Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1


Crazy bullet

PCI Biotech troner på 2 plass i dag
Greit signal :partying_face:

Morgendagens Finansavisen side 28

Unormal høy omsetning:

1 plass : PCI Biotech 1386,58%

16 Likes

Et lite tankeeksperiment: Hvis det hadde blitt noe av avtalen med AZ, hvor hadde vi vært kursmessig i dag? tenker da et scenario hvor vi hadde fått upfront payment og royalties. Ser for meg at selskapet og teknologien hadde blitt derisket slik at fond og flere investorer hadde investert. Hva tror dere?

Det får vi mest sannsynlig svar på når de har et prosjekt de har behovet, slik en konkret avtale kan inngås.

8 Likes

Alt er tilbake til normalen i PciB. Ett par halmstrå og så er propagandaapparatet i full sving
De som har fulgt selskapet i over 10 år burde vite bedre
At selskapet til slutt får fram en metode for behandling av Cholangicarsinoma er sannsynlig. Det andre er helt i det blå

1 Like

At du gidd Stav!!

Endå en påstand uten begrunnelse!
Hva er agendaen din??

Mye har endret seg de siste 10 årene, har ikke du fått det med deg??

8 Likes

Dette skrev @stav098 i november 2020:

“Utrolig mye på gang. Kan aldri tenke meg noen stopp i kursutviklingen utover vinteren
En må vel være enig med Walday i at det var en kraftig overreaksjon at det p.t ikke ble klaff med AZ
Og når de er kommet så langt at Release begynner å generere cash kan PciB ekspandere på de andre områdene ålene hvis ønskelig”

Hva har skjedd? Er det TLR-patentet, CPI-patentet, Olix-avtalen - eller kanskje det kraftige oppsvinget i rekrutteringstakten som har fått @stav098 til å miste motet så til de grader?

28 Likes

Perrongen har skjedd, men aksjen er fortsatt billig og toget har ikke gåttt.

4 Likes

Ned ca 0,2% på de 20 største. Ser ut til at Jandersen Kapital økte litt (Myrlid).

Nordnet ned (det var her det ofte ble utlån short ), tilbake på short posisjoner? Og dermed rekyl på høyt volum siste dager!?

Nu er Juni her og med siste nyhetsrush føler jeg formen til PCIB er stigende :partying_face::pray:. Dertil vrient å ha
short(s)…. Shorts skal på i solvær :sweat_smile:

3 Likes

Det er sikkert noen som har hoppet tilbake til PCIB etter NANOV sin Q1.

2 Likes

Nei. Det er ingenting som tyder på at det har vært mye short tidligere, ingenting som tyder på at det er nevneverdig short nå heller.

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010405640

Jeg gidder ikke diskutere det greiene der flere ganger. Er beskrevet av andre enn meg tidligere i tråd. Det var blant topp 4 største renteinntekter PCIB. ved Nordnet i ett kvartal…Så får andre mene om det er lite eller mye.

Det er bare for selskap med eller uten short å fortsette med levering av resultater og positive nyheter :partying_face::blush:Kommer som oljalyn om så er tilfelle.

2 Likes

Skuffende utvikling i dag for pcib på en ellers meget sterk børs dag.

1 Like

Er det her PCIB skal bidra med fimaVacc?

https://immunicum.se/technology/ilixadencel/

It is currently being evaluated in combination with checkpoint inhibitors in different solid tumors indications in the Phase Ib/II ILIAD study.

I så tilfelle: hvem trekker i tråder og holder med CPI?

12 Likes

Neppe, ILIAD er godt igang og bruker forresten Keytruda:

Press Release

17 December 2020

Immunicum AB (publ) Announces Completion of Patient Recruitment for Phase Ib Portion of ILIAD Combination Clinical Trial

– Topline results on safety and dosing from Phase Ib portion of trial expected during Q3 2021 –

– Phase II portion of trial can initiate following selection of dose regimen from Phase Ib trial –

Immunicum AB (publ; IMMU.ST) announced today the completion of patient recruitment for the Phase Ib portion of the ongoing ILIAD (ILIxadencel in combination with checkpoint inhibitors in ADvanced cancer patients) trial. The primary objective of the Phase Ib study is to evaluate the safety and tolerability as well as define the dose regimen for Immunicum’s lead cell-based candidate, ilixadencel, in combination with the checkpoint inhibitor (CPI), Keytruda® (pembrolizumab), in a total of 21 patients. The follow-up period for the Phase Ib portion of the trial will include imaging of up to 6 months for evaluation of safety, dosing and signs of efficacy. Topline results of the Phase Ib trial are expected during the third quarter of 2021.

2 Likes

Må innrømme at jeg er imponert over at aksjen steg med over 6% igår, kun utfra en patentgodkjenning.
Ikke rart vi ser en pullback idag.

3 Likes

Ja ja og du investerer i biotek hvor IPR eller patenter er all verdi…
Da er kommentaren din nesten mer imponerende :wink:

Det er ikke sikker at biotek er for alle :sweat_smile:
Vil være lurt å forstå biotek og dets grunnleggende egenskaper…hvis det skal investeres.
For å kun kommentere er det derimot ikke nødvendig å kjenne egenskaper. Men gjør det mer troverdig :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Hva blir neste melding? Kanskje en Fast track? Eller kliner de til med en Break through designation :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 Likes

Men om safety and dosing er etablert for både ILIAD og FimaVacc, kan de ikke gå rett i fase II?
Det kjedeligste med den pressemeldingen der såvidt jeg kan forstå er att vi må vente til Q3 til resultatene er klare?
Altså OM (og det er ett stort om), ILIAD er aktuelt i kombinasjon med Vacc blir det ingen Vacc melding i Juni ihvertfall? :man_shrugging:

Edit: Ser det står Phase Ib/II på hjemmesiden, så mulig de ikke vil forandre på det underveis.

Edit2: Touche! :grimacing: Men guidingen og tids-optimismen til PW har hvert dekket her før, jeg har mine meninger om den men tror ikke vi trenger å komme inn på det nå. :sweat_smile:

Det rimer dårlig med PW sine tidsprognoser for FimaVacc-resultater i 2022 iallefall.