Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Det ble sagt på en podcast, ja. Men det finnes veldig mange selskaper som er mindre enn de største BP-selskapene, og fortsatt er langt større enn PCIB, så det bør være nok av aktuelle partnermuligheter uansett.

2 Likes

Får satse på en partner i Asia med teft ! Evt en løsning for FimaNAc i fremtiden

Come on!
Ingen bryr seg om en påstand du kanskje har lest eller hørt et sted. Finn frem en henvisning til utsagnet ditt eller la være å kaste ut sånne ting på tråden.

Stovnerjonny ber deg til og med om henvisningen til det utsagnet, og du klarer å svare med vås.

1 Like

RAHL Dette har PW uttalt i flere podcaster… Og det er ikke min jobb synligjgjoere dette paa andre maater for de som ikke foelger med i timen!

Naar vi ser at PCIB med saakalte best of the best resultater, gang paa gang skyter bom, maa vi vaere aerlige med oss selv, og forsoeke og finne ut om dette virkelig er rikitg, eller om det er PCIB’s ledelse ikke evner og selge noe som helst. For jeg ser ikke at PCIB har tegnet noen fimaVacc avtale det foelger penger med, med noen av selskapene som ligger rett under BP heller.

1 Like

Problemet er jo at du feilinformerer, @solo!:scream:

Er ute av PCIB nå, men måtte inn og lese litt. Skal ikke blande meg for mye, men misliker sterkt å lese andre påstå med overbevisning ting som er direkte feil.

Gidder ikke skrive mer, men dette du påstår lenger oppe er riv ruskende galt. :exploding_head:

9 Likes

Som @anon50125742 skriver, er det helt feil og sikkert fordi du blander med Chem. Det PW tvert i mot har sagt er at de har interesse for Vacc fra andre. Om det er BP, mindre selskaper eller akademiske miljøer har han ikke sagt noe om.

9 Likes

Vel, hvis dette er riktig, har jeg missforstaatt helt. Men jeg skal foesoeke og finne videoen han sier dette i. Allikevel, tar jeg feil, saa tar jeg feil. Det hadde i saafall vaert gledelig. For da oeker haapet.

Dette er ikke de eneste to alternativene - at det enten ikke er slik at forskningsresultatene er gode eller så er ledelsen hos PCIB elendige selgere. Det er uttrykk for “svart-hvitt tenkning”. Forklaringen kan man også finne hos de store farmaselskapene. Man må spørre seg hvorfor det er slik at disse største ikke er interessert, men de noe mindre likevel kan være interessert. En generell forklaring uavhengig av bransje, det kan feks være at de største har sine “melkekyr” allerede og at de derfor også mangler den motivasjonen og “sultenheten” som må til, ihvertfall når det gjelder å satse på noe som på middels lang sikt uansett bare vil gi et marginalt bidrag til det samlede overskuddet. Ledere i slike store selskaper vil vel også være mer generelt konservative. De kan til og med vende tommelen ned selv om noe høyst sannsynlig vil være god forretning, fordi et uheldig utfall vil kunne slå tilbake på dem selv. Motsatt i mindre selskaper hvor ledere kan være villig til å ta risiko på sin vei oppover.

8 Likes

@solo

Fra ca 30:30 forteller PW angående dette.

8 Likes

Sagt slik så kan en i værste fall få et billig bud, før de legger det i skuffen :wink:

3 Likes

Hvem som er de/den mest aktuelle for en fimachem partner i Asia? Har tenkt på Takeda, men ser de er topp10 BP, er det likevel utenkelig at de er skal være interessert?

Edit, for fimavacc sa PW at de hadde pågående samtaler tidligere i år, men grunnet ‘krav’ om fysiske møter har dette vært umulig å følge opp pga covid, så det kommer nok ganske snart noe her.

4 Likes

Den har jeg sett tidligere, men jeg mente og huske at han sagt det samme om fimaVacc i en radiumpodcast. Og som jeg forstaar paa flere, er ikke dette korrekt. I saafall, er det ingen som er mer glad for det enn meg.

1 Like

Han har ikke sakt dette om vacc teknologien. Grunnen til at chem ikke passet helt inn i BP var at det var så få pasienter kombinert med behandlingsprosessen, dette jo svært ulikt ift fimavacc (som egner seg for ‘massevaksinering’)

7 Likes

Dersom BP vurderer evt avtale på Vacc spørs det om markedet blir informert i forkant. Vi vet alle hva som kan skje når selskapet selv hausser eller skaper unødvendige forventninger. Derfor tror jeg det blir en stillhet rundt pcib til De har noe varig og håndfast å komme med.

6 Likes

Man kan jo håpe, men det glapp jo ut her at de var i diskusjoner om vacc, men at det ble stoppet pga covid og at man var avhengig av fysiske møter.

7 Likes

PW har vel lovet å komme med info anng vacc og veien videre der på 3q💥
Hva om Asia innrullerer som bare F.
Tror vi kan se frem og glede oss til 3q…

11 Likes

Om man går litt ned på siden så ser man kart med oversikt over sites som rekrutterer

Det er oppgitt 64 - siste oppdatering er 15.Oktober

3 Likes

Det stemmer garantert ikke. Hvordan fant du den kilden?

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04099888?cond=Amphinex&draw=2&rank=4

45 sites, også oppdatert i oktober.

2 Likes

Google,

Det merkelige er at de har oppgitt sykehus med navn og mulighet for å «Connect».

Har ikke klikket på alle 64, men det ser ryddig ut. Du kan jo sjekke mot Asia om det stemmer med site som du vet av.

Det stemmer ikke, det ser heller ikke ryddig ut.

Du stusser ikke over at det er 3 sites i atlanterhavet, eller?