Enig, ja det er litt sånn noen er alltid positive og andre alltid negative uansett hva som presenteres av resultater
Det er uansett viktig å se på de opplagte mulig verdidriverne og det er RELEASE. Investor har utført stats på resultater og det finnes i tråd.
Det er få hvis ingen direkte konkurrent til RELEASE.
Under covid 19 har kliniske studier generelt hatt utfordringer med inkludering.
PCIB har flere teknologiben (og flere mulig nye ben ved midler og større organisasjon) og en bred plattform teknologi. Pipeline er spennende og en indikasjon i avsluttende fase innen onkologi.
Pareto, Arctic og ABG har kursmål og gjort analyser.
Radforsk følger PCIB tett naturlig nok.
Let og forsøke å finne peer innen biotek med slik pipeline og en indikasjon som RELEASE og mulig blockbuster kandidat til en milliard?
Så til det opplagte? En avtale av kommersiell karakter vil kunne validere hele teknologiplattformen og ta verdier opp til en helt annen liga @rockpus, exactly. What a difference a day may make .
Litt sånn hun «stakkars» mRNA moderen som ingen ville investere i maange år som PLUTSELIG ble grunnlaget for billions usd i inflow / verdier i fjor!!!. Novel teknologi og som i Genmab det skjer plutselig hvis det lykkes og verdier tar kvantesprang. Så blir spørsmålet, får PCIB en avtale? Ikke vet jeg, håper på det En validering av en bred teknologiplattform i biotek er svært verdifullt. Jeg har ingen fasit men er plasser til å ta imot en mulig avtale med GLEDE
Samtidig full respekt for at @sulzrox og mange andre er skeptiske og gjør andre valg. Dette er ikke lett . Blir det en avtale og da validering av PCIB teknologi kommer jeg aldri til å hovere, for i biotek er det høy risiko med dertil høy oppside ved suksess og fare for tap ved ingen avtaler noengang. Ingen vet hvor det ender. Og riskreward er kanskje vurdert ekstremt god hos en investor og elendig hos en annen. Beauty med et marked. Men fasit kan umulig være langt unna?
Hovering over lav aksjekurs og avkastning synes det ut til at et par andre tar seg av . Ydmykhet