Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Det er så stille her. :face_with_monocle:

3 Likes

Stille før stormen…:wind_face:

1 Like

Jeg er nok ikke alene om å gruglede meg til i morgen. Blir iallfall veldig spennede og håpet på noe positivt er absolutt til stede. Skulle den gå lavere nå, er det en veldig god anledning til å kjøpe mer. Husker den gangen da jeg kjøpte meg inn på 50/60 tallet og jeg var litt misunnelig på dere som hadde oppdaget dette selskapet tidlIgere og satt på snitt på under 30. Nå eier jeg flere aksjer enn den gang og er veldig fornøyd med å ha et snitt lavere enn 30. Dette er den aksjen som skal gjøre underverker for min økonomi, må bare ha litt mer tålmodighet. Magefølelsen min sier at det vil komme store trigger å løpet av året og i 2022 og vi vil rikelig belønnet! Ha litt is i magen så blir dette vanvittig bra!

Lykke til alle sammen!

29 Likes

For å være ærlig, vil det komme, som et lite sjokk på meg om ledelsen skulle komme med positive triggere i morgen.
Forøvrig må jeg innrømme at jeg er imponert over gravingen på tråden siste måned.
En spesiell takk til lenny :bouquet:

18 Likes

Kunne dere ikke legge ut rapporten nå i kveld da, kjære PCIB?

Så kan man lese den i fred og ro, uten tidspress før børsåpning. :hugs:

2 Likes

Kaster meg til ulvene, og gir mine spådommer foran morgadagens Q:

Jeg tror dette blir nok en presentasjon hvor PW holder kortene tett til brystet, med få eller ingen positive overraskelser. Det kan nå være større grunn for å holde kortene til brystet enn noen gang.

FimaChem:
Er selvsagt spent på rekrutteringen i Release, som mest sannsynlig er ytterligere forsinket pga stengte sykehus i Europa. Usikker på om guidingen blir forskjøvet ytterligere, fordi de kom med 6 mnd forlenget guiding sist. Asiapartner vil han nok ikke snakke om. Kommer tilbake til hvorfor under.

FimaVacc:
Jeg tror strategien er klar for fimaVacc, men at de avventer finansiering. I og med det ikke har kommet emisjon tror jeg de forventer penger inn via partner i Chem (Asia), Da slipper PCIB å tenke mer på finansiering i selskapets historie. Derfor tror jeg de har sittet i forhandlinger i lengre tid, og at de ser mulighet for at de får avtale/partner i havn innen kort tid. Alternativet er selvsagt også betalende partner i selve fimaVacc. Både PW og Høgset har med utsagn i konferanser røpet at strategien for fimaVacc ligger klar. Jeg har i tidligere tråder spekulert for indikasjonen Melanoma (med HPV som en annen spekulasjon, pga benyttet i fase 1 med suksess). Jeg tror de viser selvtillit med å velge en annen indikasjon for fase 2.

FimaNac:
Er spent på om PW vil utdype noe mer rundt samarbeidet med eTheRNA. Det er inne i femte året, og PW forsnakket seg i starten av 2020, og sa at han trodde et av Nac samarbeidene ville bli fullført i 2020. De er nå på overtid. PW uttalte også i august 2020 at de viktigSTE (flertall) samarbeidene gikk best. Når AZ er borte må eTheRNA være det andre. Er veldig spent på utfallet med eTheRNA, som også har topp-10 China Pharma i ryggen, med dype lommer. Samarbeidet med eTheRNA skal være på overtid angående en beslutning om videre vei.

I tillegg er der alltid en mulighet for at PCIB sitter i forhandlinger om hele eller deler av selskapet. Eller som Jonas Einarson ville sagt det: norsk biotek trenger ett nytt Algeta! Om så er tilfelle, får vi selvsagt ikke vite i morgen.

Totalt sett blir dette en Q på det jevne, hvor det sikkert blir litt risting i treet i etterkant. Noen vil ha billigere og mer aksjer, fordi teknologien er banebrytende bra, innenfor en rekke områder og indikasjoner med store behov for bedre medisinlevering. En avtale innen fimachem kan dessuten være i siste sluttspurt, og det er det nok flere som lukter.

Jeg skal derfor holde på alle aksjene mine, uansett hvor hardt det ristes i treet, som egentlig er en stor skog.

Det var mine betraktninger før Q, men ønsker selvsagt positive overraskelser velkommen.

Eller tror jeg eminente og trofaste @soerlendingen er på tråden, og vil stille PW gode spørsmål som vanlig. Dette til stor nytte for andre aksjonærer.

Alle må selvsagt ta ansvar for sine vurderinger og betraktninger. Vi sitter på gull som mest sannsynlig også i morgen selges til prisen av gråstein. Jeg skal uansett sove godt, og selger ikke en eneste aksje uansett om kursen er 25 eller 125.
Det er usannsynlig at aksjekursen gjenspeiler teknologiens potensiale også i morgen.

Lykke til alle sammen!

26 Likes

Jeg forventer melding om fortsatt stor usikkerhet rundt rekruttering, men tipper det blir strødd rundt med litt positivitet også.

Men jeg kjøpte litt mer i dag, så blir ikke overasket om kursen skal ned :smile:

3 Likes

Spenningen er til å ta og føle på!

Har ett lite håp om at asia redder rekrutteringen og at ordren på 24,5 ikke går gjennom! :brain:

2 Likes

The expansion to Asia has shown initial good screening and enrolment.

8 Likes

Blir spennende å høre de i dag. Børsmeldingen kan senere bli referert til som «jeg syns vi har spilt med åpne kort jeg, vi varslet allerede i februar ifm q4 at intervallet for avlesning var h2,21 eller h1/23».

Stemmer- denne kom vel etter q2 2020.

1 Like

We are seeing increased screening and enrolment into the study

20 Likes

Er dette nytt?
“And the current cash position may therefore not be sufficient to reach interim read of the RELEASE trial”?

Old news. Dette kom i august.

8 Likes

De skriver også: “the company will closely monitor progress in relation to timelines and costs in the coming months, as the second wave of the COVID-19 pandemic is still affecting most countries”

Vil det si at de vet om de trenger penger ila q2 2021…?

Videre, stusser jeg litt på at de skriver at de ser økende screening, men at COVID-19 påvirker de fleste land. Er det Asia som kjører for full maskin kanskje!?!

1 Like

Yes!!! @Investor

Gledelig :star_struck:

Ekstremt verdifullt at RELEASE studien opplever dette!
We are seeing increased screening and enrolment into the study«

Det er sterkt! Og det viser at tiltak som protokoll antakelig også var bidragsyter sammen med flere sites og spesielt her Asia!

Økt screening våget jeg ikke håpe på. Utrolig sterkt

4 Likes

First patient enrolled in the US is expected 1H 2021.

5 Likes

FimaNac…
The rapid development progress of mRNA-based vaccines against Covid-19 has generated a lot of attention to the potential of this class of drugs and we will now focus our efforts towards the most attractive opportunities.

19 Likes

Kan knapt finne noe nytt i denne rapporten.
PW holder som vanlig “kortene tett til brystet” om det meste, og vil fortsatt ikke oppgi antall rekrutterte til GG-studien.

5 Likes

Kan de ikke lette litt på sløret her? Skulle gjerne visst hvor lenge det er til IDMC mld kommer!

1 Like

Hva med løpet videre i VACC? Skulle ikke det egentlig avklares i løpet av høsten 2020??

2 Likes