Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

FimaNAC no longer follows an opportunistic approach, this will be actively developed now

23 Likes

initial good screening activity

Så screening aktiviteten er forventet å gå ned igjen eller har gått ned? Skulle ønske de sluttet å ordlegge seg på en måte som kan tolkes så vidt.
Om en likevel skal synse litt og lese igjennom linjene høres det ut som om de er innenfor guidingen (1H23) med nåværende rekruttering men kan med forbedring rekke tidlig 2H22?
Omtrent så godt vi kunne håpet på høres det ut som. :smiley:

Synes dette er et hakk bedre enn man kunne forvente.
For det første er guidingen på interim fortsatt 2H2022 til 1H2023, skulle tro at de snart droppet 2H2022 og skrev bare 1H2023, som virker mer sannsynlig gitt de utfordringer vi har hatt siste året.

Er selvsagt positivt at initiativene på rekruttering virker å ha effekt på screening og enrollment, og at de har 47 sites åpne.
Kommer det ordentlig gode nyheter her i tiden fremover så kan vi fort se lettelsesrally tilsvarende NANO, og vel så det. For når RELEASE blir tilstrekkelig rekruttert er jeg helt overbevist om at dette blir medisin.

På fimaVACC tror jeg de har en bunnsolid plan i kikkerten, og en indikasjon det smeller av, både på potensiale og hva resultatene vil bli. Og som noen har snakket og skrevet om før kan det jo hende at det blir melanoma, den indikasjonen er jo skreddersydd for lokal behandling der immunsystemet settes skikkelig i gang. Styreformann har jo sagt at på fimVACC har de ett skudd på mål, og at den ballen skal inn. Ingenting settes i gang der uten at de er så nærme det går an 100% sikker på å lykkes.

Og når det gjelder fimaNAC så er jeg overbevist om at de kommersielle suksessene til mRNA-vaksinene fra Pfizer og Moderna har gitt et helt annet og nytt nivå på interessen av mRNA-teknologi, bare de siste måneder. Så jeg tror at mulighetene for å til noe der er veldig reelle.

“The collaboration with AZ that ended in 2020 provided strong data for the platform, which were recently presented at an international meeting on RNA therapeutics. Recent vaccination successes has created a lot of attention to this class of drugs, and we will now centre our efforts on the most attractive opportunities.”

Og at det er derfor de følger opp på denne måten:

"The organisation will continue to be reinforced as we are pursuing multiple potential business opportunities.»

70 Likes

Ja, er helt enig, dette blir medisin på ggk. Alt annet bonus.

Så logger bare av fremover.

6 Likes

7,5 quaters to go for cash …

8 Likes

DCprime også involvert i fimaVacc (ikke bare et FimaNac samarbeid).
Det var nytt for meg, og enda en anerkjennelse av teknologien!
Ellers kommer jeg tilbake til presentasjonen, men er meget fornøyd. Her er tydeligvis mye på gang, og vi har gode tider foran oss!

20 Likes

De 4 slidsen som jämför LNP och fimaNac visar vilken otrolig potential det har. Enorm förbättring i leverering och safety/off target på topp :raised_hands:

21 Likes

P har fått henvendelser fra andre firmaer etter presentasjonen sier PW. Det er jo ganske bull

40 Likes

Etter Nac presentasjonen i feb så har de blitt kontaktet av firmaer… Så interessen er der :smiley:

Per var overrasket over at AZ ikke gjorde en deal.

Nå sa han nettopp at flere big pharma companies har kontaktet oss når det gjelder Nac… :smiley:

29 Likes

PW today

giphy

26 Likes

we have had interest from BP other than AZ regarding NAc

23 Likes

FimaNAc interesse fra andre BP enn AZ.

6 Likes

Men PW nekter fortsatt å kommentere noe konkret om rekrutteringen. Det synes jeg er veldig skuffende og feil strategi.

11 Likes

The beauty of pci, combine with any vaccine and create a new patent out of it :roll_eyes:

5 Likes

PCI Biotech tydelig ganske konkrete på at de ser på covid 19 vaksine ???:star_struck: 2 generasjon vaksine?

Kanskje det er her andre BP har henvendt seg til PCIB. Øke respons.

Hør siste svar på spørsmål under Q :muscle:

Maaange på fora sa at det var utenkelig! Nope its a fact! Selskapet er looking into it!!!

Er det mye playa hata’s out there :rofl:

2 Likes

1 aar forsinket release studie med oekt innrullering, og stoerre interesse for Vacc og Nac. Noe som burde tilsi en solid takeoff innen de neste 24 maanedene.

Og blir BP imponert nok, er det ikke umulig vi blir kjoept opp.

En sammenligning. Bilturboen ble oppfunnet, og selskapet som gjorde det makter ikke aa selge den. 13 aar senere greier ett annet selskap med en daarligere turbo og selge inn sin turbo hvor alle ser hvor gode effekte en turbo gir. . Og plutselig oeker interessen for bilturboer betraktelig, og selskapet som hele tiden har tilbudt den beste turboen, men som ikke har maktet og selge den, blir omsider hot stuff.

En god beskrivelse paa hvor daarlig markedsfoerings og salgsjobb PCIB har gjort opp igjenn aarene, hvor de hele tiden har hatt den beste “turboen” til salgs. . Med en mer markedsfoeringsorientert ledelse, hadde vi ganske sikkert vaert i maal for lenge siden.

Som jeg skrev i ett annet innlegg for noen uker siden, PCIB har gode resultatet, men greier ikke aa selge de, slik at noen andre maa leie de i maal, noe Pfizer og Company naa gjoer paa mRNA omraadet.

5 Likes

Syntes det kom frem mye spennede, spesielt gode spørsmål. Vi trenger ikke “pasienter” fra USA, fin presisering der. Om antallet skulle bli lavt i USA og høyere fra asia/andre vil dette være ok for godkjenning. Må bevise presence i landet.

Interesse fra andre enn AZ er Bull.
De ser på muligheter innen Covid, da kan vi krysse av denne. Mange her har ment at dette ikke var tilfelle slik jeg har lest det.

Per sier ikke mer enn han må, vitner om at mye er på gang og han ønsker ikke å guide eller røpe noe her som kan mislead the marked.

For et spennede periode vi er i nå :grinning::clap:

16 Likes

Selskapet fikk spørsmål om det kunne forventes results fra fimavacc og fase II i 2022. PW sa rett ut YES.

Med andre ord er det kort tid til avgjørelse på mulig vacc partner! Og hvis en skal spekulere videre. Kort tid før mulig Asia partner avgjørelse for RELEASE.

Mars måned blir utrolig spennende tror jeg. Det er også satt opp to ulike presentasjoner.

https://www.pcibiotech.no/partnering

8 Likes

I dont think the question said anything about the results in 2022 but a study in 2022, then PW said yes. in DNB conference he said results in 2022, this time he was asked about a study in 2022.

3 Likes

PW sier de ikke kan svare på noe som har med partneravtaler i Asia å gjøre. Det må bety at det pågår samtaler om dette.

14 Likes