Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

1 Like

God artikkel! Ofte lurt å Keep it simple

Mye støy og mange som vil vanskeliggjøre en enkel strategi. Hvorfor gjøre det vanskeligere enn det er. Tre teknologiben og klar uttalt strategi om hva selskaper forsøke å forfølge i hvert ben!

Lover godt OM det plutselig løsner med validering :crossed_fingers:

Feil tråd :grimacing:

Gutta krutt :bomb::rofl:

1 Like

@Geoinvestor. Her er lydklippet fra Q. Dette bekrefter det PW sa før jul under DNB health conference. Spørsmålet ble for sikkerhets skyld også gjentatt to ganger av @Sorlendingen

Finished 2022.

Det må bety at oppstart er like rundt hjørnet, og at vi snart får melding om dette.

8 Likes

Var vel rom for misforståelser her? PW fikk ikke helt med seg hva han spurte om og svarte ja på det han trodde Sørlendingen spurte om. Men hva var det han trodde han svarte på? Dessverre ikke sikker på om han visste det sjøl en gang :sweat_smile:

2 Likes

Ok. Så han oppfattet ikke spørsmålet selv om det ble stilt to ganger, og at han svarte ja på det han helt uoppfordret kommuniserte under DNB Health Conference før jul.

4 Likes

Walday bekrefter at det kommer en ny fase i 2022, såvidt jeg kan forstå.

2 Likes

Hva det er han har ment å kommunisere er ikke sikkert det samme som er oppfattet av omgivelsene. De er i en prosess der de skal konkludere med hvilke indikasjoner de skal gå videre med i Vacc. Det PW kan ha ment er at resultatet av denne prosessen vil komme i 2022. Men kan selvsagt også være at din tolkning er rett.

3 Likes

Det beste er vel å sende en mail til selskapet å få de til å bekrefte eller avkrefte om ‘JA’ på spørsmålet gjelder start av ny studie eller at resultatene av ny fimaVACC studie blir tilgjengelig i 2022.

2 Likes

Her følger jeg Lenny. Neste fase kan være «ferdig».

3 Likes

Må innrømme at jeg blir overrasket at det blir stilt spørsmål om hva Per svarer på når neste fase av fimaVacc kan være ferdig. Han var helt klar på dette i november og helt klar på mitt spørsmål når han skjønte spørsmålet mitt. To ganger har han altså svart at dette kan være ferdig i 2022.

45 Likes

PW har oppfordret til å lytte til HVA SELSKAPET SIER!!!

:bomb::muscle::muscle:

Hvorfor lage usikkerhet når noe er klinkende klart :sweat_smile::partying_face:

5 Likes

Tidsforløpet skurrer om de skal være ferdig med fase 2 i 2022. De skal først konkludere med hvilen indikasjon de skal gå for. De skal signere avtale med det selskapet de skal samarbeide med. De skal planlegge studiet og få et antall sykehus aktive. De skal rekruttere pasienter og det skal gå en viss tid før de kan lese av resultatene. Har de tid til alt dette om de skal være ferdige i 2022?
Håper svaret på dette er ja, men har mine tvil.

3 Likes

Mangler kanskje kun wet ink? :crossed_fingers:t2:

2 Likes

Mener også att verbal kommunikasjon fra PW ikke bør tolkes for mye og gjerne tas med en klype salt, men å svare ett klart og tydelig ja på ett spørsmål som blir stilt to ganger under en kvartals presentasjon uten å være 100% sikker på att han har oppfattet spørsmålet riktig?
Akkurat der tror jeg vi kan ta det for god fisk.

4 Likes

Interessant å se hvordan noen vanskeliggjør alt fra enkel og uttalt strategi for de tre ben og generell kommunikasjon som rett skal være rett er tydelig. At folk er gretne for AZ. Ha i mente at «alle» ble overrasket

Ja, det fremstår slik - liten tvil om det.
Men du synes ikke det er litt merkelig uttale seg om når resultatene er ferdig før det er annonsert oppstart?

Og som påpekt over - skal resultater være ferdig til 2022 - ja da burde oppstarten være “most soon” som i straks med engang.

1 Like

Tror du ikke det plutselig KAN komme nu💣?

2 Likes

Tidsforløpet skurrer om de skal være ferdig med fase 2 i 2022. De skal først konkludere med hvilen indikasjon de skal gå for. De skal signere avtale med det selskapet de skal samarbeide med. De skal planlegge studiet og få et antall sykehus aktive. De skal rekruttere pasienter og det skal gå en viss tid før de kan lese av resultatene. Har de tid til alt dette om de skal være ferdige i 2022?
Håper svaret på dette er ja, men har mine tvil.

Ja, det er riktig at det er lite tid, men det betyr bare at mye allerede er klart, mye mer enn du får inntrykk av når Per utaler seg. Husk at Per i fjor uttalte at strategien kunne være klar i løpet av høsten 2020. Personlig tror jeg at strategien har vært klar lenge, men at en ting har manglet. Personlig tror jeg dette er penger. Antageligvis hadde de forventet en avtale med AZ i fjor som hadde medført penger (Per sa i går at han ble overasket av svaret til AZ) slik at de hadde kunne startet fase 2 prosjektet. Hvis denne antagelsen er riktig, betyr det at det snart vil komme en annen avtale hvor penger er inkludert som gjør at de kan starte opp. Som jeg har skrevet tidligere tror at jeg dette er en partneravtale i Asia for Release studiet. En slik avtale vil inneholde mye penger.

38 Likes