Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Det er vel også derfor det falt naturlig med det tilbakeblikket i den podcasten. Det er i “disse dager” det som begynte den gangen for snart førti år siden som proof of concept (relativt) snart blir godkjent som legemiddel.

3 Likes

Det var AZ som skulle redde oss fra Release forsinkelsen, men den gang ei, snufs.

3 Likes

Very good and relevant point. Physical presence of shareholders is important in Q event. During Covid the QA session is not very transparent through the webcast since shareholders don’t really see the questions submitted online, and nothing guarantees that the company is not cherry picking the questions. The QA last time was not of the quality and intensity expected especially with the delays in both fimachem and vacc knowing that pci shareholders are exigent

1 Like

For Nac er ikke kliniske forsøk påbegynt så vidt jeg vet. Om det vil ta 8 år - snittet i USA - frem til godkjenning, er ikke sikkert selvfølgelig, men det vil kreve mye arbeid. Vacc er lenger fremme, og det kan trolig ta vesentlig kortere tid her.

Var langtfra så sikker som Jubel og solo på at PCIB ville ro i-land denne kontrakten. Derfor hadde jeg en klar overvekt i PHO, før den fatale meldingen kom.
Håper, som sikkert flere med meg, som hadde delt investeringen mellom disse selskapene at vi vil lykkes i PHO.

Haapet har jo hele tiden vaert og finne en partner som hadde en medisin hvor alt virker fra dag 1, og deretter bli innvilget fast track til markedet.

Etter de “veldig gode” resultatene med delivery av naked mRNA, trodde jeg vi var der, men saa var det desverre ikke.

2 Likes

Flere som ser verdien av ggk :wink:

3 Likes

Takker👌
Har du lyst å vise de neste også? :angel:
Dette roet iallefall meg litt ned :+1:

1 Like

Jeg tok meg litt i overkant frihet med å dele hva vi andre betaler for, så jeg vil heller anbefale ett insider-medlemskap. Både for listene- og chatten sin skyld.

12 Likes

Tusen takk😘
Har dessverre ikke nok penger enda til at det svarer seg dessverre :sweat_smile: kanskje om noen år​:+1:

1 Like

Hvordan får du opp de tallene KrissKross? Mine tall ser ikke sånn ut i det hele tatt.

Det kommer opp slik. Jeg gjør ikke noe spesielt.

1 Like

Kursmål på ca 80 kr der Nac er vektlagt verdi på ca 10%.
Det skulle med full kollaps og skrinlegging av hele Nac bli ca55kr ned​:joy::joy::joy::joy::joy::stuck_out_tongue:
At kursen åpnet på ca 24kr etter terminering,og at vi ligger der og vaker,er merkelig…
At de ikke ble avtale NÅ, er jo surt,men gud bedre,
Chem alene kan jo ta oss,himmelhøyt.

7 Likes

Jøss, jeg får ikke valgt nyere enn 23.10.20 hos meg.

Edit. F5 hjalp og nå ser jeg det samme som deg:)
Det er vel etter oppturen på torsdag og det kom en nedtur igjen på Fredag, mulig det var en pump og dump.
Jeg er veldig skuffet over selskapet og velger å sitte utenfor en stund.
Selsakpet er jo veldig billig nå basert på Pål Falck sin analyse som nesten ikke verdsatte Nac til noen ting, men det går så tregt i rekruteringen at jeg lurer på om de blir ferdig før andre løsninger tar overhånd :sleepy: beklager negativiteten, men dette senka humøret mitt radikalt.

2 Likes

Jeg hadde samme problem otard. Valgte et annet selskap og gikk så tilbake til PCIB og da funket det.

1 Like

Morsomt at SVENSKA HANDELSBANKEN AB er nå på top 50 :smiley:
Og at Topp 50 økte med 403 499 aksjer :smiley:

15 Likes

Listene er litt forsinket (et par timer senere) hver morgen nå. Jobber med å fikse det :slight_smile: Ofte må man også laste siden på nytt for at siste liste skal dukke opp i datovelgeren.

1 Like

Dagens liste viser status etter børsslutt på onsdagen.

2 Likes

“The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient.”

7 Likes