Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Mens vi venter på den forløsende meldingen om første pasient innrullert i USA:

Klinikkene:

Chicago og Houston er svære byer, de andre er relativt små. Men alle dekker inn et stort antall mennesker dersom man inkluderer forsteder, etc.

Hvis denne kurven jeg kom over er korrekt ser det ikke så aller verst ut i USA (har en OK tendens nedover):

Corona USA

Håper vi kan få inn pasienter nå i 1H slik at vi slipper nok en irriterende ordlyd som dette “enrolment of the first US patient may therefore slide into 2H 2021”

Skal vi gjette på at april er måneden det skjer? :wink:

15 Likes

Leser alt du legger ut med lupe @lenny å du bidrar godt på forumet. Ta det til deg. Av eget investert sitter jeg for GGK så får vacc noe jeg personlig av økt investering den siste tiden (å Asia partner med FPD statene) slå ned som en bombe. Gikk som flere andre på en skrell med AZ, men kasta meg rundt å fikk med oppgangen på det grønne å et par måneder senere så flirte jeg lurt. Nå er alt solgt å jeg sitter kun med pcip. Jeg SKAL ha med meg denne oppturen uten å måtte fly halsende etter. Har stor respekt for andre som setter en pekepinn på flere punkter å godt er det. Men de er også godt investert i alle tre ben.

5 Likes

@lenny currently a candidate is being tested in preclinical studies skriver eTheRNA :muscle::crossed_fingers:

og nevnte ikke PW belysning og lymfe ved en podcast/presentasjon i en anledning som mulighet???

Melanoma

eTheRNA is developing an mRNA-based vaccine against metastatic melanoma consisting of naked mRNA encoding for TriMix and 5 tumor-associated antigens that is being administered intranodally (injected into the patient’s lymph nodes).

The product has passed the first safety study in melanoma patients after removal of their tumor (an adjuvant setting). This study demonstrated that 5 intranodal administrations of the product was well tolerated and that it has the potential to elicit an immune response. In the current study, the proof-of-concept of the clinical efficacy of the product is being tested in metastatic melanoma patients in combination with the standard of care
anti-PD1 treatment.

HPV+ cancer

eTheRNA is developing an mRNA-based vaccine against HPV+ Head and neck cancer consisting of mRNA encoding for TriMix and E6/E7 antigens packaged in lipid nanoparticles administered intravenously.

Currently, a candidate is being tested in preclinical studies.

7 Likes

Fin flis mister, men den dagen lynet slår ned er vel du den første til å si på forumet at du dagen i forkant hadde gått over til 80% PCIB fordi du fikk en «gut feeling»

3 Likes

Backtrading er også en vitenskap. At du som har vært negativ til PCIB siden selveste Moses gikk i ørkenen skal ha satset 80 % på PCIB må du lenger utpå landet med.

5 Likes

Synes dette var mer interessant, kan ikke huske det har stått der før:

Antigens in both the intranodal and intravenous products are interchangeable.

Da kan jo mulige indikasjoner gå i været ganske fort? :sweat_smile:

Att PCIB egner seg veldig godt til administrasjon i lymfeknuter kom frem under RNA konferansen 10.Februar.

8 Likes

Sjog

Jeg hadde 20’ fram til medio juni, siden du spør.

pcibbb

17 Likes

Den va’kke dum @Fuego (= ild /brann). Vi er mange som venter i spenning på hva selskapet drar opp av hatten de neste dagene / ukene. Alt fordi selskapet (les: CEO) har sagt altfor mye de siste månedene til at vi ikke “har lov til” å vente oss noe stort snart.

19 Likes

Pas på lige pludselig bider den :smiley:

7 Likes

La oss håpe det. Føler meg som definisjonen på en kar som er skyldig i sunk cost fallacy om dagen, i alle fall.

2 Likes

Kursen gjenspeiler PCIB’s suksessnivaa.

3 Likes

Sier en ting til en slik uttalelse: RELEASE

Indikasjon i avsluttende fase innen onkologi, første linje behandling, tilnærmet doblet levetid fra dagens «medisin», mulighet for AA basert på interim results, ODD prising, mer enn doblet pasientgrunnlag med nylig Asia som marked.

Det å definere suksess i biotek vil vel kunne sies å ha slike egenskaper i enden av trakten for en mulig markedsadgang.

Pareto gjorde en Equity Research på PCIB ved peer grunnlag og nevnte kursmål over 200kr. Stemmer ikke det? (PCIB kurs stod vel i 70-80kr og de så en mulig 4x)

Cashbeholdning på ca 190-200 mill og en lav burnrate på ca 25 mill pr kvartal.

Flere ben i Vacc, Nac, Chem og (om tid mulig Bac).

Men du har rett i en ting. I dag prises det ikke inn sannsynlighet for suksess på noe særlig i det hele tatt. :sweat_smile:

(Nu er fallet den siste tiden fra 32,5kr til 25,5kr på veldig lavt volum) så spørsmålet er kanskje hvor mye en skal legge i nevnte 7kr fall?

5 Likes

Vi kan blive ved med at tale om pipeline og fremtid, men markedet vurderer ud fra bevægelser og det vi ved, og vi ved stort set ikke hvad der foregår - og vi får et minimum af information, og når vi får information, så er det ofte gentagelser. Dette forum finder ting, der dage senere bliver børsmeldt. Det er simpelthen for dårligt, at det overhovedet er muligt. F.eks. at rekrutteringen i Ukraine er startet (for flere uger siden, blev det nævnt her), men PCIB har status af at det ikke er åbnet endnu.

Jeg forstår godt markedet ikke bryder sig om så mangelfuld kommunikation - og samme gamle gentagelser om gode resultater - uden der er fremdrift. Så hellere melde ud at det går dårligt, hvis det gør det, for så ved man da hvad man har at arbejde med.

Og jeg håber, at det går godt, men tvivlen kommer også til mig.

PCIB.følger industri standard på kommunikasjon. Konservativ og forsiktig og konsistent.

Hvis resultater presentert og pipeline med ulike faser og journals ikke er godt nok. OG en ikke vil prise inn dette er kanskje ikke biotek noe å satse på?

2 Likes

Ja, det er muligvis en præmis, men nok en præmis mange har svært ved :slight_smile:

Lad os håbe, at de klokker noget ind snart.

Hvis det var helt skidt og ingen fremdrift,så havde styret og formanden nok taget konsekvensen nu. Når styre formanden, CEO og IR alle er stille er de nok i arbejdstøjet med at lande aftaler indenfor flere ben.

5 Likes

Når er RELEASE forespeilet? 2022/23?

13 aar er gaatt, og PCIB verdi ligger paa usle 960 millioner kr.;-((

2 Likes

Ja, 2H22/1H23