Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Markedet tror ikke på budskapet til PW - vises helt tydelig i kursen.
Burde PW legge om retorikken sin?

1 Like

Det KAN fort bli markedet sin «feil» det. At de ikke velger å se på resultater eller fakta er jo ikke noe problem.

Vil en ha haussing og kortsiktig tankegang i driften av selskapet er ikke PCIB aksjen :partying_face:

Takke meg til konservativ kommunikasjon over tid, stadig levering av results preklinisk og klinisk i flere teknologiben, rock solid fundament.

Kommer det en validering som en avtale stiger vel tilnærmet bankers kursen enormt? Hvis en ser på dagens kvartalspresentasjon kan det skje plutselig.

1 Like

Økt innrullering? De meldte om en forrige gang, er det gått opp til to? Men en vet aldri når det kommer gode nyheter. Det går minst ett år mellom hver gang, så kanskje det kommer noe snart.

1 Like

Det refereres oftere og oftere til teknologien og Berg, Høgset, Selbo, Johansen og co, i Asia. Denne kom i juletider, og er fra Japan:

Photoinduced Endosomal Escape Mechanism:

11 Likes

Teknologi plattformen er novel og antakelig revolusjonerende på et bredt felt. At det kan være en trang fødsel (det vi er vitne til) før en mulig ketchup effekt ved avtale/validering er kanskje det som vil karakterisere PCIB innen kort tid? I så fall ikke ulikt Moderna, Genmab eller andre biotek som ganske plutselig har fått aksept eller gjennombrudd etter trang fødsel ved å få aksept for sin novel teknologi. Ser en på Genmab IPO og fall og dødtid for plutselig enorm verdiøkning.

4 Likes

Det var ikke noe nytt at samarbeidet med D.C. Prime er både innenfor FimaNaC og FimaVacc.

Jo, -de andre samarbeidene er innenfor FimaNaC.

1 Like

https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/455f666b-1852-4743-ac73-8abd8cd884b3

De andre samarbeidene er som sagt innenfor FimaNaC, sjekk x-antall kvartalsrapporter.

Fra dagens kvartalsrapport.

“fimaNAC
The fimaNAC programme provides a targeted intracellular delivery technology for nucleic acid therapeutics. It is a preclinical stage collaborative programme, with four research collaborations established.
The collaboration partners include DCprime, eTheRNA immunotherapies, IMV and Aposense. In all these collaborations, partners are exploring synergies between their proprietary nucleic acid technologies and the fimaNAC technology, with potential for further deepening of the partnerships. Previous collaborative interactions and results with other key players have provided valuable data and knowhow for PCI Biotech to be utilised for the further development of fimaNAC.”

Edit : Ser du slettet innlegget, -men som sagt tar du feil.

Måtte jobbe i dag.

Noen som har en link eller transcript til Q&A?

1 Like

@ukno1

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20210224_2

2 Likes

Thank you Stock DZ😊

Jeg slettet innlegget fordi det inneholdt en feil. Selv om det gjaldt en såpass absurd feil som tidspunktet for når samarbeidet i fimaVacc startet. Rett skal være rett, men det var ikke meningen å påføre tråden flere spaltemeter unødvendig. Sikkert fordi jeg ble overivrig idag pga prisverdig Q.

Vi var enige om essensen: DCprime samarbeider både innen FimaNac og FimaVacc.

Så takket jeg for konstruktiv tilbakemelding, men slettet det når du hadde lest.

Nå kan det få stå her på trykk til evig tid.

11 Likes

I watched Anders presentation for fimaNAC a couple of times and I can’t remember he spoke about this “intra-animal” experiment. Ref PW today timeline 30:30. He speaks about the experiment with animals having 2 identical tumors each, where one tumor is treated with mRNA fimanac and the other tumor is treated with mRNA LNP (all in same animal). It is impressive that fimanac proves to be 200x better than LNP to the point they had to represent the graph in a logarithmic scale. 200x better than gold standard.

I guess this what he means by “convincingly superior”

41 Likes

Hade inte lagt märke till den tidigare heller. Galet att de var tvungna att köra logaritmisk skala för att kunna redovisa skillnaden. Bra att han förtydligade muntligt att det var 200ggr och inte 4-5 som man tror om man inte kollar skalan på diagrammet :relaxed:

9 Likes

Anders presenterte de samme resultatene og hadde samme slides som i dag, men spesifiserte ikke muntlig at det var to tumores i samme mus. Det er jo absolutt imponerende resultater!

Merker meg ellers at det for tiden er mye sykefravær ifm. vaksinepåfyll nr. 2 på jobb. Det har vel tidligere på tråden vært snakket om at det er nettopp leveringsteknologien brukt (LNP?) i de to aktuelle mRNA-vaksinene som skaper trøbbel når det gjelder den høye insidensen av anafylaksi. Noen som vet om dette også gjelder for de mildere bivirkningene som gir økt sykefravær?

5 Likes

Fin artikkel om PCI Biotech i morgendagens Finansavisen side 15! PCI Biotech holder fremdriften med pasientrekruttering til selskapets viktigste krefstudie oppe…

20 Likes

200 ganger! WOW. Saa hvordan kunne AZ si nei?? Det maa vaere noe annet her vi ikke vet.

4 Likes

Nå har PW snart svart på dette 10 ganger, og du hadde anledning til å ringe inn på kvartalspresentasjonen i dag for å spørre. Ny anledning neste uke i podcasten om du tror det kan komme fram noe nytt angående dette.

2 Likes

Det var vel ikke 200 ganger bedre effekt, men det forsvant 200 ganger mindre ut til omkringliggende område. (Min tolkning) Og hvis det stemmer blir vel spørsmålet hvor mye en slik «lekkasje» har og si for videre bruk av LNP. Kost/nytte/bivirkninger. Correct me if Im wrong!:blush:

Jeg er ihvertfall overbevist om det inntil jeg blir forelagt en bedre forklaring.
Blant det som kom frem tydet det vel på att over 70% vil reagere sterkere på andre dose av vaksinen såvidt jeg forstod, på grunn av LNP/PEG.
Årsaken er den samme som gir enkelte anafylaksi, men de fleste reagerer ikke så sterkt.
Du skal ikke så veldig langt bak i Vacc tråden før du finner det, ganske oppløftende lesning for PCIB aksjonerer men også litt skremmende med tanke på pandemien, om en vil trenge påfyll etter hvert. :grimacing:

Edit: @ETH Tror han snakket om effekt, kan ikke huske att han tallfestet dette med levering/spredning av medisin i omkringliggende vev?
Fikk litt bakoversveis når han nevnte det var logaritmisk ja. :sweat_smile:

5 Likes

Det är levering i tumör. LNP på ena sidan musen och fimaNac på andra sidan. Samma typ av tumör.

5 Likes