Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Er det her det kommer samarbeid? :pray: MELANOMA @StockDZ

Det var en meget god presentasjon av Høgseth! Virkelig tydelig og lærerik! Og det sies vitterlig planning a study in cancer patients når det innledningsvis snakkes om teknologien og her fimaVacc!!!

https://www.pcibiotech.no/scientific-publications

Er dette valideringen vi alle har drømt om??? Håper virkelig det, i så fall endelig :crossed_fingers::pray::pray::pray:. Tenk hvis dette skjer hva da en type avtale vil kunne ha å si for vurderingen av HELE teknologi plattformen til PCIB. Da snakker vi om mulig ketchup effekt ved en forløsende mulig validering.

Hvis så gleder jeg meg til at dette blir spesifisert og presentert i detalj, kan umulig ta særlig lang tid fra nu? Ved kvartalspresentasjon neste uke?

19 Likes

Denne gjennomgangen av samarbeidet med astrazenica er jo helt uvirkelig godt.og uten noe særlig bivirkninger.
Synd han ikke komenterte abscopal effekt og effekt av dobbel behandling.
Men det hører kanskje under fimaCHEM.

Fasinerende og i tillegg norskutviklet platform-teknologi…nei ,ned i skuffa med dem og sett på en kraftig hengelås.
Dette eventyret skal jeg være med på …til krampa tar meg :slight_smile:

10 Likes

Kun på mRNA delen:

  • Vi har bedre effekt enn LNP.
  • Vi har så godt som ingen bivirkninger.
  • Vi er høyst sannsynlig billigere å lagre/frakte samt enklere å “blande” med mRNA enn med LNP.
    (litt gnom selvfølgelig med administrering kontra LNP, men nå som vi kan gi lys 60sekund etter vi har satt sprøyten så syns jeg strengt tatt ikke det)
  • Vi har sterke patenter (LNP er vanskelig å lage pantent på)
  • Hvis noen kjøper oss så får de enerett til den eneste teknologien som kan levere mRNA uten bivirkninger. Og da er også veien til annen bruk av mRNA teknologien lettere da vi konkurrerer med etablerte legemidler med lav risikoprofil.

og dette er kun FirmaNac… Vi har jo også mye å komme med på FirmaChem og FirmaVacc. Jeg kan ikke skjønne noe som helst hvis ikke et av beina får kommersiell suksess snart.

36 Likes

Minner om denne MELANOMA patenten vedrørende fimaVacc:
https://patents.google.com/patent/US20170143811A1/en

2020-12-16: Assigned to PCI BIOTECH AS

Dagen etter nevnte PW fimaVacc resultater i 2022. Nå har vi fra Høgset at det gjelder kreftpasienter.
Det har vært mye MELANOMA & SKIN informasjon rundt PCIB i det siste. Også på presentasjonen til Høgset under RNA Terapeutics.

Blir nok mer informasjon vedrørende fimaVacc rundt tidspunktet for Q.

28 Likes

ja, de må gjerne komme med noe kjøtt på beinet så vi får startet en opptur.

7 Likes

Har Solo kastet kortene ? Kan ikke si jeg har sett noen opptemistiskt milliard analyse i fra den kanten siste mnd.

2 Likes

It reminds me of the scientist portraited in last weekends DN!

No one believed in mRNA mother for many years! Laught at, then suddenly last year billions usd in inflow and valuations.

She focused on Science and at last the black suites came as sharks! And suddenly product on the market.

I am grateful of the PCIB scientists and conservative communication. Reminds me of formula for success in Biotech (and probably elsewhere). :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:
Focus on Science and great results (and much better than SoC). Remember results :laughing:

Anders Høgseth is a patent wizard and a rock star. Salute!

3 Likes

Sweet!
Q&A spørsmål som dukket opp etter 07:23 i chatten.

5 Likes

Melanoma kreftvaksiner ser generelt ut til å trenge en forsterker.

«Immune-Boosting Components Double the Effectiveness of Melanoma Vaccine Candidate in Phase II Trial»

Markedet er enormt, og økende.

————-

Immune checkpoint inhibitors have revolutionized the treatment of melanoma and many other cancers

Link: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK481851/
————

20 Likes

Det ser ut til at PCIB sin teknologi slår på turboen og full effekt, helt utrolig hvor enorm økt effekt ved teknologien!
Som lekmann vurderer jeg det som naturlig at en biotekpartner ønsker å benytte denne teknologien til PCIB for å få full effekt av egen teknologi ved f eks Melanoma.

Hvem slår til først og gjør en deal med PCIB? Håper det er noen og helst flere aktører som ønsker denne effekten og teknologien til PCIB.

Dette blir kanskje den solide validering av PCI Biotech sin teknologi plattform. Enormt viktig med en slik bekreftelse for å ta steget opp i champions league i internasjonal biotek slik jeg ser det.

Ketchup effekt ved slik bekreftelse av teknologi til PCIB og da er tiden som «pølsebod prising» snarlig over nu? Med en deal blir psykologisk PCIB teknologi plattform the real deal (ikke bare for godt til å være sant feeling)

Egenskapene virker uten sidestykke? se den oppsummeringen. Amazing. Without local or systemic side effects. Easy to use :pray:

17 Likes

Ja, det virker efterhånden som en no-brainer og ligner mere et spørgsmål om hvornår en kommerciel aftale lander frem for om en aftale lander. :raised_hands::gem: 2021 skal nok belønne os!

8 Likes

Så da er vi enige om at Pcib og eTheRNA vil kjøre fimavacc på hudkreft, og at vi vil få mere info på Q presentasjon???

5 Likes

Hva var spørsmålet du referer til i chatten ?Beklager men jeg fikk ikke med meg.

Jeg fatter ikke at PCIB kan være noe annet en mega attraktiv for BP Etter å ha hørt på denne presentasjonen . Hva er det de vente på?

4 Likes

Ved ca 18.40-50 i presentasjonen så sier han at en forsterkning på 4-6ganger med LNP(av pci)ikke var så imponerende in vivo. Dette var ikke optimalisert lysdose etc men hva ligger i dette? Er det naked de sannsynligvis kjører videre med? Det var vel dette de hadde forsket videre på

1 Like

Det betyr at de ikke utforsket det videre for å finne den optimale lysdosen.

Du svarer jo på ditt eget spørsmål :slight_smile:

2 Likes

Ja, litt høyttenkning, men var dette helt kjent for markedet? Det har vel vært diskutert på forumet angående forsterkning av LNP+mRNA med pci, men dette virker som pcib har lagt det litt til side og forsker kun på naked + pci delivery

3 Likes

Øker fra 5 til 6.

Saa presentasjonen til Hoegseth, og her ligger kanskje noe av PCIB’s salgsproblemer. Naar man leker seg med hundrevis av millioner av sin eieres penger, burde PCIB stille opp med noen som kunne selge budskapet paa en mye bedre maate. Med noen som snakker bedre engelsk slik at seere og lyttere oppfatter budskapet paa en mer behagelig maate. Og med noen som ikke sier eehh i annenhver setning. Er sikker en flink forsker, men han saa og hoertes direkte ukomfortabel ut i denne rollen, og da er det vanskelig og selge noe som helst…

Naar man skal presentere vaare resultater til en hel verden, med de ypperste i bransjen som tilskuere, (for her snakker vi champions league), burde man kunne gi en wow presentasjon. Isteden sitter man igjen med irritasjon over vedkommendes manglende presentasjon egenskaper., som baade sier usikkerhet og som fremstaar lite overbevisende. Og da blir blir det vanskelig og selge noe.

For selv om tallenes tale er klar, var dette lite av “se hva vi har faatt til” og “kom og kjoep” overbevisende. Tror dette speiler litt av PCIB’s salgsproblematikk…

2 Likes

Har vi tilgang til de spørsmålene som ble stilt?

Nå ligger det kjøpsordre på kr 30 21320 stk. Hva skjer? Blir det en fin dag for pcib-aksjonærer…

1 Like