Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Holy moly!

Means >30 pts. recruited in my book.

Remember, there will a number of patients not being able to do more than 1 treatments.

32 Likes

Da har de rullert inn 28 pasienter ca. Eller estimerer de at det vil komme noen slengere. Altså rundt 25 pasienter nå? Får håpe guidingen holder og at den ikke sklir inn i 2H 2022…

8 Likes

Asia effekten :raised_hands:

14 Likes

With regards to the possible RELEASE Asia partner initiativ
this could be a huge step closer to get a great deal for PCI Biotech (IDMC 2H 2021)

11 Likes

Umulig å si, er jo safety review når 8 pasienter har gjennomgått 2 FimaChem behandlinger. Alle får jo som nevnt tidligere ikke to behandlinger.

Men at de nå guider dette i 2H er jo veldig bra :slight_smile:

9 Likes

The focus going forward is utilising the Phase I results in partnering efforts and planning for clinical proof-of-concept in a disease setting.

Har de landet på kun partner for neste fimavacc studie nå og foreløpig valgt vekk å ta det videre selv?

2 Likes

Nja. Hvis man tar at 4/7 fikk dobbel behandling i extension studien har man et utgangspunkt. Jeg kommer da til 28 pasienter. Selv synes jeg i slutten av H2 er noe seint (hvis det blir slutten). Men vet at rekruttering tar seg opp eksponensielt på slutten.

@Gunnersaurus har vel tidligere laget en god oversikt over rekruttering og tidslinje.

1 Like

Jada, jeg har ingenting imot estimatet ditt :slight_smile: Men det er stor usikkerhet tilknyttet det.

Når ble safety avlest? 3 måneder etter siste behandling med FimaChem?

Vet ikke

Det må jo bety at de har behandlet 8 pasienter 2 ganger og kommet forbi avlesningen av sikkerhet med alle 8 og at vi nå bare venter på ekstern review. Ellers hadde de nok ikke guidet at det er så nære i tid. Er vel behandlingstiden eksternt som gjør at det blir H2.

Noe som kan spørre om det på Q&A?

4 Likes

Markedkonsensus på antall rekrutterte per nå er ca 20. Vi er godt over dette, så her overrasker Per på oppsiden.

17 Likes

I strongly believe that they either already have 8 patients with double treatment or some of the 8 patients who didn’t get double treatment have already elected to get 2nd treatment, I’m confident that this will hold unless those who elected pass away before. I think PW will not just take the risk to put this on milestones where we know in advance that he said he will not guide on it.

28 Likes

Har ikke hatt tid til å lese alt her, men hvordan vil dette påvirke kursen idag?

@Gunnersaurus hadde et meget grundig innlegg om rekrutteringen i mars, hvor han bla. skrev.

18 Likes

Finansavisen med det vanlige fokuset i overskriften, men for en gangs skyld i Biotek har de faktisk et avsnitt med fornuftig formulering i artikkelen:

PCI Biotech jobber med utvikling av kreftbehandlinger, og hadde følgelig knapt med inntekter i første kvartal. Med pågående kreftstudier i jakten på et gjennombrudd, endte resultatet naturlig i minus.

8 Likes

@polygon I have estimated 22 patients by end of February :blush: we could be closer to 30 now I totally agree

11 Likes

Nedtur at Walday ikke kan stille på presentasjon eller podcast idag

1 Like

Ble det gitt noen begrunnelse for at PW ikke stiller?

Grunnet sykdom.
Sikkert like greit at PW ikke tar denne idag. Hadde han kremtet på feil plass hadde halvparten solgt med en gang.

6 Likes

Slutter meg fullt ut til ditt resonnement, @StockDZ. Walday har altfor mange brente fingre når det gjelder guiding på tidslinjer til å presentere “wishful thinking” her.

Så kunne man sjølsagt ønske at selskapet allerede nå kunne snevre inn tids industristandard for interimsavlesningen. Men ettersom denne uansett ligger godt over ett år fram i tid, har jeg stor forståelse for at man fortsatt holder på det vide tids industristandard.

Uansett; guidingen om at IDMC neste halvår vil kunne “utstede sikkerhetsklareringen” tolker jeg som at rekrutteringen til RELEASE fortsatt har et progressivt forløp.

17 Likes