Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Nå selges det fordi han er syk :joy:

1 Like

Olix were also part of the RNA conference in Feb, the same conference Andres Høgseth presented fimanac

16 Likes

what s the point of having QA session where most of the questions are not answered. 2 questions from web only?

2 Likes

With IDCM guided anytime 2H this year I believe increased interests from possible Asia partners RELEASE and increased interest from institutional investors. This is a milestone!

I assume and expect a commercial deal in Asia anytime :pray:
And a possible counterpart will likely pay an increased upfront payment after possible good results in review 2H…
Or will a deal suddenly strike before 2H?

One major derisking of the asset RELEASE and in general the PCIB technology plattform

@StockDZ Your statement from PW under really reiterate the impression that they really know for certain (close to 100% done deal 2H this year?). Thats my thought on this.

Great Q! Thumbs up!

:pray::bomb:

6 Likes

this is what PW said about IDMC review (Q3 2020)

«We have established an Independent Data Monitoring Committee. They will provide a review to us when we have had 8 patients in the experimental arm that have had 2 treatments and gone through the safety window. I will not provide any guidance on when this will happen. In theory, this study can go on all the way to the end without this happening because we allow up to 2 treatments, but it’s really the investigator and patient choice whether they do 1 or 2 treatments. So when this will come will depend on how many elect to do a second treatment.»

Not every word PW says is biblical, so i hope he also changes his mind and start reporting on patient inclusion :joy:

17 Likes

Riktignok blir nok hånden hans noe tvunget, -når det er den eneste milestonen ut 2021 :stuck_out_tongue: Greit å ha en milestone å vise til :slight_smile:

i wouldnt say so, Ronny did a job finished in less than 40 min left most of the questions unanswered leading to more confusion. i understand it is not his chair. a presentation to forget I would say, would have probably preferred the CBO to chair this but he is probably working from abroad. hope nothing serious with PW

6 Likes

OMG, its a substantial difference between the real fundamentals and facts given on Q on valuedrivers like IDCM 2H this year and increase screening and enrollment AND the Q show (by the way a good job by CFO that suddenly had to step in). Podcast later with Einarsson and CFO could possible go into some questions.

Damn if you do damn if you dont. It s a laugh!!

In ten out of ten days I focus on given data on fundamentals. Thats the reason why it was a great Q!

Lovely to see that the fact that suddenly people want PW. Ambivalent crew on this thread for sure, to say the least…:joy:

4 Likes

Igjen er vi enige. Dette med konkret rapportering fra rekrutteringen til RELEASE har lenge vært en av mine kjepphester. Jeg tok dette spørsmålet opp med styrelederen for lenge siden, og jeg hadde en god forbundsfelle i Pål Falck så lenge han jobba for Arctic Securities. Også han pressa på for mer presis rapportering.

Så kan vi håpe at selskapet endrer praksis etter hvert som man mottar stadig sterkere dokumentasjon for god framdrift, Vi vet fra forrige Radium podkast at Jónas Einarsson deler vår syn. Waldays gjentatte henvisning til bransjestandard, virker nokså far-fetched - særlig ettersom man nærmer seg to år etter oppstart av studien.

11 Likes

Tre positive hendelser på veldig kort tid og kursen er fremdeles under støtten rundt 25.

Ganske så uforståelig og de som selger nå (i den grad det er reelle salg) mener jeg gjør en veldig stor feil og jeg undres hvorfor de i utgangspunktet investerte i selskapet!

13 Likes

Er ikke så mange som selger idag ihvertfall. Problemet er nok heller at ingen kjøper. Kanskje hovedgrunnen til det er at de fleste tenker at det ikke haster med å kjøpe PCIB fordi sjansen er liten for at det kommer positiv input den nærmeste tiden. Vi har jo konkurrerende aksjer, som NANOV, hvor det er forventninger til oppdateringer i løpet av første halvår og hvor man tenker at tiden for en rimelig inngang kan være i ferd med å renne ut.

9 Likes

Lurer på en ting som kanskje noen har et svar eller en forklaring på:
I rapporten for Q1 2021 står det at 186 pasienter ble inrullert i Release studien mai 2019 og at første pasient i USA ble inrullert i april i år. I rapporten for Q4 2020 står det at første pasient i Sør-Korea ble inrullert oktober 2020. Klarer ikke å finne en angivelse av hvor mange som totalt er inrullert i dag eller ved utgangen av Q1 2021. Det må vel være flere enn 186? Er det bare 2 som har kommet til etter mai 2019, eller er det jeg som har oversett noe?

Det er nok det de lurer på også :wink:

Er det emi-frykt? Jeg hadde trodd vi hadde kravlet opp på 28-29 i det minste nå.

1 Like

Jeg klarer ikke å skjønne annet enn at nyheten om forventet safety på 8 pas er ekstremt gode nyheter.

  1. vi har rekruttert en god slump pas - usikkerhet der er redusert
  2. de lever lenge nok til å få 2 behandlinger
5 Likes

Jeg tror ikke det. Ja, tror mange tenker at emi i PCIB vil kunne skje før tidligere antatt, men det er jo uansett ganske langt frem dit.

Nedgangen nå tror jeg bare skyldes at det ikke kom noe spes positivt. Det mener jeg er helt normal utvikling i Biotek i Norge i hvert fall. Markedet har alltid et håp om at det skal komme noe bra i disse situasjonene, og når det ikke kommer noe spes så tikker kursen isteden litt nedover.

Husk… Rekrutteringsoppsvinget er fremdeles ikke konkretisert, ergo opprettholdes usikkerhet om det. Meldingen om samarbeid var positiv men innebærer ikke tydelighet om hvilken verdi det ligger i det, i hvert fall ikke før om kanskje lang tid.

5 Likes

Har forståelse at man er avventende til kjøp. Historikken viser at det ikke er noen hast komme seg inn, så det kan jeg skjønne. Men nå begynner det å dra seg til. Safety review for 8 pasienter med dobbel behandling i H2 21 er krutt og helt nytt. Noen vil sikkert også kunne argumentere for at dette betyr rekruttering er on track!

Partner i Asia vil også garantert komme som lyn fra klar himmel, men mulig selv det ikke øker kjøpslysten? Who knows i disse crazy times…

6 Likes

yes i was just looking into this. 2nd fimachem should be given around the end of cycle #4, so the patients need to be alive for 13-15 weeks after 1st treatment to receive 2nd treatment based on the following

7 Likes

Oh, I was under the impression it was around 4 months.

Not completely sure how to read the graph, isn’t every line C1 → C2 ex 21 days ?

Correct then you just add up