utrolig spennede ting på gang! Vil også takke dere som deler og graver frem fantastisk research. You rock! Vi som har funnet Pci er priviligerte og belønningen vil bli enorm. Ha en god sommer!

10 Likes

Er det plass til asiapartner for fimachem på listen eller ligger du den mot 2021?

Ditto🤑

Hva med en fimaVacc partner paa din liste? Burde ikke den vaere med?

1 Like

Kunne ikke vært mer enig. Som sikkert en god del andre, gjør jeg en del research ved siden av å lese mange av innleggene her på forumet. Jeg er ikke noen fagperson på teknologien som PCIB besitter, og skal derfor ikke komme med noen semi-kvalifiserte uttalelser der. Derimot er det noen andre forhold som jeg synes er verdt å minne om, spesielt i disse tider hvor mange er utålmodige og frustrerte over at selskapet tilsynelatende har inntatt Fort Knox.

Av den informasjonen som er tilgjengelig via åpne kilder, er det ingen kjente, negative indikasjoner rundt teknologien, eller hvilke resultater den har oppnådd så langt. Her sikter jeg til informasjon om mislykkede tester, svake eller skuffende resultater m.m. Korriger meg gjerne, men her har jeg brukt en god del timer.

Den eneste kjente utfordringen for markedet, som ble børsmeldt 6. mai, er usikkerheten om hvorvidt selskapets kontantposisjon er tilstrekkelig for RELEASE-studien. Dette ble imidlertid forklart og utdypet under Radium-podcast episode 128 med samme dato, hvor PW støtter seg til utspillet om at de er nødt til å formulere seg på denne måten, fordi de ikke kan forskuttere inntekter eller avtaler man ikke har per dags dato. Utfordringen fremstår som mer hypotetisk enn reell. For de som ønsker å lytte nærmere finner man dette fra ca. 62:30 og utover.

I mai ble to nye toppledere ansatt, Amir Snapir og Ludovic Robin. Snapir ble ansatt som ny medisinsk direktør med ansvar for å lede gjennomføringen av alle kliniske utviklingsprogrammer:

He has extensive experience in global clinical development of novel therapeutics, from early clinical translation to marketing authorisation, combined with extensive international regulatory experience.

Robin ble ansatt som driftsdirektør med fokus på «strategiske beslutninger og gjennomføringen av kommersialiseringsstrategien for fimaChem», og har fra tidligere solid erfaring med inngåelse av partnerskap:

During this period, he originated, signed and executed thirteen commercial partnerships in more than twenty countries.

Som mange av de mest respekterte skribentene her inne har redegjort for, er verdien på den teknologien PCIB besitter, antakelig svært høy, og definitivt høyere en hva markedet for øvrig forstår. Samtidig er det per i dag vanskelig å prise PCIB-aksjen, og kursen reflekteres i stor grad kun av optimisme/pessimisme, håp og frykt. Fra et analytisk perspektiv er det vanskelig å finne andre holdepunkter enn at det nå er frykten og pessimismen som styrer kursen svakt nedover. Denne frykten synes ikke å basere seg på noe annet enn et «no deal»-scenario. Det interessante er at det ikke finnes en eneste klar indikasjon som støtter om dette utfallet, men derimot en rekke argumenter for et positivt utfall – enten på kort eller mellomlang sikt.

Som flere andre har vært inne på, er det en rekke positive triggere som venter. Slik jeg vurderer det, synes selskapet å være klart fremoverlent, med utelukkende positive resultater og med bare muligheter for tiden som kommer.

80 Likes

I think they are still sitting on the fence apparently (ref PW Q3 2019). Now we have a solution for PW, we urge him to build this type of fences next time, this will make them jump faster :joy:

bilde

8 Likes

Fint og ryddig innlegg. Deler ditt syn

1 Like

Hør på podkast 104 og 137 en gang til. I 104 er Jonas lyrisk. Det er snakk om heftig kommersalisering, herunder å kjøpe opp hele selskapet, kanskje budkrig, eller i det minste kjøpe opp NAc. Så hører man på pod 137 så understrekes det at de forhandler om HVORDAN det videre samarbeidet vil bli.

Det høres særs dårlig ut. TTT og det får vi snart se. AZ har trukket det lengste strået. Det forhandles om forlengelse av videre forskning. Ganske naturlig iom de bare fikk 6 uker til å teste på et nytt område. JA!? De trenger mer tid til å få forske…

På tide med ny, mer komersiell innstilt ledelse? Så klart. Det bør de fleste ved sine fulle fem være klar for nå som vi har overlevd skuffelser på atter skuffelser.

Hvorfor er folk så happy med dagens ledelse som jeg ikke kan se? Ift kommmersialisering er det et totalt svik. Resultatene er framifrå… 1000x bedre, 500x bedre, 50x bedre
Men BP gjesper. 0 avtaler. Bare forsinkelser.
Stadige delays og null partnering.
Hvorfor er alle happy?
Fleksnes?

2 Likes

Hvorfor forlengelse? Avtalen ble avsluttet i q4 2019. AZ har fått 6mnd mhp avklare hva de vil - en standard klausul iht Jonas.

AZ mistet noe veldig viktig i utgangen av juni, 5 år med konfidensiell forskning, som nå eies av PCIB.

Big data, small data, kan være verd milliarder om man finner rett kunde…

7 Likes

Taiwan Center for Drug Evaluation listing for the RELEASE clinical trial in Inoperable #bileductcancer has been updated to status "ongoing"https://t.co/Y65085dcAi#Cholangiocarcinoma #curecca #ccaclinicaltrials #PCIBiotech #FimaChem #Fimaporfin #Amphinex https://t.co/9nRLy1Lh72 pic.twitter.com/gRc97EC8hC

— Magic Bullet Biotech (@magicbulletbio) July 7, 2020
36 Likes

Så vidt jeg forstår planlegger de å rekruttere 20 pasienter på foreløpig 3 sykehus.

Taiwan - googletranslate

6 Likes

Det stämmer. Ju längre tid USA/Europa är kraftigt påverkade av Corona ju större är nog chansen att de rekryterar fler patienter från Taiwan/Sydkorea :pray:

5 Likes

Rett kunde kan være både Takeda og Roche. Roche forsøkte i 2015 å kjøpe hele AstraZeneca

5 Likes

Haaper Astra Zeneca har laert litt av Roche;-)) For eier de teknologien, holder de konkurentene paa avstand.

3 Likes

Har dette noen sammenheng med PCIB?

1 Like