Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Fungerer på hva? Det er ingen biotech-selskap med respekt for seg selv som ville formulert seg på denne måten.

3 Likes

Det maa vel vaere naked delivery of mRNA?

JE on pci today timeline 03:30

https://soundcloud.app.goo.gl/HkXD9JvMdR85Ja467

12 Likes

@polygon,

jeg tror ikke det @Oxion gjengir er oppdikta.

7 Likes

@bamse Den formuleringen der med ord og utrykk og leifer er aldri i verden sendt ut ifra ledelsen i PCIB til en enkeltaksjonær.

7 Likes

Fine folk her på forumet. Først en hel haug som lirer ut av seg hvor enkel det er å finne ut av om e-posten er falsk eller ekte. En time eller to etterpå er det ingen som vet :persevere:

2 Likes

Da har ledelsen i så fall ikke lært noe av det siste halvårets famøse opptreden. Jeg har fortsatt så stor respekt for PW og de øvrige i ledelsen at jeg ikke får meg til å tro at de har sendt ut en slik epost. Men, vi får vel dette oppklart på en eller annen måte.

3 Likes

Fordi de er langsiktige med fimaChem i GKK som mål og ikke har spekulert all verden i AZ-hypen som har vært det siste året.

8 Likes

Har du 5 minutt og klarer å finne ut om mailen er ekte eller falsk?

Enkelte her mener at R Skuggedahl skal ha skrevet /slengt ut

" AZ kjenner fima NAc godt og de vet at teknologi fungerer, og dersom ting forandrer seg hos dem har de selvsagt mulighet til å kontakte oss"

noen dager etter tidenes kurskollaps?

Hmmm. Hvorfor investere i pcib om man har så lave tanker om ledelsen.

Denne tråden er blitt som en episode av Brødrene Dal og Poirot i ett. Håper @Statsmedisteren plukker opp for her kan det gis ut roman snart. Den mailen kan ikke være ekte- det er nok noen som prøver å gjøre raske prosenter i morgen

6 Likes

Enten er oxion en dumdristig spøkefugl eller så har ledelsen i PCIB helt mistet bakkekontakten. Jeg tror det er oxions test av hvor lett aksjonærene i vårt selskap tolker alt tilsynelatende positivt i positiv mening.

6 Likes

Oxion risikerer et besøk fra Finanstilsynet hvis dette er oppdiktet. Hvis det ikke er oppdiktet bør PCIB få seg en smekk.

13 Likes

Siden jeg har en annen tolkning enn bortimot alle andre, så kan jeg like gjerne dele den her slik som på chat.

Det er merkelig for meg at folk tror noe som helst her er vesentlig informasjon. Om det er sant eller ikke er uvesentlig, det føles rett og slett som om det ikke er noen interessant kursdrivende informasjon.

Dere snakker som om det er hemmeligheter her, og masse råbra informasjon. At selskapet har driti seg ut eller Oxion risikerer finanstilsynet på besøk… i mine øyne er det ikke noe interessant her overhodet, uavhengig av om mailen er ekte eller ikke.

Men for all del, den er mer relevant enn ansettelser hos AZ. Kjør på og kok suppe på en spiker for 30. gang.

12 Likes

…og det er første gang jeg har gitt en sånn emoji.

3 Likes

All informasjon er god informasjon. Man vet aldri når i fremtiden man kan få bruk for håndfast info om at AZ på ingen måte har terminert noe, de har bare sagt nei til å inngå noen avtale i 2H20. Fremtiden er vid åpen. I tillegg kan det komme godt med å ha det svart på hvitt at PCIB eier resultatene fom 1.1.21.

2 Likes

Vel, siden Oxion fortsatt er fravaerende, anser jeg mailen som falsk.

Budskapet i den angivelige eposten er rimelig klart. Her nøres det oppunder håpet om at det likevel kan bli en avtale, dog ikke «innenfor den evalueringsperiode som er avtalt (før årsslutt).»

2 Likes

Hvem har skrevet under? Synes dette virket svært lite troverdig.

breaking news
Helt konge

1 Like