Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Mener du at AZ blir en god referanse for eventuelt nye partnere…?

Ikke AZ direkte, men hvis resultatene fra delivering off naked mRNA, er saa gode som PW sier, er det og hape at disse kan lokke en ny partner som har en annen “strategi”.

9 Likes

For ei hengemyr. Blir interessant å se hvor lenge vi blir sittende fast her.
Biotech altså. Har vært med siden 2016. Tenker aldri mer, men hører liksom hjemme her. Kanskje blir vi belønnet i riktig storskala en dag, for gudene skal vite at det trengs.

22 Likes

Årevis med tålmodighet og lojalitet som PCIB-aksjonær ble i alle fall «belønnet» med tidenes ballespark fra Per & Ronny.

Og ganske forutsigbart, så har vi gått inn i et informasjons-vakuum. Nå kjenner jeg at jeg virkelig gleder meg til Q3-presentasjonen, hvor ledelsen tvinges til å komme på banen.

Det er utrolig synd at PCIB igjen velger den feige varianten, med kun webcast og ingen aksjonærer fysisk til stede.
Det hadde da vært null problem med f.eks. ca.20 deltakere (ved loddtrekning), samt krav om munnbind og 2 meters avstand i auditoriet.

De VET likevel meget godt hva aksjonærene ønsker svar på, så de trenger på ingen måte å gå rundt grøten.

10 Likes

Biden seier kan skade PCIB kursen. Saftige skatteokninger, og minst 12mnd. til med coronabremser, kan spise opp stimulipakkenes positive effekt.

Saa hvis ikke PCIB faar ut fingeren, og boersene skulle falle pga, av dette, er det en liten mulighet for at PCIB kan bli med ned.

1 Like

Eller Biden får smittetallet ned og på den måten tar vekk presset på helsevesenet. Da kan rekrutteringen i de kliniske testene ta seg opp igjen, og det er positivt for PCIB.

21 Likes

Biden vinner ikke senatet, så nå tar du feil.

2 Likes

Vel, det hadde vaert flott.

Ingen som vet hvordan børsene vil reagere hvis Biden vinner. Det beste for børsene er vel at valget blir avgjort så snart som mulig og ikke drar ut i uker/måneder. Og PCIB er ikke avhengig av USA for å lykkes, spesielt ikke nå som sites i Asia har begynt å rekruttere pasienter.

4 Likes

Det vet vi ikke, ser ut som det blir runoff i minst to stater i januar.

1 Like

image

Noen som har begynt å handle 10´ere igjen? :crazy_face:
Er det lukten av reker vi kjenner :stuck_out_tongue:

1 Like

Så denne her på Photocure-diskusjonen på Facebook.


Første halvdel til bunnen er dessverre likt min opplevelse her bortsett fra at jeg ikke har realisert. Så vi får håpe på at høyre del av grafen også er riktig :smiley:

20 Likes

ja, på fjerde gangen til 80 nå så håper eg vi ikke skal ned igjen ever :wink: haha

Kjøpe mer eller selge mer eller bare Holde ??? Q neste uke, den som bare hadde visst svaret.

God Helg !

5 Likes

De kan glemme skatteøkning.

4 Likes

Jammen herregud da Solo! Du har tilbragt hundretalls timer på TI og skrevet langt over 1000 innlegg om PCIB det siste året, og ikke fått med deg at FimaVACC ble presentert på ESMO i desember 2019?!

Skulle vi ønske at det ble etterfulgt av en artikkel som gikk mer i dybden? Absolutt! Skulle vi ønske at det resulterte i en avtale som gjorde av PCIB ikke ble nødt til å ta dette videre alene? Absolutt! Har vi gitt opp håpet om noen av delene? Absolutt ikke!

17 Likes

Polygon. Det er straks 11 mnd. siden, og hvor vi underveis har hoert PW si at BP ikke er interessert i fimaVacc;-((

Naar resultatene kom, var jeg av den oppfatningen at resultatene viste ett skikkelig gjennombrudd med solid oeket t-celle respons som ville skape furore verden rund. For disse var klart bedre enn det beste markedet kunne vise til. Men slik har det ikke blitt. Men det kan jo komme?

Er det virkelig det han har sagt solo? At ingen BP er interessert i FimaVacc? Fint med en henvisning til det i så fall. Det PW sa i vinter/vår i Radium podcast var at AZ kun diskuterte FimaNac og ikke FimaVacc. Har ikke fått med meg at ikke noen BP skulle være interessert i FimaVacc.

Håper ikke vi får vite noe om det før det foreligger en avtale, slik at PCIB får arbeidsro og pdx ikke trenger å kjøpe mer serverkapasitet på TI bare på grunn av PCIB-trådene… Som Jonas Einarsson har bekreftet i en tidligere podcast snakker jo alle porteføljebedriftene, og alle andre små farma-selskap, løpende med BP og andre potensielle partnere… Det er en konfidensiell prosess som vi som aksjonærer ikke får innsikt i før vi eventuelt må ta stilling til eventuelt oppkjøp eller blir informert om en lukrativ avtale… Det er styret og ledelsen som håndterer prosessen (med ekstern hjelp) og vi kan påvirke gjennom å velge hvilket styre vi vil ha.

15 Likes

Stovnerjonny. Ja. Dette har andre skrevet om flere ganger paa tektraaden. Hvor PW sier at nivaaet rett under BP, kan vaere interessert i fimaVacc.

Nei, det gjaldt FimaChem, @solo. Det var en for liten indikasjon for de aller største, men kunne være mer interessant for de store selskapene rett under BP-selskapene.

17 Likes

Spør dumt jeg nå asså, så det som er sagt er at FimaChem har for liten indikasjon for BP ?
Hva skal enn vente på da? :joy: Fikk nesten litt følelsen av at aksjene blir med meg i graven… og det er mange år!! :clown_face: