Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Vil bli mektig imponert om PCIB ledelsen kommer med positive overraskelser ved Q2.
Bakteppet har ikke vært det beste fram til nå.
Håper ikke optimismen her på tråden får seg en ny trøkk ned

1 Like

En eventuell Asia-partner er lite sannsynlig før det foreligger mer data fra RELEASE.

4 Likes

Jeg tror det er på tide at vi ber ledelsen om å følge instruksene gitt av ClinicalTrails

Required Registration Updates

Responsible Parties should update their records within 30 days of a change to any of the following:

Det vi vet er at:

  1. Ukraina er aktiv og har allerde innrullert på en av 4 siter.
  2. Tyskland - en site har avsluttet rekruttering (Essen)
  3. Spania - en site har avsluttet rekrutering (09.06.2021 - Madrid)

Last Update Posted : January 15, 2021 av PCI Biotech.

18 Likes

Although I agree with you that this should be updated regularly, I still think that as shareholders we should not interfere with the day to day business of the company.

The updates should be done for the sake of the desperate patients, their families and physicians to help them with accurate information.

At the end of the day and to be fair, I find that shareholders are still more up to date through Q events than a patient or a physician who just hit clinicaltrial.org to read about the trial.

12 Likes

Går som regel alltid ned ved Q-rapport.

1 Like

@StockDZ

Poenget her er vel at det å ikke overholde oppdateringskravene til clinicaltrials,gov og clinicaltrialstegister.eu verken er i pasientenes eller eiernes interesse. Med andre ord er det ingen grunn til å stille disse opp mot hverandre.

Hadde selskapet gjort det som det er forplikta til, hadde både Cholangiocarcinoma Foundation og alle andre pasientorienterte organisasjoner sittet med oppdatert informasjon om situasjonen ved alle aktuelle klinikker som deltar i studien.

4 Likes

Gledelig radforsk portefølje.
Gøy å se sperreposter i PCIB? Noen som er redde for at kursen skal ta en Ultimovacs fart :joy:?

2 Likes

Hvorfor skulle noen vært redde for det? Det er noen som prøver å komme seg ut før q, tolker jeg det som.

1 Like

Tja, det er jeg uenig i. På så lavt volum legger du ikke ut slike poster. Ei heller etablere salg med 1000 aksjer på salg i åpningsauksjon på 24,6kr. Merkelig spør du meg. Viktig å styre kurs ved åpning og slutt auksjon på syltynt volum? Den noen synes ikke rasjonell i mine øyne :sweat_smile:

Men i prinsippet helt uinteressant. Kursen er det den er. Dersom det kommer positive nyheter innen biotek har det ikke sjelden ført til solid verdiendring!
Med andre ord «bare» å fortsette levere gode resultater!

@Heste leverer som alltid klasse og ydmyket

3 Likes

Det som irriterer meg mest er at jeg ikke har krutt til å kjøpe mere!!!
Pcib har en teknologi som er unik, ikke minst fordi de er oppfinneren og derfor sitter på en haug med viktige patenter
Reprising kommer Garantert :grinning:

19 Likes

June 2020
PCIB = 2 x ULTIMO

Aug 2021
ULTIMO = 4,5 x PCIB

Building shareholder value :sob:

8 Likes

Inven2 is a limited liability company owned by the University of Oslo and Oslo University Hospital, and was established to administer the commercial potential of inventions and work results of these two institutions and all the health trusts in the South-Eastern Norway Regional Health Authority.


:question:

3 Likes

Interessant, @neuro

Hvilke nyheter sikter Ronny til her?

Personlig er jeg spent på om det kan komme en utvidelse av Olix-samarbeidet.
Dette samarbeidet ble etter hva vi forstår utviklet på kort tid i etterkant av mrna konferansen i februar hvor begge selskaper deltok.

Vi vet at Olix nylig har fått innvilget et patent og det har vært nok av tid siden primo mai til å gjøre utvidelser slik det ble hintet om i meldingen.

16 Likes

Tror det kommer til å skje noe denne gangen :muscle:

10 Likes

Er det en naturlig kobling mellom tidlige positive observasjoner på noen forsøk i Sør Amerika og partner i Asia?

Spør du her hvorfor Inven2 ikke er inne på listen til PCIB?

2 Likes

Stusser litt på det, ja.

Hvorfor stusser du over det? Inven2 ble stiftet i 2010….
Radforsk stiftelsen er aksjonær i PCIB
Photocure. Morselskap til PCIB (som ble skilt ut) stiftet i 1993…

Dette er fint om du forklarer nærmere :sweat_smile:. Jeg stusser over at du stusser :laughing:

image

image

10 Likes

Jepp som normalt.
1kr ca 4% har vært normal avstand i lang tid i PCIB mellom kjøps og salgspost av litt størrelse.
Så ikkje noe unormalt med det. Berre et tegn på at det er ein aksje med lite mediafokus på seg. Upopulær.

1 Like