Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Noen som vet om/når det eventuelt blir podcast med Walday hos Radium?

Litt bedre Q enn ventet syns jeg for min del. Bra nok for å kjøpe meg inn igjen med en liten pott. Burde gitt et lettelsesrally at det ikke kom noe nytt negativt :slight_smile:

1 Like

Vinterferie nå, så de skulle ta det i neste uke. Mener jeg de sa på den siste podcasten

1 Like

Podcast neste onsdag. I dag stengt pga vinterferie for studentene som styrer det tekniske i podcastene.

4 Likes

Dagens presentasjon var mer positiv enn jeg forventet, og med de fantastiske fimaNac-resultatene friskt i minne tror jeg 2021 blir et spennende år for PCI.

33 Likes

Drøyt.

2 Likes

Voksent…Sier vel i grunn mer om innleggets far og diagnose🤣

Det meget viktige som bør overskygge alt om en virkelig er investert er We are seeing increased screening and enrolment into the study«

4 Likes

Kvartalspresentasjonen ble som spådd i natt preget av kortene tett til brystet, mest sannsynlig på grunn av pågående forhandlinger.

Ellers takk til @Sorlendingen for gode og gjennomtenkte spørsmål. Regner med han kommer med sone betraktninger i løpet av uken.

I mellomtiden selges gull til prisen av gråstein, for en lysteknologi som snart vil redde ufattelig med menneskeliv.

13 Likes

Finansavisen våknet :star_struck:

ABG har kursmål 37kr før kvartalspresentasjonen.
Spennende å se hva de nu gjør med oppdatert analyse, input og mulig nytt kursmål. Med økt screening og enrolment samt bevegelse i Nac og Vacc kan gjøre store endringer for et estimert kursmål :crossed_fingers:

24 Likes

I had earlier a confirmation from the company that BP has shown interest in fimavacc, today we learn as well that PCI has had interest from BP for fimaNAC (apart from AZ). Results speak for themselves and it is just a matter of time. from today we understand that business development is fully on action.

26 Likes

Meget happy med tingenes tilstand her nå etter å ha lest rapporten og fulgt presentasjonen. Økt en god del idag tror det er begrenset nedside og stor oppside framover.

Mine vurderinger

fimaChem

  • Særdeles oppløftende at også PCIB ser bedret rekruttering selv under lock down som har preget den siste tiden. Increased enrolment gjelder også Europa ikke bare Asia. Og screening tar seg opp i USA; vi kan vente melding om ikke lenge her tror jeg
  • Meget kryptisk per Walday på spørsmål om Asia partner…Hver og en får tenke for seg hva som foregår her, jeg vet hva jeg tror. Kanskje er også dette knyttet til Vacc studie, at ting trekker ut der.
  • Også lovende at det virker som de har Orphan designatation på gang i Korea

fimaVacc

  • Her skjer det ting . De kan ikke si det nå, men antar vi får spennende nyheter snart. Kanskje får vi både intern studie og med partner?

fimaNac

  • Likte at de bekreftet interesse fra andre big pharma enn AZ!
  • Likte at de har sett interesse etter siste presentasjon
  • Liker at de øker ressursbruken på dette feltet framover og forfølger de mest spennende mulighetene.

Finanser

  • Merk at de brenner svært lite penger, bare ca 20 MNOK per kvartal. Etter mine beregninger er dette nok til 9,5 kvartaler framover, dvs helt til starten av Q2 2023. PCIBs leane organisasjon er en asset i denne bransjen, spesielt i tider som vi har hatt med covid.

Stay tuned!

58 Likes

Hun må være den mest oppegående journalisten hos Hegnar. Evner faktisk å se resultatet opp mot hvilken fase PCIB er i. I tillegg har hun fokus ikke bare på resultatet, men på guiding etc. :partying_face:

25 Likes

Hver kvartalsrapport PCI ikke faller er som oppgang i andre aksjer å regne. :smiley:

2 Likes

kan ikke helt se for meg det. Hos Nano så virkelig folk lyset i tunellen. Det samme inntrykket ble ikke skapt av PCIB idag.
Fornøyd hvis vi klarer og holde oss over 27 til neste trigger kommer.
Vi er jo ikke fornøyd før vi har kurser over 200++ uansett :wink:

3 Likes

Derom strides de lærde…
Hva slags nyheter kom på dagens Q, irrelevante data? Tydelig at Finansavisen ser hoved takeaway som økt screening og enrolment i RELEASE som positivt og klinte til med det som overskrift i artikkel.
Når alle analyser fra Pareto, Arctic til ABG tillegger tilnærmet all verdi på RELEASE så bør det ha ENORM betydning for verdivurdering! Om en så må vente på en forhåpentligvis plutselig ketchup effekt på kursen er helt greit det, men mye mer komfortabel med jevn stigning enn disse 150-200% på en uke :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

Trebein?
@Kontorstol er da stålmannen med rustfritt tilbehør nedentil og ditto tro på en minst trebeint fima-suksess :joy:

(Jada, vet at du adresserte til en blokkert grinebiter. Kunne ikke dy meg.)

Skjermbilde 2021-02-24 kl. 13.28.43

Godt skrevet oppsummering av Q4 PCIB i Finansavisen i dag. Bemerker meg stadig at de likevel benytter headlines som “Inntektsfall” på deres fremside, når hovedfokuset i artikkelen omhandler noe helt annet. Er vel ikke noen spesiell nyhet at biotekselskap som ikke er kommersialisert vil tape penger.

2 Likes

Mister @mrz FA har vitterlig våknet :muscle:

Fikk du ikke med deg artikkelen?

2 Likes

Should account for 25m per quarter. 7,5 quarter and as RS said: financed well into H2 2020. With most sites activated burn rate should come down in my opinion so we could have funds into 2023

3 Likes

Joda, fikk med meg artikkelen! :+1:

Reagerte mest på hvordan de presenterte den på fremsiden av Finansavisen med overskriften “Inntektsfall”. Men kan vel også si meg fornøyd med at de i det hele tatt skrev en velformulert artikkel med fokus på det som kom fram i kvartalsrapporten foruten om kun det økonomiske :blush:

3 Likes

Strøket