Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Ikke for at jeg vil være negativ, men om antagelsen om hver 3-5 pasient ikke holder kan vi, gjentar, kan vi som worst case snakke om 16 pasienter totalt, 8 med fimaChem og 8 i kontrollarmen hvor alle 8 med fimaChem har fått dobbel behandling.

Jeg håper jo vi har kommet lengre…

2 Likes

Da tror jeg de måtte endret guiding.

2 Likes

Det ser snarere ut til at guiding fra selskap nå er intakt. Mao det kan bli kostbart og vente på bekreftelser. Det er tross alt avsluttende fase i onkologi ind med blockbuster potensialet med de privilegier og resultater og guidet IDCM anytime (OG DET MÅ SEES MOT DAGENS MCAP PÅ UNDER EN MILLIARD, det høres på enkelte når det snakkes om inngang eller ikke at mcap er 3-6milliarder, det MÅ sees i sammenheng, synes den vurdering ofte mangler)

Men riskreward er en kunst og kanskje spesielt i biotek Flere fond kjøper gjerne på lavere risiko og etter 500% stigning for de da ser flere 100% oppgang og bedre riskreward. Ikke alle «forunt» å tørre ta risikoen nå med den mulig store oppside ved suksess. Litt Genmab liknende mulighet (IPO, fall i 10 år så results, fundamentals stadig tikket inn og så neste 10 ca 100 gangeren)

@Aksjesnila med all respekt går ikke du (også) på repeat med din holding (ikke antall) til PCIB :joy:
Egen fortreffelighet er best :sweat_smile:

8 Likes

Veldig bra. Har du gjort noen overveielser i forhold til om/når kontrollarmen med SOC eventuelt kan/vil bli nedlagt og hva det vil ha å si for avlesningen?

Da har kursen stabilisert seg sideveis siden 11.30 :+1: å folk har forhåpentligvis fått tenk seg litt om etter dagens q å hva de er med på som investorer en Q som var meget bedre enn forventet. Flotte innlegg av enkelte «sluggere» Takker for det :muscle: Jeg ser fremdeles ikke av egen investering mye nedside i PCIB. Investerer ytterligere på disse nivåer nå i påvente av partner vacc :partying_face: Release Asia :partying_face: nå må det bare komme bonuser på løpende bånd i påvente av GGK som er ENDA nærmere. Nå er det hælja :tumbler_glass:

12 Likes

7 Likes

Hør Anders H forskningssjef i PCI Biotech om siste samarbeid Sør Korea.

Hør hva det blir sagt om AstraZeneca, meget interessant! God kontakt, døren fortsatt åpen? Må nesten høre den AZ vurderingen på ny. Sier jo kjører allerede en mRNA i hjerte
og mulig vi kunne forbedre den. Men de kjører en klinisk studie som allerede er igangsatt og de var ikke interesser å gjøre noe med den. De ville heller avvente resultatene av den Studien først så kunne vi eventuelt komme tilbake til om vi kunne gjøre noe etterpå!!!
Man må komme inn på akkurat riktig sted til riktig tid… men vi har et aktivt samarbeid med AZ nå om å skrive en publikasjon. Så vi har fremdeles god kontakt med dem
og de er veldig interessert og de synes dataene er veldig bra det er bare passet ikke inn der og da for dem.

Dette var utrolig gøy å høre og som flere besservissere har kategorisk sagt over og ut. Tja, fortsatt plutselig muligheter og nok en bekreftelse i tillegg til de gode resultatdata med AZ. Det skulle tatt seg ut om AZ plutselig kom inn igjen fra siden :joy:

Einarsson:
Dagens kvartal: alt tyder på back on track både RELEASE, og hva de lander på vacc! Synes samarbeidsavtale veldig spennende.
Sør Korea samarbeid. Også ar de jobber med hud og hår… kikke på talla . Stort marked. Vil tro veien fram betydelig raskere!!

Hvordan skiller Sør Korea avtale seg fra andre avtaler:
Vitenskapelig innhold, brede samarbeidsflate. Veldig store
Muligheter for å finne bra resultater. Bredere aspekt.
mRNA (lange)Vet mange om SiRNA små slå av uttrykk (motsatte virkemåte enn mRNA). Bruke ved ukontrollert arr, hindre protein.

Oppgrader covid vaksine, er det interesse?
-interessant område fremover, om teknologien nye generasjoner, hvis se lenger fram, trenger bedre og nye vaksiner kanskje mer aktuelt mot T celler, beskytte mot flere stammer.

Over lang tid strategivalg, når lander endelig vacc beslutning ?
-Både med og uten partner er mulig. Jobber aktivt med valg

https://soundcloud.com/episode-174

22 Likes

Hmmm 18k til salgs 23.6… Viktig å holde kursen nede…?

OG vipps bort med 16k…

Edit. Jeg er jo veldig nybegynner i dette, men er ikke slike idiotposter “bevis” på herjing/short? Ingen her i “menigheten” dumper jo 18000 aksjer på 23.6. Etter flere pos meldinger og som vanlig trygg presentasjon og pod…

2 Likes

Det er nok emisjonsfrykt som holder kursen nede,og når historien viser at det gis stor rabatt ved emisjon ,så blir det laber kurs videre.Om det da ikke kommer en avtale med penger som kan snu trenden.Men jeg er med på en emisjon som vil sikkert bli den siste.

1 Like

Heller Frykt for at AZ plutselig skal komme inn bakdøra :joy:?
Hør hva forskningssjef Anders H i PCI Biotech sier om dette og mer. Veldig interessant radforsk podcast i dag. Nice weekend!

4 Likes

Tror mer på en generell dreining fra sektorer og selskaper der inntjeningen i beste fall ligger et stykke fram i tid - hvori opptatt både grønne selskaper og biotek.

Dette går jo i rykk og napp. Men både økte renter og usikkerhet hvor makro er på vei, bidrar nok til en økt skepsis på kort sikt.

Bare å la kurs være kurs nå fremover å ha litt tolmodighet. Ja vi investerer i bio. Hør på siste radium hva A.H sier om vacc fra 18 min å utover. Av egen tro å investering ramler denne ned som julekvelden på kj…….:partying_face:

5 Likes

A.H som kommunikasjonssjef number Uno i Pcib! Denne podden må jeg høre to ganger til!
For en mann😍

6 Likes

Altid interessant å hør podcaster. Hør 21.20 hvor de snakker om tidslinjer vedr. fimaVacc.

Jeg er ganske sikker på at vi får nyhet om fimaVacc studie snart. Canser vaccine sammen med en CPI.

Ser at flere spekulerer i emisjon. Det tror jeg er udelukket. Vi får en avtale med enten et betalt studie eller en upfront for å gennemføre dette.

Spændende å høre AH beskrive hvor lett og overbevisende vacc teknologien fungerer.

Ellers herlig å se @Snoeffelen tilbake i dag med meget gode og solide vurderinger som jeg er veldig enig i.

59 Likes

Jeg sitter rolig i båten som vanlig. Har vanvittig tro på dette og denne uka viser det . At noen herjer med kursen får så være. Dessverre er det mange som skal tjene såkalte snabba cash

3 Likes

Når snakke de om AstraZeneca?

Ca 22-26.30min, spent på hva kyndige biotekere som deg tenker om det som ble uttalt.

1 Like

Vil ikke påstå at jeg er “biotek kyndig”. Men dette fant jeg ihvertfall oppklarende fra Anders Høgseth (fra 25:24):

Problemet var… er jo, AstraZeneca jobbet da vi avsluttet dette, da vi kom dit, da vi kom til slutt jobbet ikke de med mRNA-levering til tumorer, men det de driver med er å levere mRNA inn i hjertemuskel. Og det kan vi kanskje også forbedre, men de kjører en klinisk studie som allerede er igangsatt og de var ikke interessert i å gå inn og gjøre noe med den, de ville avvente resultatene av den studien først og så kunne vi evnt komme tilbake til å se på om vi kunne gjøre noe mer etterpå. Så det er sånne ting man alltid har med de store legemiddelselskapene, de har sine egne strategier og man må komme inn på nøyaktig riktig sted til riktig tid med nøyaktig riktig teknologi og det er ikke alltid sånn det ender opp desverre. Men vi har et […] samarbeid med AstraZeneca om å skrive en publikasjon på dette som vi skal sende ut om ikke så lenge, håper vi. Så vi har fremdeles god kontakt med dem og de er veldig interessert og syns dataene var veldig bra. Men det var [bare det at det] passet ikke inn der og da for dem.

48 Likes

Liten sammanfattning av podcasten.

Anders verkar väldigt positiv när han pratar om Onix samarbetet som är väldigt brett och skall provas ut över hela Onix spektra. Ögon, hud, tumörer osv.

Angående AZ samarbetet: Väldigt bra resultat men passade inte in i AZs strategi med mRNA i hjärtmuskeln där studien redan var startad. Kanske kommer de tillbaka om de skall behandla tumörer eller inte får bra nog resultat i hjärtstudien. Framtiden får utvisa…

mRNA: de jämförde naked mRNA leverering med Astra Zenecas egna LNP in tumörer. Upp till 50 gånger starkare respons som vi sett tidigare.
Försöken gjordes både hos AZ och PCIB med samma resultat så resultaten är 100% säger Anders.

Angående samarbetet med Onix så berättar Anders att de ger så låga doser av Amphinex vid belysning av hud/sår och hår att det inte är några som helst biverkningar.
Perfect match för synergier enligt Anders.

Ett bredare prekliniskt samarbete än med de andra samarbetspartners i fimaNAc. Vi ser väldigt stora möjligheter för att få väldigt bra resultat inom dessa indikationer.

fimaVacc: vi jobbar väldigt aktivt med nästa steg…

61 Likes

AH burde delta fast, han er jo helt rå. Strekker seg mye lengre mhp å forklare hva som skjedde / skjer framover

Edit:
Om jeg er BP og møter en slik kapasitet som representerer PCIB og parerer alle spørsmål uten å løfte et øyelokk og ref og ja det testet vi i 1999, og det testet vi 2002… om dere har noe eksotisk, ja så tar vi det raskt her i Oslo om dere vil…

Jeg legger mine aksjer pent til side, dette var betryggende.

42 Likes