Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

: ) , klikket ikke på de nei, men ref Asia. Stemmer det?

Asia stemmer. Så da er det legit? Bare å ignorere at det er 3 sites i Atlanterhavet og 19 sites i Tyskland?

Du kan jo selv velge hvilken kilde du vil sette din lit til. Clinicaltrails eller det greiene du linket til.

Uansett, du får stå på ditt, til tross for logikk og sunn fornuft. Om et par dager vil det uansett komme fram at PCIB ikke har aktivert 64 sites.

1 Like

Det ser ut som om den centerwatch-siden sliter med “ikke-engelske” bokstaver, så de tyske sitene som har umlaut i navnet står to ganger, for eksempel er 14 og 50 samme sykehus.

3 Likes

Mye diskusjoner frem og tilbake nå om ting vi får svar på q3 presentasjonen. Det viktigste fremover er at selskapet kjører full gass på å hente inn rekrutteringen i RELEASE-studiet, og ha mer konkret og åpen dialog utad, uten tvetydige signal som kan misforstås av markedet. Det at PCI har klart å komme seg inn i Asia må bare utnyttes for alt det er verdt, slik at vi endelig kan komme oss ut av denne evigvandrende negative trenden. Det er høyst på tide å vise oss trofaste aksjeeiere over flere år, at investeringen vi gjorde den gang ikke var bortkastet!

13 Likes

Ikke så sint kjære forum venn.

Dette var en link og om det viser seg at antallet er feil, helt i orden. Har ingen interesse av å bidra til uriktigheter.

5 Likes

Endelig!!! Dette er enormt viktig nytt for alle som har studier og sites. For PCI Biotech med RELEASE studien kan vi nu håpe på gjennombrudd og økt hastighet med innrullering av pasienter i USA, Asia og Europa? :muscle:

Kanskje den viktigst nyheten for RELEASE og PCIB dette år!
Antar Per W og co vil kommentere deres syn på dette og for RELEASE studien kommende kvartalspresentasjon om et par dager.

Ser det er blandet på OSE innen helse. SoftOx og Bergenbio faller. De er kanskje nært knyttet til covid19 andre vei?

For PCIB burde dette være meget positivt for lead candidate og verdier i RELEASE. For PCIB vil hendelser som vil kunne øke hastighet for innrullering i RELEASE studien være svær verdifullt på alle måter!

24 Likes

Endelig! Endelig!
Nå må denne vaksinen fungere så bra at vi får fart på verden igjen.
Dette var så viktig for PCIB og alle andre som lider av en flaskehals på tilgang til folk, sykehus ++++ som aldri har vært trangere!

Nå handlet jeg mine første PCIB-aksjer siden Juli - uten at det er et kjøpssignal :stuck_out_tongue:
Håper jeg kan cashe inn med noe fortjeneste før Q3- rapport. Jeg kommer aldri til å sitte å vente som jeg gjorde på AZ-avtalen en gang til - uanz selskap

8 Likes

Hvorfor har det ingen inngirkning på kursen, dax er jo opp over 5%.

«Alt» stiger etter meldingom effektiv vaksine

Det er lett å kunne argumentere for at selskap som er avhengig av pasientgrunnlag innen avsluttende fase i kreftstudier er de selskap som i teorien vil kunne være vinnerne i en slik situasjon! PCI Biotech er et slikt selskap. Ikke minst det kan også for PCIB sin del argumentere for at kursen har fallt så mye også på bekymring vedrørende innrullering av pasienter i RELEASE studiet.

Så enig i at det kan være rart at PCIB kursen i dag ikke har steget markant.

Uansett vil kurs plutselig reflektere nye markedsforhold. Plutselig kan være stikkordet!

@Chilli Enig, men noen mnd fram i tid skal lett kunne reflekteres i aksjekurser. I økonomien er aksjer leading indikator, selv år. For PCIB og andre sin del vil økt hastighet på innrullering bety store ressurser spart. Ikke minst nærmere interim osv! For selskap som nærmest ser ut til å være gruset av samme grunn (inkluderings hastighet fram i tid) bør rekylen kunne være like rask opp igjen? Det er vel ikke kun ved negativt fortegn kursen plutselig skal kunne bli gruset? Må vel kunne bety plutselig oppgang også hvis vinden nå snus ved vaksine og forhåpentligvis langt lysere inkluderingshastighet.

En vaksine bør vel generelt være risk ON? Og spesielt aksjer med høy beta / risiko er vel dette typisk oppgangsmuligheter?

1 Like

På sikt vil PCIB stige… Men mange mnd til vi ser effekt av en vaksine…
Alt avhenger i hva som formidles Q3 presentasjon!

10 Likes

Litt kjedelig naa, siden det meste ser ut til og gaa bra paa boersene, bortsett fra PCIB;-(( Og hvis det ikke skjer noe med Vacc og Nac, kan det bli lang ventetid;-(( Men aksjene selges ikke for det. Vi faar isteden troeste oss med at vi ikke er Norwegian aksjonaerer.

1 Like

Folk kaster penger på aksjer de tror vil gå, pci skal snart ha Q3(flere har som en regel å aldri eie aksjer over kvartalsrapport)
Når det kommer til hva vi kan si sikkert så er covid vaksine kjempebra for PCI og de fleste andre aksjer på børsen, men vaksinen er ikke godkjent enda.
Men jeg tror alle kan være enige i at det er bra vi er nærmere vaksine enn noen gang, fremtiden er nok lys for oss alle

5 Likes

Jeg tenkte på det selv, men altså de har jo en egen adjuvant, som opplagt funker bra profylaktisk. Så FimaVacc i en eventuell 2. gen coronavaksine kan man i all fall se bort ifra.

2 Likes

Hvorfor?

1 Like

Fordi de har oppnådd 90% effektivitet. Som er utrolig bra.

3 Likes

Ok. Takk for svar.

2 Likes

Det er i all fall slik jeg ser det og jeg ser ikke hva som er galt med resonnementet mitt.

@polygon eller noen andre med bedre faglig tyngde enn meg, må gjerne korrigere meg om det er noe jeg har hoppet bukk over.

Edit : Mulig jeg har hoppet bukk over at sterkere immunrespons vil kunne forlenge beskyttelsen. Men jeg tror allikevel man kan se bort ifra PCIB i 2. omgang når man har oppnådd så god effektivitet.

For RELEASE er det dog veldig bra på sikt når det kommer til å få igang rekrutteringen i Europa og USA.

5 Likes

Vaksinen med det fengende navnet BNT162b2 blir levert ved hjelp av LNP. Dersom den fungerer veldig bra, noe de foreløpig data som viser 90% beskyttelse og “no serious safety concerns” bærer bud om, så vil jeg heller ikke tro at det er behov for FimaVACC til denne nei.

5 Likes

Vaksinen må oppbevares ved -70° C. Tungvint i uland. Tror ikke dette blir den siste vaksinen som blir velsignet av FDA. Bare den første.

11 Likes