Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Vel hvis det er tilefelle, og fimaVacc og fimaNac med hjelp av andre, er i ferd med og bli hot stuff, kan det fort si pang, pang, paa alle tre forretningsomraadene.

Kanskje 2021 vil bli ett lysende PCIB aar. Da er det ikke sikkert vi maa vente til 2022, foer noe stort skjer. Og det paa mer enn ett forretningsomraade.

2 Likes

Og er det virkelig lang tid i biotek og kanskje skulle få interim resultater fra RELEASE (mulig blockbuster kandidat innen onkologi i avsluttende fase) allerede i 2022.

Hvis noen synes det er lang tid bør en kanskje ikke investere i biotek?

Noen andre som likte den om “intrabody tumors” der de behandlet en kreftsvulst med LNP og en med PCI, og fikk 200X bedre resultat i samme musen!
Ikke rart PW tilstår at annen BP har løftet av røret. De roter jo med LNP alle sammen.

Hvordan han omtalte partnere i de ulike programmene:
Jeg er ikke i tvil om at det kommer partneravtale® nå i 2021. Jeg er usikker på hva som kommer først av Asiapartner i Chem, og Vacc-partner. Asiapartner er innlysende når man ser PW sitt svar på soerlendingens spørsmål. JA, det skal vi ha.

For fimaVacc er det også mulighet for BÅDE eget studie, og i tillegg sammen med partner. Hvilken selvtillit og tro på teknologien! Og rungende JA til resultat i 2022. Da må de jo snart starte!

Og som om ikke dette var nok bekreftet han at FimaNac nå hadde annen status enn å la samarbeidspartnere gjøre jobben.

Dette må bare bety at der er penger i sikte.

38 Likes

Bull?

3 Likes

Eller begge deler, som kanskje er det mest sannsynlige. Dvs at de gjør en studie for egen regning, men med bruk av andre sin vaksine. Om de kan vise til resultater fra fase 2 studien vil nok avtale med penger komme.

6 Likes

Robin Eriksson CEO of a number of BP :joy::joy:

3 Likes

Det må være verdensklasse med denne teknologiplattform, pipeline, tre teknologiben, både preklinisk og kliniske resultater, RELEASE studie og denne meget gode kostnadskontrollen! Helt rått og det med en mulighet for blockbuster i lomma?

Og med cash nivå på 188 MNOK!

Exactly @yrune :muscle:
Og har null å gjøre med undervurdere aksjonærer. Fornuftig og ved interim er selskaper PW og co blinded.

2 Likes

Jeg tror ikke markedet hadde forstått riktig hvis de hadde rapportert antall pas på dette stadiet. Rekruttering er baktung.

Ja, det er best å undervurdere sine aksjonærer

4 Likes

Etter rapporteringen i dag ser triggerlisten ut til å være:

  1. FDP US H1 2021
  2. Fimachem avtale Asia H1 2021
  3. Fimachem IDMC H2 2021
  4. FimaVacc Phase II start H2 2021
  5. FimaNac - partner H2 2021
  6. FimaVacc results from Phase II H2 2022
  7. Fimachem - ORR H2 2022 - H1 2023
18 Likes

Er ikke så mange her som har din innsikt, og alle er ikke her heller. Du ser jo hvordan finans pressen omtaler disse selskapene.

1 Like

Her må du redigere innlegget ditt, for dette er feil og misvisende. Klassisk krokodilletegn krøll:

Her er innlegget til @Investor

3 Likes

Pressen er jo på jordet ja. Foreløpig høydepunkt var jo forrige dagens “mOS ikke oppnådd, men aksjekursen stiger”.

Jeg bare mener at å holde tilbake informasjon er en ekstremt dårlig løsning. De burde kjøre full transparens på dette, og heller forklare hva det betyr og hva de ser for seg fremover. Resultatet av sånn de gjør nå skaper unødvendig grobunn for spekulasjoner i alle retninger og ekstrem usikkerhet.

11 Likes

Takk for påminnelse @Rahl og innlegg er nå redigert. Beklager for misvisende info rundt rekruttering i Norge.

PCIB kurs minus 12% siste mnd mens flere andre norske biotek har hatt en svært god periode. Tydelig mange fryktet Q.

Synes fallet fra 80-90kr og dagens kurs er svært skuffende gitt resultater, teknologi og pipeline og det som kommer fram på dagens kvartalspresentasjon. Jeg mener fortsatt at alt skulle ligge til rette for rally i PCIB i dag.

Alt i alt god kvartalspresentasjon med informasjon om rikets tilstand. Derisking mener jeg!

Er det ikke slik at PCIB snart nu er det lavest prisede biotek i Norge (Targovax like bak) på OSE? Det er skuffende så det holder denne verdivurderingen av PCIB . Med RELEASE er det nesten ikke til å fatte?

@Investor6 nokså «historieløst». Like som NANO (og alle andre biotekselskap jevnlig blir kritisert for er kommunikasjon) ble kritisert og da kursen plutselig steg 150% på en uke, så genierklært. Dette med vurdering av kommunikasjon snur fort har vi erfart!

Og til syvende og sist dreier det seg om å levere resultater over tid! Og avtaler, samarbeid og bred teknologiplattform!

1 Like

Det at de unnlater å rapportere antall rekrutterte pasienter tolker i alle fall jeg som at rekrutteringen er meget svak.
Dette skaper, som “polygon” skriver, unødvendig usikkerhet og spekulasjon.

Men PCIBs mangelfulle kommunikasjon med aksjonærer, og forståelse av markedet er intet nytt fenomen for å si det mildt!

1 Like

De skriver jo at den er økende. Så å tolke den som meget svak er pessimistisk. De har jo ikke endret guiding.

5 Likes

Jeg er enig i at det skaper en viss usikkerhet, men samtidig mener jeg at vi burde kunne høre på de når de sier at “screening and enrolement” har tatt seg opp over hele linja. Det at de sier at vi ikke vil se den fulle effekten av det før Covid har roet seg tror jeg bare er et signal om at da forventer de at det vil ta seg kraftigere opp, og ta igjen (ihvertfall noe av) forsinkelsen. Men ja, det gir jo grunn til spekulasjoner (sånn som denne).

2 Likes

Eller hvilket som helst annet program. For meg var kvartalspresentasjonen en bekreftelse på at selskapet kommersialiseres i 2021, mest sannsynlig i alle tre programmene. Også FimaNac løftes nå opp fra å være et « collaboration program» hvor PCIB bruker lite ressurser.

6 Likes

Meget god gjennomgang PW.
Min grunn til å sitte i dette selskapet og ikke selge / redusere:

Teknologien(e) blir bare bedre og bedre.
Markedet ser mest ut til å klage på tid , PW “ditt og datt” osv , altså , teknologien er ikke under press / tvil.
Litt støy på vegen er lite å bry seg om :slight_smile:

Så , hvorfor er du i aksjemarkedet ?

Min grunn:

Jeg vil finne noen kandidater som på sikt muligens kan forandre gråstein til gull.
Derfor er jeg havnet på den avgjørelsen at PCIB følger jeg til hovedbryteren blir slått av.

For slik jeg ser landskapet så har platformteknologien en nermest uendelig rekke med muligheter og lysteknologi må vel betraktes som en ny gren under helse. (på lik linnje som kirurgi , stråling , mm)

Rekruter meg her og rekruter meg der—bare støy.

Går du for 50 millioner eller 10 øre / aksje?

7 Likes