Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Setter pris på dine spekulasjoner og interesse for aksjen. Selv vært her inne i 5 år, så det er veldig bra du deler kunnskap med oss. Kjør på

6 Likes

Trenger ikke være redd for at jeg forsvinner. Jeg blir med til topps :+1:

33 Likes

Godt å høre Lenny

6 Likes

Men kan du legge ut presentasjonen til eTherna så vi kan spekulere litt?
Det blir ganske så kjedelig her inne om vi ikke kan spekulere litt. Vi får jo ikke mye daglig nytt fra investeringen vår
Så ellers idag at det er overraskende mye forskning på Pci teknologien i Asia. Kom over mange fra Japan/Sør Korea ved å bruke asiatiske søkemotorer

4 Likes

Jeg har dessverre ikke lov uten å inngå «prior approval«.

Angående Asia @magga : du har rett. Publikasjoner i Asia rundt PCI er økende. Her er feks en med K. Berg, Selbo og co (ref 163), utgitt i 2021 (China).

PS: oppfordrer flere til å grave. Det er mye spennende å finne rundt PCI. Det er bedre enn å grave seg ned i elendighet pga et midlertidig nei fra i fjor, midt i en pandemi, og andre prioriteringer. En aksjekurs kan gi et helt feil bilde av hva som skjer på bakrommet!

29 Likes

Blive endelig ved @lenny - jeg mener at alle dine info er fantastiske. Så skal jeg nok selv forholde mig til substansen :+1: og med din baggrund ved jeg at der er substans i det meste

10 Likes

Legg godt merke til de siste postene fra Snoeffelen.
Med den historikken vedkommende har så er det veldig beroligende å observere at Snoeffelen ser ut for å være likeså imponert av PCIB -teknologien nå som for flere år siden.
For dere som er nye på PCIB-tråden anbefales det å lese seg opp på PCIB via Snoeffelens samlede skrifter :slight_smile:

Og meg betjent så har vedkommende ikke hatt feil noen sinne den tiden jeg har fulgt vedkommende.
Det er når du møter slike sluggere du innser hvor lite du forstår av biotek.
Snoeffelen er selvsagt ikke alene med å besitte kunnskap og innsikt i dette spennende feltet men lytt med et nygerrig sinn når vedkommende formidler et budskap.

Mange klager på tiden dette tar og uttrykker at de er utålmodige og leie.
Jeg er oppriktig forbauset over dette.
I min verden så takker jeg av hele mitt hjerte at ingen av mine valgte satsninger innen høyrisiko-aksjer foreløpig ikke er falt av lasset.
Det har jeg vært med på en gang for mye så i min verden så er det en helt unik sjanse som bys oss fra et oppkomme av kvalitetsaksjer / selskaper som sorterer under Einarssons paraply.
Hva med å uttrykke glede over at teknologiene innen biotek-selskapene ser ut for å festne grepene selskap etter selskap mot medisiner.
Kanskje vi ender opp som danskene med flere gode selskaper.

Vi har lagt bak oss mye forskning , tid og kapital og det er nå tid for høstning.
Så vi er temmelig nære ferdig medisin i enkelte av selskapene.
Det som jeg tror er vktig nå for ikke å bli blåst vekk fra veien mot målet er å heve hodet litt og fokusere på et punkt litt lenger frem i tid , der som avgjørelsene tas og medisinen godkjennes.

Det ville jo være skandaløst om en ble så fartsblind på autobanen mot FDA’s tommel opp eller ned at en var fintet ut og uten aksjer når dommen leses opp.

Vær ops på å gå i den fellen. At kranglesyke aksjonærer som ofte har solgt seg ut (med store tap) må trøste seg med å følge med og snakke ned selskapet under dekknavnet …dere må da ikke bare fokusere på det mulige positive …bla . bla .bla.

Vi har overlevd forskning og studier og er snart fremme ved døren som står åpen til å ta imot oss og vel inne så er en i sikkerhet , så er de bare å produsere og produsere livsviktig medisin forvåre medmennesker.

Selvsagt skal vi spekulere,det er jo wisky for sjela.

Men , der er et men.
En har ingen garentier for at ens valg slår til og alle bør være klar over at det kan gå fryktelig galt for selskaper som PCIB , TRVX , BGBIO , NANO , PHO , osv og alle bør ta sine forholdsregler.

-Avklar dette med din livspartner , ikke spekuler i aksjemarkedet uten at ens kjære er informert og enig.
-Vær klar overat det kan komme sterke reaksjoner fra sinnet og kroppen ved realiserte store tap.
Det kan bli lite søvn og en kraftig depresjon så husk dette…ikke sats mere enn sjelen klarer å tape uten å ta varig skade.
Dette er viktig og vanskelig. Hvem i huleste vet hvor mye sjela tåler å tape???

Så ,kjære medmennesker. Dette er farlige greier og ikke noen spøk.

Selv begynte jeg for ca 7 år siden med aksjer med en startkapital på ca 400.000 og det var mye opp og ned de første årene helt til jeg oppdaget Snoeffelen og etter det så har jeg tjent penger i aksjemarkedet , og så har jeg spredt investeringene mine på flere aksjer for risiko-reduksjon.

Selvsagt må vi kunne spekulere , hva skal vi ellers diskutere…været?

Lykke til

Denne til de som er nye aksjonærer.

http://www.kreftforskning-hund.no/uploads/PCI%20biotech%20hund%20250511.pdf

16 Likes

Problemet er at vi mangler kommersielle aktører, som er villige til å satse på PCIB.
Hvorvidt det skulle dukke opp noen, får framtiden vise.

Du har “trua” fortsatt skjønner jeg :rofl:

1 Like

Hej @lenny

Jeg er ganske vild med dine spekulationer, og tænker mye av det samme som deg. Tror vi skal holde et stort fokus på Asia og Pcib.

Og du har rett. Mye kan skje på bakrummet som ikke reflekteres i kursen.

28 Likes

Tvende sinn - sjog

Jaja, sakte nedover mot q4 presentasjon. Men jeg tror vi som holder vil få rett til slutt, og jeg kommer ikke til å selge noe på disse nivåene. Det er nok store ting i vente og triggere kan komme når som helst.
i denne dybdeanalysen av RNA vaksine landskapet er PCIB et av kun 15 selskaper som er nevnt. Det er ikke mange spillere og vi er en av dem.

11 Likes

Intervju med Ton Berkien som er forretningsdirektør i Ultimovacs.
Interessant for oss som håper på oppkjøp/samarbeidsavtale for PCIB.

(bak betalingsmur)

6 Likes

Dette var sanne ord - og veldig parallellt med egen erfaring. Begynte selv for 5 år siden - og har fulgt Snoeffelen - som leder hund - med veldig godt resultat. Som du sier - han/ hun ? besitter betydelig kunnskap og formidler dette på en forbilledlig måte - uten å hause eller snakke ned et selskap. Håper virkelig han fortsetter å være aktiv her på dette forum - for innspillene er definitivt en styrke for dette forum. Lykke til alle

20 Likes

Da var videoen fra RNA konferansen her :slight_smile:

4 Likes

fimavacc “we are planning a study in cancer patients” :roll_eyes:

6 Likes

yea, i was just about to write that

little confusing but i guess PW will clarify

Hvor er opptaket?

https://www.pcibiotech.no/scientific-publications?rq=Scientific
For de som ikke finner det fram :stuck_out_tongue:

6 Likes