Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Her tror jeg problemet ligger:

► Lack of correspondence between in vitro and in vivo results

Vehicle:mRNA ratios optimal in vitro did not work well in vivo

fimaNAC strongly enhances in vivo delivery of naked mRNA, but this has not yet been possible to establish in vitro

Men det er egentlig ikke et problem. Fordi det selvfølgelig er Invivo som er det viktige. Men det er problematisk når det er noe man ikke skjønner logikken bak.

19 Likes

Leverering i Lymfnoder funkar. Var det inte nått Lenny grävde fram med nodal injektion nyligen?

8 Likes

Nu kan det spekuleres OM / NÅR det blir kommersiell(e) avtaler. Kan ikke skjønne annet enn at det er kort tid før det skjer med slike resultater! :pray::partying_face:

Det er ikke slik at det ser j… bra ut. Faktiske data og glitrende resultater ER world class :laughing::partying_face:

3 Likes

Helt enig. Jeg fatter ikke at AZ ikke ble med videre her. Det var jo heller ikke snakk om å tømme pengesekken for de.

Vaccibody sine data korrelerte vel veldig bra. Det er vel her usikkerheten ligger hos NAc sett fra de med penger sitt ståsted. De vil nok ha mer data før de går inn med penger selv…?

1 Like

Og på vanlig norsk for oss som er litt enkle; innebærer dette at resultatene ikke var mulige å gjenskape i forsøk som i virkeligheten?

1 Like

så det funka i teorien men ikke i praksis? der striden står mellom AZ og pci?

Han sa jo det ganske enkelt;)

4 Likes

I kroppen vs i labben, fungerer i kroppen er vel viktigst.

1 Like

Vanskelig å sette markedsverdi på forskning som ikke leda til videre samrbeid. Og grunnforskning er bra, men det er ikke lett for markedet å si om dette kan bli mere.

Såvidt vi kunne se ble all naken delivery eTheRNA gjorde satt i lymfenoder ja, jeg var litt skeptisk om det lot seg kombinere med PCIB, men helt supert att det viser seg jeg tok feil! :smiley:

6 Likes

Hmmmm. Stopp i handelen og auksjon, ser det ut til. Litt rart…
Er det fordi den raste fra 33,7 til 30 på no time, eller andre årsaker tror dere?

3 Likes

Mulig jeg forstod det rett også, men da har jeg faktisk også ganske stor forståelse for at et større legemiddelselskap trekker seg fra forhandlingene når en blir presset på tid. Får de ikke resultatene de får i kroppen - på labben - så kan det sikkert være vanskeligere å få noen til å betale.

1 Like

Her ble det satt en kjempeshort tror jeg

1 Like

Ser stygt ut, helt etter oppskriften. Skjer ikke dette hver gang?

Omsatt 2 908 006 på open, så er vel ikke akkurat grunnlag for å konkludere om sånt.

Baseline scenario på slike events er alltid sell the news, bør folk etterhvert være informert om.

Så er alltid håpet der at det skal komme kjøpsinteresse inn etterhvert.

Ekstremt kortsiktige charts på kvarter og minutt er ikke noe jeg vanligvis bruker tid på, men på akkurat sånne dager som i dag gir de faktisk litt nyttig info om hvordan sentimentet utvikler seg.

09:16

4 Likes

Fikk FOMO her igjen. Hoppet på 32,75. Skulle ikke gjort det :wink:

5 Likes

Dagen er ennå ung. Kaoskvarteret er jo ennå ikke over. Tenker det ser bedre ut når støvet legger seg.

3 Likes

Noen som kan forklare jojokursen?

Gyllen kjøpsmulighet på 29 tallet :dart::rocket:

5 Likes