Siden jeg har vaert aksjonaer i mange aar, husker jeg at PW antydet at gjennombruddet skulle komme i 2017, det ble det ikke noe av, heller ikke i 2018, 2019, 2020, og naa skriver vi snart juni 2021, og da er det bare 7 maaneder igjen til det er 5 aar siden PCIB haapet at gjennombruddet skulle komme. Det hele begynner og ligne paa en vits;-(( Og jeg tror ikke dette vil loese seg foer nye koster overtar ledelsen i PCIB.
Gjennombrudd=Partneravtale det foelger penger med. For alle plattformene er dette PCIB’s maalsettning.
Med skatteoekninger i USA og Norge paa gang, og en lavere oljepris, hvis Iran avtalen kommer paa plass, spoers det om ikke bullmarkedet teller paa sine siste knapper, noe som ikke lover godt for PCIB kursen fremover.
For PCIB kursen, vil nok sige nedover i takt med markedet hvis det skjer. Blir ikke overrasket om vi ser PCIB kursen under 20 kr. foer 1. juli. Og da begynner den og naerme seg mitt snitt. Ikke helt, men det er mye hyggeligere i dag, naar kursen er paa en betryggende avstand fra dette.
Egentlig ikke;-)) Ikke for meg, men kanskje for andre. For det er mange som har laant penger til aksjekjoep. Det var kun en observasjon.
Men hvis kursen gaar i 0 som du antyder som en mulighet;-)), vil det svi. Allikevel, det er en sjanse man tar naar man forsoeker og tjene penger i Biotek markedet.