Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Det er vel langt bedre om det er som nu, en forsiktig og grei stigning, økende volum og så kan en MULIG solid rekyl komme etter konferanse DERSOM det er gode resultater i teknologien som er presentert. Solid fundament og mindre volatilitet :pray::partying_face:

11 Likes

Nå snur det👆

1 Like

Vi har hatt nok av hausing og påfølgende grusing i denne aksjen. 2020 viste oss at rekylen gjerne blir sterkere enn forventningene, så det er godt å se at markedet er avventende denne gang.

3 Likes

Er enig at det har vært en del hausing og harde fall. Men nå er det bare å se framover og holde på hatten, nå går det opp👌

Nå er den oppdatert med:

  • 12th Annual RNA Therapeutics Virtual Conference, UK based online event 10-11 February 2021. Virtual company presentation, 13:10pm (CET) 10th February 2021.
  • CARNEGIE VIRTUAL HEALTHCARE SEMINAR 2021, Stockholm based online event 9-12 March 2021. Virtual company presentation 16:15pm (CET) 9th March 2021
  • H.C. Wainwright Global Life Sciences Conference, March 9-10 2021. Virtual company presentation, time and date TBC
32 Likes

https://hcwevents.com/globalconference/

2 Likes

Krysser fingrene for en tsunami av cash heading our way :gem::raised_back_of_hand::sweat_smile:

4 Likes

Hausing? Hvorfor i all verden kommer det ordet stadig inn i en tråd som omhandler et småmyggbiotek-selskap, og som ALLTID har vært det?
PCIB har vell aldri blitt verdsatt som annet enn en biotekmygg av det minste slaget?
Er det ikke lov å spekulere i sammenhenger mellom samarbeidspartnere, teknologier etc, uten at det kalles hausing? Er det hausing har det i så fall vært totalt mislykket. PCIB har mcap tilsvarende 0,16% av feks Moderna, og selv om kursen har vært høyere pga mulig avtale etter 5 år samarbeid med BP, har vell PCIB aldri vært hauset opp? En møbelfabrikk på sunnmøre ble solgt for langt høyere summer enn PCIB noen gang har vore værdt, selv om det har teknologi som omhandler det hotteste innen pharma.
Noen burde kanskje bare logge av, og heller kun lese børsmeldingene fra selskapet.

PS: no har det vært tilnærmet begravelse her inne siden oktober. Nå oppfordrer jeg bajsarane til å snart få liket under jorda.
Takker forresten for mange flotte bidrag de siste dagene med håp om at begravelsen gikk mot slutten.

50 Likes

Spot on @lenny Har selv fått mange av mine innlegg slettet av moderatorene pga de mente jeg hauset og fikk latterlig nok 14 dager utestengelse :joy: Ikke bra visstnok å være optimistisk på egne investeringer. Har videre canselert mitt insider medlemskap. På tide at enkelte av moderatorene går litt i seg selv her på PCIB tråden.

17 Likes

Jeg fikk slettet et innlegg torsdag, der jeg påpekte at vår samarbeidspartner gjennom 5 år (eTheRNA) søkte etter nye 3 stillinger, hvor de i utlysningen var ute etter folk som skal arbeide mot samarbeidspartnere, og implementere teknologi fra andre plattformer.
Hadde tydeligvis mer relevans senere på kvelden, at moderator hadde kjøpt seg flere aksjer i PCIB.
Man får heller glede seg over alle flinke skribentene her inne, og svelge kameler.

17 Likes

Skal ikke svare for moderatorer, men pcib tråden hadde helt tydelig behov for moderering spesielt pre AZ avslag. Det var alt for mye gjentagelser, og mye av gjentagelsene var overoptimistiske antagelser samt fakta tatt ut av kontekst. Det man ønsker er mest mulig balanse, slik at man for god informasjon til å ta gode avgjørelser utfra. Denne historiske ballasten gjør kanskje at moderatorene er litt mer på hugget her.

7 Likes

Tilbake til PCIB: noen som vet omfanget av konferansen som dukket opp i dag? Finner ingen liste over andre deltakere etc. Liker svært godt utviklingen med at de skal på veien å presentere noe: Går ut fra at de har noe nytt å fortelle.

2 Likes

På de konferansene jeg har deltatt på så blir ikke sånn informasjon (hvem som deltar) delt med offentligheten. Regner med det samme gjelder her også.

3 Likes

Vi kan prøve å søke oss fram til andre selskaper som har opplyst om at de skal delta.

Edit: Legger til fortløpende.

13 Likes

“Alle” skal presentere på denne digitale konferansen, BioNTech, Eli Lilly, AZ bl. a.
Hvem som “deltar” i form av å følge “forelesningene” vet vi ikke selvsagt.

2 Likes

Ser at flere etterlyser mer balanse i innleggene her inne, for å lettere kunne ta egne avgjørelser. Jeg følte meg truffet, og føler for å balansere litt mine tidligere innlegg som er preget av:

  1. Jeg er høyskoleutdannet innen naturfag, og er interessert i biologi både pga jobb, og privat. Jeg har rett og slett undervist i biologi i over 25 år. Når jeg ble introdusert for PCIB av noen kamerater, og studerte teknologien noen titalls timer på egen hånd, vart jeg såpass interessert at jeg kjøpte mine aller første aksjer i et selskap notert på børs.
  2. Når jeg senere har brukt store deler av min fritid til å lese meg opp innen bransjen, teknologi, biologi, lyttet til alle Radforsk sine lærerike podcaster, kjøpte jeg enda flere aksjer i PCIB. Jeg har aldri vært mer optimist, men jeg har falt til ro med at det er forholdsvis lange linjer i biotekbransjen, både innen forskning og kommersialisering. Jeg har en sterk følelse av at noe nærmer seg, men:

Nå ønsker jeg å balansere noe på mine tidligere innlegg:

Det er en mulighet at PCIB har meldt seg på konferansen sammen med BP og samarbeidspartnere, for å fortelle at teknologien rett og slett ikke virker. Kristian Berg og ca har arbeidet med lys i 35 år, men nå blir det snart bekmørkt. BP må advares, så de overhode ikke finner på å bruke lys/PCI i sine prosjekter hvor de sliter med levering av medisin. Det er bedre BP bruker pengene i velferdskassa til sine ansatte. Det kan de trenge etter en pandemi.

Fordi dette er en konferanse hvor bare de største og mektigste har økonomi til å delta, får ikke alle investorene den viktige beskjeden om at PCI, fimanac, naked mRNA, fimaVacc, fimabac etc ikke virker. Derfor holder PCIB avsluttende konferanser for allmenheten både i Sverige og USA i ukene etter.

Til dere som er redd for å gå glipp av en emisjon: fortvil ikke. Det koster å være med på konferanser, og i tillegg har Kristian Berg fått lovnad om å forske i 35 år til på PCI av styret. Dette var en drøm for han i podcast 104, og den blir innvilget for lang og tro tjeneste, selv om PCI ikke virker på noe som helst. Derfor blir det en liten emisjon på en svært lav kurs som annonseres i forbindelse med konferansen 10.02.21, i tidspunktet for Anders Høgset sin avskjedstale.

Da kan jeg ta kveld med bedre samvittighet, og håper på tilgivelse for å tidligere ha hauset opp aksjekursen til astronomiske summer, for en teknologi som ikke har annet bruksområde enn en lommelykt.

35 Likes

Ryktet skal ha det til at PCIB skal melde at de bytter navn til BICP og skal bruke 35 år til å reversere egen forskning. RELEASE endrer navn til ERASE. Alle nåværende aksjonærer skylder nå like mye som de så for seg at de skulle tjene. Jeg er derfor gjeldsslave for livet

8 Likes

Dersom me har skikkeleg flaks kjem Bring på banen og kjøper konkursboet for dei kan trenga litt lys når dei skal levera dei minste pakkane :wink:

Stå på med innlegga dine, dei er høgt verdsatt:)

11 Likes

Jeg gikk inn i PCIB i håp om å tape alt, hvem kontakter jeg da for å få utbetalt pengene?

6 Likes

Alfred E.Neuman har et tillitsfullt åsyn. Jeg ville satset på han.

1 Like