Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Enig, og la nu «noen» kjøpe seg inn i etterkant av en mulig avtale og validering. Slik er markedet, får betalt for å ta høy risiko ved en mulig suksess​:crossed_fingers::partying_face:

1 Like

Jeg har lyttet enda en gang. Og han svarer ja til at neste fase skal være ferdig i løpet av 2022, ingen tvil om det. Men da bør det vel komme noen større nyheter her om ganske kort tid.

1 Like

Her er lydklippet fra DNB. Tror dere meg nå?
Vær oppmerksom på at dette ble sagt før jul 2020, så «next year» er 2021.

KAN IKKE MISFORSTÅS! RESULTAT CLINICAL DATA 2022!!

Det tar mindre enn 1 minutt å høre lydklippet, så slipper dere å lure lenger. Lunta brenner, også bekreftet i går under Q. Takk til @Sorlendingen

Kilde: https://dnb-play.screen9.tv/media/r2yelKo90dTI0IK_7MRc2w/dnb-markets-session-ii-with-e-health-session

27 Likes

Og for ett kvarter siden var det også jammer kor i NANO😂 snur fort dette har vi sett

Og i går kom PW med et tredje alternativ som ble nevnt to ganger:

BOTH alone AND with a partner.

Hvem hadde tenkt den tanker uten å ha cash i sikte?

11 Likes

Dersom man skal ta PW på alvor, så må han allerede ha avklart finansieringen av FimaVacc. Enten via partner eller emisjon. Men en emisjon kan man ikke kalkulere med før man har spurt eierne. I tilfelle har kanskje selskapet allerede fått tilsagn fra noen større eiere om at de vil være med å finansiere planene?

1 Like
7 Likes

I have thought a lot about this, my interpretation is that it could be that an agreement is on the way with good upfront on semi exclusive basis from a partner in Fimavacc, which will allow pci to use the funds to start a Fimavacc parallel study with generic antigens (without stepping into the partners agreement area).

only speculation, but the possibility of suddenly having 2 x fimavacc programs in the pipeline (both in phase II) is absolutely exciting especially if it comes at no cost for the shareholders base :wink:

22 Likes

Har samme teorien. Usikker på om finansieringen kommer fra fimaChem-partner Asia, eller fimaVacc partner, eller som PW ville sagt det: begge deler.

5 Likes

Eller emisjon.

4 Likes

Ja takk, småpenger i biotek og resultat i 2022​:partying_face::partying_face::partying_face:

Definitely not at the current price level :slight_smile:

3 Likes

Det er teknologien til PCIB som gjør dette selskapet så interessant.

H&N studien gav følgende resultater :moneybag:

på dag 28 ble fullstendig respons oppnådd hos 11 (58%) av 19 pasienter, delvis respons hos to (11%) pasienter, stabil sykdom hos to (11%) pasienter, og progressiv sykdom hos en (1%) pasient.

I release-studien så får en i tillegg en eventuell tillegseffekt av dobbel behandling.

I asia er GGK dobbelt så vanlig som i vest så det er kanskje et enda bedre regnestykke for selskapet som blir partner?
Er enig med dem som tror på partneravtale i asia vil foreligge snart.

PW får pepper (som vanlig) men skulle vi lært noe av AZ så ville det kanskje være at det fører ikke til noe godt å mase om info om mulige partnere.
Skal seskapet fremstå som en eventuell seriøs fremtidspartner så kan jo ikke selskapet si noe eksakt på dette området.

Magefølesen sier at det foregår noe i PCIB om dagen nå.

Lykke til

2 Likes

Tenker det samme, har hørt om partnerskap og gullkantede avtaler i Pcib, Targo og Nano de tre selskapene jeg følger siden de var 3 spedbarn. Det eneste de har levert er gode resultater etterfulgt av emisjoner så og spekulere i at det blir anderledes denne gangen er bare trøttende og lese.
Forbered på emisjon og bli positivt overasket ved partner er min krone på

10 Likes

Følger det yggdrasil,

MEN:

  • Vacc er indikert som «småpenger», anslag Mnok 40 kanskje?

Gjør en virkelig en emisjon på slik sum? TVILER.

  • Det jobbes med partner for RELEASE studien i Asia.

SAMTIDIG opplever PCIB økt screening og enrolment til RELEASE studien og alle vet at vaksinasjon tar seg opp worldwide.

PCIB har ca MNOK 190 på bok og har stram kostnadskontroll på MNOK 25 kvartalet. Det betyr ca 2 år ?!

Med dette bakteppet virker det for MEG anslagsvis 90 % sannsynlighet for penger inn fra partner til PCIB og 10% sannsynlighet for en emisjon (gjør en virkelig så «små» emisjoner)

2 Likes

De kan godt gjøre det, sette en emisjon for og dekke vacc + sikre frontløperen chem, på den andre siden er det ikke noe som hadde gledet meg mer enn en partner.

Kjenner etter de siste års berg og dalbane at jeg er happy med ørkenvandring frem til det ligger noe substansielt på bordet som involverer cash og ikke bare spekulasjoner.

På den andre siden er jeg glad for alt gravarbeidet aom blir gjort

1 Like

Med forbehold om hukommelsen spiller meg et puss. PW bekreftet ved Q3 presentasjon at arbeidet med å skaffe en partner eller eventuelt bygge en egen organisasjon for Asia var en prioritert oppgave.

Nå på Q4 bekrefter han at det vil bli en partner i Asia, men at han ikke kan kommentere dette ytterligere nå. Som andre er inne på er Asia det kontinentet med størst utbredelse av GGK. Det er relativt kort tid til våren 2023 og kommersialiseringsprosessen for Fimachem må begynne nå. Det er derfor meget trolig at det jobbes med an avtale med betaling upfront. I tillegg vil en slik avtale bære et gjennombrudd for teknologien til selskapet.

Tror alle bør forberede seg på en kraftig reprising av selskapet i løpet av kort tid.

25 Likes

Merkelig at aksjekursen ikke dobbler seg. Det ville vaert normalt etter en slik utsagn. Men saa lav er tillitten til PCIB ledelsen. De blir rett og slett ikke trodd.;-((

Haaper de reiser "kjerringa"snart.

1 Like

Vi får ikke noen store positive utslag før det kommer en avtale med penger bak. Mulig det vil bli en liten oppgang på partneravtale uten penger. Jeg skjønner forsåvidt markedet litt, folk brente seg hardt på AZ og dette ligger latent enda. Teknisk så ser ikke PCIB så bra ut heller nå, så de kortsiktige holder seg nok unna. For langsiktige investorer så virker det dog som vi er på et sterkt støttenivå, så det er nå folk burde laste opp.

4 Likes

Nja… Det gjorde han vel ikke.

Han sa vel mer at de trenger en partner i Asia for å kommersialisere der, -noe han også har sagt tidligere.

“…But I can say that we are continuing our work, and we still have the same view that it is important for us to find partners in Asia. We cannot commercialize this ourselves…”

12 Likes