Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Har vært med både opp og ned et par ganger. Ørkenvandring og full fart utfor i fritt fall. Er også en av de trofaste. Tvi tvi Ruben2. Selger i alle fall ikke til skampris. :+1:

4 Likes

Hva er skampris :thinking:??

Åpenbart 25 kr. Stort mer ned går det ikke. Som lenny googler jeg over alt. Jeg “tror” TAKEDA er ute etter oss. Svaret får vi om ikke så lenge. Hva er lenge ? Inneværende år…Klart mange blir “drittlei”. Derfor kurs på 25 kr…Sådann er det nu. Den synske kunne solgt på 50 og kjøpt igjen på 25…Risikabelt ? Ingen av oss her visste. Men sånn tenker ikke TOP 20----kanskje også TOP 50

3 Likes

Har jo vært over 80 et par runder så ja 25 er i alle fall skampris. Bør minst være tresifret. :wink: jeg synes teknologiene er like spennende i dag som ved inngang.
Edit: har jo sett tidligere estimat fra enkelte på 4 siffer men skal være såpass edruelig at jeg er fornøyd et stykke opp på 3 også.

1 Like

Vi var alle for opphengt i AZ. Også tradere. Derfor gikk det som det gikk. Men vestentlig : mRna er fremtiden ( kanskje i 20-30-40 år ) Akkurat fimaChem er jo angivelig “livbøyen”…i dag. Jeg regner med at mRNA vil revolusjere det hele. Kanskje aksjekursen er over 1000 i år 2022 , før fimaChem “slår inn”…egentlig er det bare å vente og se. Irriterende for mange av oss da :)…men fimaChem kjører nok kursen over 400 til neste år…uansett,derfor sitter TOP 20 i ro

1 Like

Diskusjonen gikk en periode på om AZ skulle betale 1000, 1700 eller 2500 pr aksje når de kjøpte hele sjappa. Takk for oss var liksom ikke tema. En enkel avtale var for snevert…

Allikevel dro ikke den hypen aksjen høyere enn 85.

Hvis vi ser på PHO som har en deal med potensiale på 2,5 mrd + royalties, og en deal til med bra royalties samt at deres egen drift er i kraftig vekst. Så har de en aksjekurs omregnet til antall pcib aksjer på ca 95.

Da syns jeg det er litt utopisk at chem skal dra oss over 400 i nær fremtid.

Men så kan man jo ta en titt på vaccibody, som kanskje er mer sammenlignbart enn pho egentlig ?
Da burde en god chem deal dra oss opp i 400.

2 Likes

Skal PCIB lykkes, er det betinget at et BP ser verdi i forskningsresultatene.
Unnskyldningen AZ brukte for å hoppe av samarbeidet virker søkt.
Ikke rart ledergruppen i PCIB sliter med å forstå beslutningen.
Håper PW skjønner at også investorene har behov for å bli holdt informert om videre kommersiell framdrift.
Vi ligger tross alt 5 kr under emikurs!

3 Likes

“En god chem deal burde dra oss opp i 400”… Muligens ja… Derfor sitter de tålmodige i ro… Sammen med TOP 20… Litt spøkefullt : Fra 25 til 400 på to år er ikke så verst , det heller… Skjer så det ? Ken så veit:))

2 Likes

Blir det stang inn og et nytt trappetrinn :pray::rocket:?
Stairway to heaven :crazy_face:

2 Likes

Oppsummerer også bra hvorfor kjøpsinteressen er såpass laber som den er ?

4 Likes

Som skrevet tidligere, synes jeg PCIB’s strategi ovenfor AZ var helt riktig. Noe resultatene og har bekreftet senere. Men jeg synes det er veldig daarlig at de ikke har faatt flere BP selskaper til og teste teknologien. Hvorfor faar de ikke til dette? Med slike resultater, og muligheter er det helt uforstaaelig??? Dette er ett stort svakhetspunkt, det maa gjoeres noe med skal vi komme noen vei.

2 Likes

Tror du ikke PCI Biotech er på vei til å gjøre noe med det du etterspør, altså komme med nyheter innen Vacc, Nac eller Chem? Det er rimelig klart indikert avgjørelse innen kort tid. Snart er April her :crossed_fingers::partying_face:

Det ser nu til at «alle» har mistet troen. Det kan sees ved bunnivåer ved markedsverdi til pipeline i ulike faser som PCI Biotech besitter. Dette er perfekt dersom det faktisk viser seg å komme positive nyheter fra selskapet. Oppgangen kan bli enorm ved gjennombrudd og de som er utenfor må betale MYE mer dagen derpå. De som nu er inne og tar større risiko i skal få langt bedre betalt :pray:

Ingen gratis lunch, ei heller i biotek (med tilfelller historisk som viser russiske prosenter på EN dag).

3 Likes

1 Like

Tatt et lodd. Den bør i allefall stige noen kroner framover.

2 Likes

Hva mener du vil skje i april @Jubel ?

1 Like

PCIB nevnes i the Lancet (Published:March 30, 2021) https://www.thelancet.com/journals/lanonc/article/PIIS1470-2045(21)00027-9/fulltext

Noen som kan kommentere hva dette gjelder?

Takk :+1:

bilde

Per Walday: - No shit

God påske! :hatching_chick:

14 Likes

TILLSATT x 2:

Kilde: Avslutade uppdrag - Haeger & Carlsson

42 Likes

Veldig bra, @lenny .

Också veldig trivelig at det nu er snabbt å ansette riktig och verdifull kompetanse til PCI Biotech.

Det er tydelig at kompetansen ser for seg gode muligheter for å lykkes i PCI Biotech løpet. Och få en stjerne på sin egen CV ved en mulig suksess :star_struck::partying_face:

6 Likes