Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Det er vel knapt noen aksjer uten Gogl som har flere innlegg enn PCIB :wink:

Gogl har steget 229% i løpet av de 12 siste måneder, mens PCIB har tilsvarende falt 59%.

Noe å tenke over :thinking:

Man kan ha så stor tro man bare vil på pcib,men man må se at det er høy risk her. De største aksjonærer(Must og Myrlid) har en fornuftig eksponering i pcib. Uansett om kurs er 5-10 eller 100kr vil jeg si dette er høy risk. Selvsagt er r/r bedre ved lav kurs. Hva har pcib fått til konkret i alle disse åra? Hva trodde man om status i 2021 for fem år siden?
Og viktigst:når tror man gallegangstudiet er ferdig? Man ønsker muligens en partner og derisking av case. Hva er inntektspotensial?

Alt med pcib er rimelig diffust. PW misser guidinger. Ting tar tid.

Ligger mye investorlærdom i denne aksjen.

2 Likes

Hvordan er dette alt mulig? Trodde aldri å oppleve slik igjen med PCIB dagen at de kansellerte H&N studie. Idag er vi bare dager/uker unna at ledelse trenger igjen penger til VACC/BACC/CHEM/NACC program. Grusomt at det har blitt slik :frowning:

Jeg var meget heldig og PCIB gjorde det at jeg kan leve mitt liv idag.

Svært triest at PW ikke klarte å lande sine ønsker i kontrakter og samarbeidspartner.

Jeg blir gjerne igjen med på reisen til PCIB, men dagens kurs er ikke godkjent av markedet.

PCI Biotech karer…most soon.

Bare å slappe av…most soon.

Når kan vi forvente (positive) nyheter…most soon.

Ting skjer…most soon.

Det kommer til å ordne seg…most soon.

2 Likes

Nå ble vi veldig opphengte i fimaChem som rimelig er. Men “most soon” kan helt andre nyheter komme. Jeg regner med at det er hovedårsaken til at TOP 50 sitter i ro.

4 Likes

Ikke godt å si hva topp 50 har gjort siste tida. Den aksjonærliste som ligger på hjemmesida dekker situasjon akkurat før rapport. Dvs slik så det ut ved stengetid 30/8. Det kan ha skjedd en del etter det.

Myrlid har solgt 370k

1 Like

30 juni/2 sept.

Topp 20

4 Likes

De fleste har jo da økt litt

1 Like

Yes! Ser Nordnet Livsforsikring har økt med ca 112.000.

Skulle gjerne hatt aksjonærliste nyere dato enn 30 juni og hele topp 20 for å se hvem andre som gikk ned/opp.

1 Like

Ja,jo vi som er insidere her ser jo det,men alle lister har to-tre dagers forsinkelse,så Myrlid kan ha handlet mye i aksjen som ikke vi ser(fre,man og tirsdag). Vi skal også være obs på at blokkhandler kan ha ytterligere forsinkelse.

Helt sikker på at dette går veien…
Hvis Pcib armen har inntullert 50 og standard armen 35.
Og FDA ser at overlevelsen er eks 25 mnd vs 11mnd og gitt dagens situasjon.
Da stoppes studien slik den. Er satt opp nå.
Og alle får Pcib sin behandling på resterende antall.
Av etiske årsaker.
Dette er jo kjent fra før, hvorfor kun fokusere på negative utfall.
Nå må jo de som maler fanden på veggen,snart være tom for maling👍
Vi har jo også vacc, nacc og Aqua.
Ting kan snu veldig raskt her.

14 Likes

Hvordan skal de se det før interim?

1 Like

BNP Paribas Securities Services inn på top 50 lista.

1 Like

Bare fordi 2 topp 50 kom seg ut.

1 Like

IMDC som har koll på datan från studien och i första läget skall kontrollera safety på dubbel behandling har som uppgift att OM det skulle va oetiskt att fortsätta med kontrollarmen på grund av resultaten under vägen kan de rekommendera att alla får fimachem.

OBS räkna inte med det :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Likes

Må vel vise statistisk signifikans før dette skjer. Men med slike data du viser til oppnås nok det ganske raskt ja

1 Like

Randomiserte studier er en ganske brutal prosess, spesielt når soc er så lite effektivt som her.

Men sadistisk er det ikke. Disse prosessene er kommet på plass fordi dette er måten vi kan vite at nye medisiner funker, og randomiserte studier er den beste måten å være helt sikker

Edit:

Jeg har kommentert det selv ifm med RELEASE, man trenger ikke mye empati for å tenke seg hvordan det føles å ha sjansen til å få en medisin der man ser complete responses, men så får man beskjed om at man er i kontrollgruppen og det er mer eller mindre en beskjed om at nå er det kun måneder igjen.
Selv den sterkeste kan gå i kjelleren av noe sånt og ikke orke å stå i det, så man skal ha stor respekt for de som orker å være med i kliniske studier.

Denne dokumentaren om et klinisk studie mot Parkinsons sykdom gikk på NRK tidligere, og gir et utrolig godt innblikk i denne belastningen for pasientene

13 Likes

Vi har kommet langt siden snake oil

Så Pci går konkurs, og teknologien er ubrukelig? :grin:
Nei, teknologien har fortsatt sin unike styrke, spesielt på kreft, men også andre områder. Dette, slik jeg ser det, er (kun) en reaksjon fra et marked som ikke likte nok en utsetting.
Trist, men ikke farlig,

9 Likes