Rolige dager på forumet, og stillstand i aksjekursen for PCIB. Ikke rart at mange av oss da kjeder seg. For min egen del forsøker jeg, akkurat som noen ovenfor har vært inne på, å holde fokus på det mange hele tiden har hatt stor tro på: Alle teknologiplattformene til PCIB kan bli gull verdt, adskillig større sjanse for at i alle fall minst ett av “beina” blir gull verdt - og dette er takket være solid forskning med svært lovende resultater. Langt bedre enn konkurrentene og/eller SOC pr i dag.
Så må jeg minne meg selv på at risikoen jeg har tatt ved å gå “all in” i et biotek-selskap er skyhøy, men selvvalgt. Det antar jeg gjelder de aller fleste her. Jeg håper ingen har blitt tvunget til å kjøpe PCIB-aksjer.
Min tro på teknologien og ikke minst bevisene på at mye av det virker meget bra (=resultatene som er oppnådd pr idag) gjør at dager, uker og måneder som vi er gjennom nå blir relativt enkle å håndtere. Og jeg skal være inne når det tar av!! Enten det skjer i morgen eller om to år. Jeg ser pr idag ingenting som skulle tilsi at PCIBs markedsverdi - og da tenker jeg ikke aksjekurs x antall aksjer, men hvor attraktiv teknologien bør være for potensielle samarbeidspartnere og BP - blir stadig høyere.
Helt enig i at det skal være rom for begge syn her på forumet, men jeg savner noen ganger at de som er på den negative/kritiske siden kommer med opplysninger som er begrunnet i noe mer fundamentalt enn at de har en subjektiv og negativ oppfatning av ledelsen, eller at de synes ørkenvandringen mht aksjekursen er kjip.
Om teknologien og oppnådde resultater fortsetter å være overbevisende, så blir det moro etter hvert. Og pr idag ser jeg ingenting som skulle tyde på noe annet, kanskje med unntak av at innrulleringen til RELEASE (og guidingen) må sies å ha vært noe dårlig.