Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Er det virkelig noen som fortsatt tror på resultater i 2022!? Jeg har så mange års erfaring med PW at jeg skjønte med en gang at dette bare var nok et uheldig utsagn tatt på sparket.

Sitter å vurderer inngang , men ikke følgt med på aksjen. Bare lest litt om teknologien og studiene.
Når kan vi vente nyheter i pipeline?
Hvor mye penger på bok ?

Andre gleder seg til den nærme fremtid og det som skjer i 2022 :sweat_smile::partying_face::pray:

1 Like

Jo det kommer sikkert mange positive nyheter i 2022, men ikke endelige resultater fra den kommende FimaVacc-studien. Det blir for naivt å tro på det.

Men jeg er faktisk så optimistisk at jeg tror de klarer å komme med resultatene fra pivotal studie i gallegangskreft utpå høsten 2022.

2 Likes

Imponerende at vi har ressurspersoner her inne som vet mer enn CEO !

12 Likes

He, he vent å se! Dette blir vel den 12. gangen CEO Per har vært for løsmunnet med sine tidsantakelser!

1 Like

Å enda så er du investert i selskapet eller gidder å komme innom her å baise. Utrolig!!
Vi er alle med på litt opp å ned, men sånn er det i bio. Bare ikke legg all blame på ledelsen etc. Det svinger….Hva han eller hu sa……invester i det fundamentale. Bryter vi 30,- så øker jeg på 36,-

5 Likes

Må vel være lov å si det man tror er realistisk. Realiteten er at vår kjære CEO altfor ofte guider for optimistisk
Sannheten kommer uansett for en dag.

Sitter tung og langsiktig i PCIB på 5. året og sitter sikkert minst 5 år til.

5 Likes

Å være så eplekjekk og til stadighet latterliggjøre ledelsen med PW i spissen blir for dumt når en er investert i biotek. Plutselig har kanskje PCIB blitt det mest edruelige biotekselskap og som treffer godt på guiding. Synes tvert imot (av hva du sier) at seneste info om innrullering og nyhetsstrøm vitner om det. Og ser en mot andre biotekselskap også her hjemme er TTT og ikke alle treffer planken på guiding…

Jeg vil uansett aldri investere i et selskap jeg ikke har tiltro til ledelse og styret.

Jeg tipper og håper snart PW i form av børsmeldinger vil klinke til og si right back at ya’

@Ebitor er det mulig, snorker du igjen :joy:
PW klinker til med et brak da våkner selv de med søvnapné :stuck_out_tongue_winking_eye::pray:

13 Likes

Jubel

Uforbederlig optimist.

Drøyt 160 mill. Nok til ut 2022 og litt inn i 2023.

Den store nyheten på kort sikt er videre utvikling av fimaVacc. Her er det guidet enten eget studie, studie med partner eller begge deler. Ingen offisiell guiding på tidslinjer så langt selv om Per dristet seg til å si 2022 på spørsmål om når vi kan vente resultater fra fase 2. Personlig tror jeg på nytt før sommeren og at det blir neste nyhet fra selskapet.

Videre kan vi vente safety read out fra Release etter 8 pasienter behandlet med 2 doser i H2. Dette vil være en viktig milestone mtp progresjon i studien.

30 Likes

Kan vi ikke bare blåse til himmels å bli ferdig med dette maraton av en seigpining.

6 Likes

Først er man lei og oppgitt av at det ikke kommer meldinger fra pcib, så er man oppgitt over at prisen ikke skyter fart etter melding, så er man lei av at folk ser positivt på meldingen, så er man lei av at folk er negativ til meldingen. rinse and repeat

11 Likes

“Jo det kommer sikkert mange positive nyheter i 2022, men ikke endelige resultater fra den kommende fimaVacc-studien. Det blir for naivt å tro på det”.

PW har ved to anledninger (DnBs helsekonferanse i 2020 og Q4 2020 webcasten i februar 2021) blitt spurt om når det kan foreligge resultater fra neste fase av fimaVacc studiet. Han har da svart at det kan komme resultater i løpet av 2022, ikke at det vil komme resultater (heller ikke de endelige resultatene).

Er dette mulig? I følge Pcib kan et fimaVacc fase 2 studie ta rundt 1 år. I tillegg kommer planlegging samt søknad om godkjennelse til gjennomføring av studiet. Det er selvsagt mulig at en del av planleggingen gjøres for øyeblikket, selv om selskapet ikke har sagt hva de kommer til å gjøre i neste fase.

I tidligere innlegg har jeg skrevet at selskapet trolig vil starte med et eget fimaVacc studiet og at et partnerfinansiert studie vil komme senere. I Q1 presentasjonen stod det ingenting om eget finansiert studie (selv om RS pratet om det), noe som det har gjort tidligere. Jeg tror derfor nå at en partnerfinansiert studie vil komme først.

Basert på det Anders Høgseth sa i Radforsk sin podcast og det PW har sagt om når resultater kan komme fra neste fase, tror jeg at en slik studie vil bli kunngjort i nærmeste fremtid, det vil si i de nærmeste ukene.

65 Likes

Har et råtips basert på egen investering at det vil skje innen 1/7

Drar frem denne igjen fra 27/5 å vi krysser fingre :norway:

14 Likes

Utrolig spennende tider nå, synes vi blir holdt litt vel lenge på pinebenken. Dine tidligere estimater for partner i Asia er nylig passert, har du noe formening om neste melding gjelder vacc fase 2 eller chem Asia partner? Personlig har jeg ventet Asia partner any-day nå i lang tid og blir ‘skuffet’ hver dag😁. Tror du manglende ODD i sør Korea har vært en sentral manglende brikke ift avtale frem til nå?

1 Like

Ikke glem at AH og AZ også har et paper som snart skal offentliggjøres.

6 Likes

Interessant artikkel om mRNA på CNN -

3 Likes

Liten tvil om at det foregår mye spennende og lovende utvikling innen vaksinasjonsteknologi i lag med CPI.

Etablert patent børsmeldt fra PCI Biotech er sikkert avgjørende for å gjøre en studie / samarbeid med BP (det er vel kun BP som har CPI til bruk?)

Når kommer PCIB sin avgjørelse på VACC. Dette er utrolig spennende tid for selskapet :pray:

Skjønner svært lite av dagens verdivurdering av PCI Biotech. Men spiller egentlig ingen rolle, kommer avtaler vil direkte opprykk til eliteliga skje med «riktig» prising. :crossed_fingers:
Leit å se peer analysen til Pareto vise enorm sprik i verdivurdering. (Det er så himmelhøyt oppside potensial fra denne vurdering for PCIB kurs at det blir helt komisk leit)

4 Likes

Er det noen som lurer på hvorfor de melder at de vil få dette patent i beg. av denne måned.

De kunne jo bare vente og annoncere dette når de får patentet. Dette er jo nettop en info. hvor selskapet selv kan vurdere viktigheten av denne, og kan være litt fleksibel i meldetidspunktet.

Min vurdering er at meldingen kommer fordi den har betydning i forhold til de forhandlinger de højst sandsynligt sætter i p.t.

Her er jeg ganske på linje med

Vi hører noe ganske snart.

42 Likes