Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

De gjorde det på samme måte i mars i fjor, da kunngjorde de også at de snart ville få innvilget patent, og vi spekulerte vilt om årsaken den gangen også…

3 Likes

Takk @FiloD
PCIB har tidligere sagt at det er flere interessenter til deres teknologiben. Med andre ord. Det er sikkert til enhver tid dialog og / eller type due dill før en mulig avtale kan inngås.

Selvsagte ingen fasit men stort sett er 1+1=2 :muscle:
Hvis noen vil kalle vurderinger over vill spekulasjon er det selvsagt helt greit. Interessant å se ulike syn :+1:. Blir gøy å se hvem som får rett.

Og fasiten er selvsagt ikke her ENDA :crossed_fingers::bomb:

Når det er sagt synes jeg det meste som vurderes ikke er vill spekulasjon som noen stadig mener. Jeg har sett disse eminente biotekere til stadighet få rett i sine vurderinger. Måtte det gjenta seg :+1:

6 Likes

Prøvde å kjøpe litt PCIB no men det er litt for mange som vil kjøpe i forhold til dei som kan tenke seg å selge litt.

Så vi skal vel meir opp i dag

1 Like

Gjerrigknark :laughing:

2 Likes

Jepp, eg er her for å tjene penger :wink:
Kommer vel noen flere selgere seinere

Synes PCIB allerede er på billigsalg…tror sjansen er stor for en meget god avkastning fremover hvis man kjøper på disse nivåer, men selfølgelig helt opp til hver mann å bedømme.

1 Like

Jeg husker også det samme, Sjog. Jeg mener dog å huske at PW sa senere vår/sommer (q 2?) at de hadde hatt forhandlinger om VACC, som ble forhindret/forpurret av koronasituasjonen fordi de måtte møtes fysisk. Vi har senere ikke hørt noe mer om de forhandlingene. Det kan bety at de var nær en avtale som gikk i vasken. (Bare spekulasjoner.)

4 Likes

Mange som har lyst til å kjøpe, og få som er villig til å selge på disse lave nivåer. Det betyr at vi kan få en grov reprising dersom det kommer en ny positiv børsmelding.

Den neste børsmeldingen tror jeg er om fimaVacc og den må være rett rundt hjørnet. Innen 1/7 virker å være et meget godt estimat.

18 Likes

Etter så lang tid er det selvsagt en reell fare for at det gikk i vasken.
Da er spørsmålet om de vil gå videre på egenhånd via emisjon? Da spørs det hvordan markedet reagerer?

1 Like

Ja du er inne på noe. Nu ser der kun ut til at all mulig eder og galle prises inn i dagens mcap. Mye frykt tydeligvis. Tenk OM PCIB overrasker og ingen eder og galle :pray::bomb:

Orker ikke tenke på hva som kan skje med kursen. Litt sånn fantasi, men peer analysen er friskt i minne :star_struck:

1 Like

Personlig tror jeg ikke det vl bli noe problem å finne en vacc partner…
Det er vel hvem de skal velge som er problemet :grinning:

3 Likes

PCIB har en fullmakt på 10% emisjon. Det vet vi. For egen investering bring it on. Men med de meldinger som er kommet (4 stk.) siste måneden heller jeg mer mot kompis å penger @rockpus nå i løpet av 1/7 som skrevet tidligere, men bra med for/imot ….

1 Like

Hvis Pcib sier, vi kjører i gang en egen vacc studie,. På et meget lovende område.
For å maksimere fremtidige verdier for våre aksjonærer, velger vi å kjøre en emisjon på 60mill, der dagens aksjonærer vil få fortrinnsrett og oppsjoner.
HVA ER NEGATIVT MED DET???
I mine øyne/ører er det BULL💥

7 Likes

De kjører uten fortrinnsrett på emisjoner < 10%. No problem. Den settes på 2 timer en kveld. Kanskje en rep emi i etterkant.

1 Like

Det mest negative er signaleffekten over å vise at heller ikke denne gangen var teknologien fristende nok for andre selskap til å bli med å ta risikodeling på videre utvikling.
Det vil i tilfelle igjen stå i krass kontrast til den oppfatningen aksjonærene har til teknologiens unike kvaliteter.

4 Likes

Å du som nett har tatt plass igjen! Kanskje du skulle avventet litt til?

6 Likes

Husk at regulatoriske myndigheter FDA, EMA, Sør Korea (Asia), journals, resultater på pres, KOL, tre meglerhus med biotekere også mener at PCIB teknologi har unike egenskaper og kvaliteter

Og aksjonærene selvsagt som du sier

Krass kontrast må selvsagt måles opp mot en mulig avtaleform mm, ikke kun isolert upfront eller ei.

I det hele tatt en sann glede at vi nu kan diskutere en mulig avtaleform! PCI Biotech skrider framover og har gjort mye riktig siste årene som nu har laget grunnlaget for enormt potensialet i alle tre ben (og mulig Bacc). ENDELIG. Lukter fugl ?

Å “ta plass igjen” trenger ikke bety at man kun ser skyfri himmel. Dessuten er selv en mindre gevinst et greit plaster på såret etter fjorårets tap.

2 Likes

Har ingen tru på emisjon no.
Emisjon kommer først på dagsorden etter vi har fått sikkerhetsklarerings rapport fra IDMC i 2H.

9 Likes

Betyr det at du har solgt deg ut igjen Rockpus??

Lurte på hvorfor baissingen din begynte igjen, nå skjønner jeg!!

1 Like